تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797651561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در پروژه‌های شهری قم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در پروژه‌های شهری قم
اخبار کوتاه استان قم
سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در پروژه‌های شهری قم قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی گفت: تاکنون بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های سرمایه‌گذاری در قم تعریف و اجرایی شده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، محمدرضا معرفت در دیدار مدیرکل دفتر هماهنگی و راهبرد امور اقتصادی وزارت امور خارجه و برخی مدیران این وزارتخانه با شهردار قم، با اشاره به بدهی‌های شهرداری قم در اوایل سال 94 اظهار داشت: در مدت یک سال و نیم اخیر هیچ وامی در شهرداری دریافت نشده و عمده بدهی‌های شهرداری نیز پرداخت‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه عمده پروژه‌های عمرانی شهرداری باوجود شرایط نامناسب مالی تکمیل‌شده است، تصریح کرد: در مدت اخیر نظم و انضباط خوبی درروند فعالیت‌های شهرداری به‌ویژه در حوزه مالی حاکم شده است.

معرفت بابیان اینکه تاکنون بالغ‌بر 500 میلیارد تومان پروژه‌های سرمایه‌گذاری در قم تعریف‌ شده است، گفت: هتل پنج ستاره، احداث بیمارستان، مجتمع تجاری، اداری و رفاهی جزو پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که در قم به تصویب رسیده و اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های سرمایه‌گذاری که تاکنون در قم اجرایی شده با استفاده از منابع داخلی بوده است، تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی مشکلاتی را در خصوص ضمانت و نوع اجرا داریم.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری تأکید کرد: در این بخش به نظر می‌رسد دولت محدودیت‌هایی در ارائه ضمانت‌نامه دارد و به همین خاطر عمده پروژه‌های سرمایه‌گذاری خارجی به سرانجام نمی‌رسد.

معرفت با تأکید بر اینکه اولویت اول شهر قم در حوزه سرمایه‌گذاری پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) است، گفت: در این پروژه‌ بلوک‌های تجاری، اقامتی، فرهنگی و... مشخص‌شده که سرمایه‌گذاران می‌توانند مشارکت کنند.

ایستگا‌ه‌های آتش‌نشانی قم به حد استاندارد رسید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آتش‌نشانی اظهار داشت: آتش‌نشانی قم به لطف خدا و پشتیبانی تمام مسئولان شهرداری، استانداری و کمک‌های دفتر مقام معظم رهبری از معدود کلان‌شهرهای کشور است که ازنظر تعداد ایستگاه به استاندارد رسیده است.

عباس جعفری خاطرنشان کرد: اکنون 24 ایستگاه آتش‌نشانی وجود دارد و بر اساس استانداردهای بین‌المللی برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی نیاز است که بر اساس محاسبات استان قم به استاندارد ایستگاه آتش‌نشانی رسیده است.

وی بابیان اینکه نیروهایی توانمند برای آتش‌نشانی قم جذب‌شده است، ولی هنوز کمبود نیرو وجود دارد، گفت: مقداری در جذب نیرو با توجه به جمعیت شهر که تعریف‌شده و استانداردها که برای هر 2 هزار و 500 نفر یک نفر نیروی آتش‌نشان است، کمبود نیرو وجود دارد.

وی ادامه داد: نزدیک 500 نفر نیروهای عملیاتی و اداری در آتش‌نشانی مشغول فعالیت هستند و به همین میزان کمبود وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تأمین تجهیزات سازمان، گفت: به سطح خوبی در این چند سال رسیده‌ایم، تجهیزات خوب و به‌روزی برای سازمان آتش‌نشانی خریداری‌شده است و اکنون بیش از 400 دست لباس حریق وجود داشته و دستگاه‌های تنفسی به تعداد نفرات موجود است.

جعفری عنوان کرد:‌ امکانات خوبی برای سازمان ازجمله یک دستگاه بالابر آتش‌نشانی پیشرفته خریداری‌شده است.

وی بابیان اینکه احداث ساختمان‌های بلندمرتبه به‌شدت در این 10 تا 15 سال اخیر رواج پیداکرده است، گفت: دستگاه‌های بالابر نیاز است تا در ساختمان‌های بلندمرتبه خدمات ارائه دهند و نردبان‌هایی در اندازه مختلف می‌خواهیم تا بتوانیم به ساختمان‌ها در مواقع اضطرار و خطر کمک‌رسانی کنیم.

همکاری سپاه قم برای حفظ و حراست از محیط‌زیست

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در دیدار مدیرکل، معاونین و جمعی از کارشناسان این اداره کل به مناسبت هفته هوای پاک اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های گسترده علمی و منابع خدادادی در کشورمان، نباید از الگوهای توسعه غربی که تخریب محیط‌زیست را به دنبال دارد پیروی کنیم.

سردار غلامرضا احمدی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران موشک‌های دوربردی را طراحی و ساخته است که دارای فناوری‌های بسیار پیچیده و پیشرفته است که نسبت به دیگر کشورها بسیار جلوتر هستیم، پس در دیگر حوزه‌ها نیز می‌توانیم با تکیه‌بر توانمندی داخلی به توسعه و پیشرفت‌های چشمگیر دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بر ضرورت توجه به ابلاغ سیاست‌های محیط‌زیست از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد و خاطرنشان کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تأمین مصالح و منافع کشورمان در عرصه‌های مختلف، اولویت ما بوده و از این نر در راستای دستیابی به محیط‌زیست سالم و پایدار کاملاً آماده همکاری و مشارکت هستیم.

وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های سپاه قم در حوزه‌های فرهنگ‌سازی و عملیاتی تصریح کرد: باوجود ارتباط و تعامل گسترده و حضور فعال بسیجیان در استان قم، می‌توان اقدامات تأثیرگذار فرهنگی و همکاری‌های عملیاتی مناسبی در حوزه محیط‌زیست به انجام برسانیم که نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های بیشتر است.

سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و برخی معضلات زیست‌محیطی استان، اهمیت و توانمندی سپاه و بسیج در حوزه‌های گوناگون را موردتوجه قرار داد و گفت: امیدواریم با افزایش مشارکت و همکاری‌های فی‌مابین، بتوانیم گام‌های مثبت و مؤثری در راستای حفظ و حراست از محیط‌زیست برداریم. 

منبع: تسنیم


95/11/4 - 19:35 - 2017-1-23 19:35:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن