تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 9 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793297285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست رئیس دولت اصلاحات از مقام معظم رهبری/ واکنش معاون احمدی‌نژاد به وزیر ناراضی احمدی‌نژاد/ کمیته پنج نفره برای پر کردن خلا آیت الله هاشمی رفسنجانی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. واکنش معاون احمدی‌نژاد به وزیر ناراضی احمدی‌نژاد حمید بقایی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: ماجرای وزیری که از عزل خود همچنان ناراحت است. پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم بود که توسط رئیس جمهور وقت از سمتش معزول شد. وی اخیرا" در مصاحبه با روزنامه آرمان ( ارگان غیر رسمی کارگزاران ) چنین گفته است : " احمدی نژاد می خواست با کل کل کردن با هاشمی مهم شود ." کینه چیست و آدم کینه جو کیست؟ کینه آن هم از نوع کهنه بیماری روحی است که در روح برخی افراد ریشه کرده و تا آخر عمر همراه اوست . امام على علیه السلام در این رابطه میفرمایند : اَلْحَقودُ مُعَذَّبُ النَّفْسِ، مُتَضاعَفُ لهَمِّ ؛ کینه‏ توز، روحش در عذاب است و اندوهش دو چندان. ضرب المثل فارسی معروفی در مورد کینه وجود دارد که داستان آن از این قرار است : کینه شتری کینه پی گیری است که تاکنون سابقه نشان نداده که پذیرایی و ملاطفت مجدد ساربان بتواند آن را تعدیل نماید . شتر خشمگین همواره منتظر فرصت مناسب است که انتقامش را از ساربان بگیرد . عجب در این است که شتر به ساربان مورد نظر هنگامی که در جمع قرار دارد هرگز حمله نمی کند اما وای به روزی که شتر مست و کینه توز فرصت مناسب را به چنگ آورد ....
انتقاد تند شهرام ناظری از صدا و سیما شهرام ناظری در در آیین اختتامیه اولین جشنواره بین‌المللی اقوام، اولین نشان «فرهنگ و هنر» کرمانشاه گفت : ۳۷ سال است که از خانه خودمان، صداوسیما محروم هستیم و در این ۳۷ سال بابت پخش کارها و آثارمان هیچ حق و حقوقی به ما پرداخت نشده است. بعد از هشت سال دفاع مقدس بدون اجازه و بدون این‌که حقم را بدهند، این چند سال از آثارم استفاده کردند و سوال من این است که چرا باید این‌طور باشد.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.
جزئیاتی از ارتباطات "مالامیری" با برادر رئیس‌جمهور سید محمد جواد ابطحی نماینده مجلس با اشاره به ارتباطات حسین فریدون با برخی از مفاسد اقتصادی و بدهکاران کلان بانکی، اظهار داشت: گزارش‌هایی که به برخی از مقامات امنیتی، اطلاعاتی و برخی نمایندگان مجلس در زمینه مفاسد اقتصادی رسیده است از یک مهره کلیدی در این زمینه رونمایی می‌کند که آن فرد «شب‌دوست مالامیری» است که فعلاً پناهنده شده است. اسناد نشان می‌دهد که مالامیر با حسین فریدون ارتباط مالی داشته است. اسناد واریز پول، به حساب دختر حسین فریدون در لندن و کانادا وجود دارد که نشاندهنده ارتباطات مالی بین فریدون و مالامیری است. همچنین به دلیل نفوذ این فرد در بانک ملت سبب شده تا معاون اعتباری ارزی و ریالی بانک ملت که به دلیل بدهی مالامیر با پرداخت وام این فرد مخالفت می‌کند از کار برکنار می‌شود و افراد دیگری که بتوانند وام دادن به مالامیری را تسهیل کنند جایگزین می‌شوند. این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همچنین مالامیری در یک موسسه خیریه غربالگری سرطان با آذر غفوری همسر حسین فریدون همکاری داشته است. تسنیم این خبر را منتشر کرد.
رشوه به امثال اژه‌ای چگونه است؟ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای روز دوشنبه درهمایش تخصصی رؤسای ادارات مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ناجا در بخشی از سخنانش درباره رشوه گفت: برای رشوه دادن به امثال من، ما را به آنتالیا یا کیش نمی برند بلکه به عتبات عالیات می برند. ایرنا این خبر را منتشر کرده است.
بعید است احمدی‌نژاد یا حداد رئیس‌مجمع شوند مرتضی حاجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احمدی‌نژاد یا حداد عادل می‌تواند رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد،‌ عنوان کرد: بعید می‌دانم رهبری چنین تصمیمی را اتخاذ کنند، از طرفی هم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باید بتواند مجموعه سه قوه را پوشش دهد و نظراتی که در مسائل عام کشور است برآورده کند که بعید می‌دانم احمدی‌نژاد یا حداد بتواند این کار را انجام دهد. حاجی خاطرنشان کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام جایی است که باید فراجناحی عمل کند و در آن مصالح عام کشور مورد توجه قرار می‌گیرد و اگر مسائل جناحی هم مطرح می‌شود باید به نفع کشور باشد.ایلنا این خبر را منتشر کرد.
روایت مسیح مهاجری از پیغام یک مرجع تقلید برای کاندیداتوری هاشمی مسيح مهاجري در مراسم چهلمين روز درگذشت هادي نخعي از پيشكسوتان مركز تحقيقات جنگ خاطراتي را از آيت‌الله هاشمي نقل كرد و در بخشی از آن گفت: دو روز مانده به زمان پايان ثبت‌نام در انتخابات، يكي از مراجع تقليد قم كه اكنون هم زنده هستند، مرا به قم احضار كردند تا پيغامي به من بدهند. وقتي من خدمت ايشان رفتم از من خواستند پيش آقاي هاشمي بروم و از طرف ايشان به آقاي هاشمي پيغام بدهم كه حتما در انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام كنند و تعبير ايشان اين بود كه ثبت‌نام براي آقاي هاشمي در اين مقطع واجب است. بنده هم با وجود اينكه خودم با ثبت‌نام آقاي هاشمي در انتخابات مخالف بودم، از قم به تهران آمدم و فرداي آن روز هم پيش آقاي هاشمي رفتم و پيغام اين مرجع تقليد را به ايشان رساندم. البته گويا موارد ديگري هم رخ داده بود و اينگونه پيغام‌، آقاي هاشمي را كه فردي متعهد بود، به تصميم رساند كه در انتخابات سال ٩٢ ثبت‌نام كند. ايشان از من قول گرفتند تا اين موضوع بين ايشان، بنده و آقاي هاشمي بماند و از اين رو نام ايشان را نمي‌گويم.نامه نیوز این خبر را منتشر کرد.
حکم جلب فرزند ابتکار صادر شد حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در پاسخ به سئوال خبرنگاری که در رابطه با حکم جلب پسر رئیس سازمان محیط زیست پرسید، گفت: این فرد حکمی در رابطه با چک دارد که قطعی شده و برای جلب او اقدام گردیده است.میزان این خبر را منتشر کرد.
واکنش وزارت خارجه به اظهارات صهیونیستها درباره پلاسکو بهرام قاسمی در مورد پیام ویدیویی اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مردم ایران و همچین اظهارات یکی دیگر از مقامات رژیم صهیونیستی که اعلام کرده بود که ای کاش روابط ما به نحوی بود که می توانستیم به مردم ایران در قضیه پلاسکو کمک کنیم، گفت: من خیلی علاقه ندارم به سخنان این مقام صهیونیستی که به بیان سخنان بیجا و بی ربط معروف است پاسخ دهم. این سخنان ارزش پاسخگویی ندارد. اگر آنها می خواهند کمکی انجام دهند باید از انجام جنایتها خودداری و پرهیز کنند و مقداری از جنایتهای فزاینده خود بکاهند. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.
جسم فضایی ناشناخته در راه کره زمین یک جسم فضایی بزرگ ناشناخته در حال حرکت به سوی کره زمین است که در تابستان آینده به سیاره خاکی نزدیک خواهد شد.پژوهشگران روسی در حال بررسی این مساله هستند که شئ در حال حرکت می تواند یک بشقاب پرنده یا زباله بزرگ فضایی باشد.روزنامه نوویه ایزوستیا روز دوشنبه نوشت: طرفداران وجود موجودات فضایی معتقدند که این جسم یک سفینه واقعی است و گفته اند، در رصدها دریافتند شکل و سرعت آن تغییر می کند که نشانگر هدایت از سوی یک خلبان است. ایرنا این خبر را منتشر کرد.
درخواست رئیس دولت اصلاحات از مقام معظم رهبری صوفی گفت: رئیس دولت اصلاحات در پیامی اخیرا از مقام معظم رهبری درخواست کردند تا حلقه وصل تمام جریانات سیاسی کشور شوند و به دنبال این هستند تا اصولگرایان و اصلاح طلبان با یکدیگر یک خط مشی واحدی را اتخاذ کنند و سعی در افزایش مشترکات مسایل کنند که زمینه ای است برای پر کردن خلاء وجود آیت الله هاشمی رفسنجانی و از طرف دیگر مجلس و دولت هستند که مشی اعتدالی دارند و خواهان به وجود آمدن همکاری موثری بین جناح ها هستند. ایسکا نیوز این خبر را منتشر کرد.
فروریختن، استادیوم آزادی را هم تهدید می‌کند؟ مصطفی مدبر در مورد مقاوم سازی ورزشگاه آزادی گفت: از عمر سازه این ورزشگاه 50 سال می گذرد و سازه عظیم بتونی به این شکل قطعا نشست دارد. مدبر در ادامه گفت: مقاوم سازی نیاز به هزینه کلانی دارد و طبیعی است که در این مدل سازه ها نشست عمودی داشته باشند. وی گفت‌: از نظر ما این ورزشگاه خطر ریزش ندارد، ولی نیاز به مقاوم سازی دارد. ما حتی در نصب صندلی ها اول مقاوم سازی بتن را انجام دادیم. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ادامه‌ داد: سال 93 موتورخانه سیستم گرمایش از کف این ورزشگاه را از زیر گرادن‌ها خارج کردیم تا مشکلی ایجاد نشود. ما پیشنهاد مقاوم سازی را به وزارت ورزش و جوانان و دولت دادیم و قرار بود دولت در سال نخست 80 میلیارد تومان تخصیص دهد تا مقاوم سازی را شروع کنیم. در بازدیدی که وزیر ورزش و جوانان از این ورزشگاه داشت قرار شد به طور بخش بخش کار مقاوم سازی را در سطح و ریزش آبها و تزریق بتون در جاهایی که ریزش دارد انجام دهیم که این اقدام صورت گرفت. ایسنا این خبر را منتشر کرد.
اولین سیلی ترامپ به جامعه آمریکای لاتین روزنامه ایتالیایی «لاستمپا» نوشت: نخستین قربانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا پس از استقرار در کاخ سفید، حذف زبان اسپانیولی از تارنمای کاخ سفید بود که منجر به مشاجره های فراوان در شبکه های اجتماعی شد. ترامپ در عرض 48 ساعت پس از استقرار در کاخ سفید، صفحه اسپانیولی زبان در تارنمای کاخ سفید را حذف کرد و عبارت " Casa Blanca" (کاخ سفید به زبان اسپانیولی) از این تارنما ناپدید شد و اکنون تنها به زبان انگلیسی موجود است. حذف این صفحه از تارنمای کاخ سفید ، منجر به اعتراض های شدید جامعه اسپانیایی زبان در آمریکا و شبکه های اجتماعی شد. زبان اسپانیولی حتی از شبکه های توئیتر و فیسبوک کاخ سفید نیز حدف شد در حالی که زبان اسپانیولی در تارنمای کاخ سفید در سال 2009 و تنها چند ماه پس از استقرار بارک اوباما رئیس جمهور سابق ایجاد شده بود. روزنامه لاستمپا نوشت: این یک سیلی به جامعه اسپانیایی زبان که بزرگترین اقلیت آمریکا است، محسوب می شود و برای نخستین بار در 30 سال اخیر در دولت جدید حتی یک نماینده لاتین آمریکایی وجود ندارد. ترامپ هنوز یک سخنگو برای رسانه های اسپانیولی منصوب نکرده و معلوم نیست آیا کسی را انتخاب خواهد کرد، چهره ای که در زمان اوباما همیشه حاضر بود. ایرنا این خبر را منتشر کرد.
زمانی را به مهدی هاشمی برای بازگشت به زندان ابلاغ نکرده‌اند محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در خصوص اظهارات روز گذشته سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر پایان مرخصی مهدی هاشمی گفت: اصلا زمانی را به مهدی هاشمی ابلاغ نکرده‌اند، شبی که آیت الله هاشمی فوت کرد وزیر بهداشت با آقای دولت آبادی تماس گرفت و مهدی هاشمی به مرخصی آمد. من هم از این موضوع اطلاع ندارم ولی اگر به آقای هاشمی ابلاغ شود حتما باز‌می‌گردند. دانا این خبر را منتشر کرد.
اجساد زیر آوار پلاسکو کربن نمی‌شوند یک کارشناس امداد و نجات در آتش به میزان گفت: آتش نشان های محبوس در زیر آوار ساختمان پلاسکو، لباس ضد حریق بر تن داشته اند. به دلیل بر تن داشتن این لباس، پیکر پاک این شهدا نمی سوزد و تنها احتمال متلاشی شدن آن وجود دارد. پیکر سایر افراد محبوس در زیر آوار نیز اگر بسوزد، استخوان ها کربن نخواهند شد. پیکرهایی که در زیر آوار مانده به شدت آسیب دیده اند. اجساد مطهر آتش نشان های شهید از میان نخواهد رفت زیرا آنها لباس ضد حریق بر تن داشته اند و از اجساد سایر افراد نیز بدون شک بقایایی بر جای خواهد ماند. رکنا این خبر را منتشر کرد.
اهانت فرزند شاه مخلوع به شهدای حادثه پلاسکو پس از حادثه تلخ پلاسکو کاربران فضای مجازی برای پاسداشت حرکت قهرمانانه آتش‌نشانان سنگ تمام گذاشتند. مردم در صفحات شخصی خود برای همدردی با بازماندگان حادثه پلاسکو تصاویر و دلنوشته‌های زیادی برای دیگر کاربران به اشتراک گذاشتند.در این میان بودند کسانی که وقیحانه سعی در آلوده کردن حرکت جهادی آتش‌نشانان فداکار را داشتند. رضا پهلوی در جدیدترین اهانتش متنی را در صفحه شخصی خود برای حادثه پلاسکو منتشر کرد، در این متن آمده است "آتش سوزی مرگبار ساختمان پلاسکو در تهران صدها تن از ساکنان آن را به هلاکت کشید."این مطلب در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است.
خطای تاریخی سال 84 تکرار نمی شود یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خاطرنشان کرد: بزرگان اصلاحات در سال 84 خطای تاریخی کردند و نتوانستند به یک نامزد واحد برسند و این مساله منجر به یک شکست تاریخی شد که تا ده ها سال نمی توان از تبعات و آثار آن خلاص شد؛ اما این اشتباه برای بار دیگر تکرار نخواهد شد.محسن رهامی، مسئول دبیرخانه کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان پیرامون حمایت اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار کرد: مجموع دوستان روی روحانی اجماع دارند و قرار بر حمایت از وی است. روحانی در سخت ترین شرایط وارد انتخابات شد و جمع بندی ما در سال 92 این بود که او بهتر از دیگران می تواند با مجموعه نظام و مسئولان گفتمان داشته باشد و به تفاهم برسد.وی اضافه کرد: الان نیز که از آن قضایا بیش از سه سال گذشته است هنوز فکر می کنیم تصمیم درستی گرفته بودیم. من جز شورای حکمیتی بودم که در جریان انتخاب روحانی فعال بود و تلاش می کرد به یک نظر واحد در مورد یک نفر برسد؛ امروز پس از سه سال و چند ماه از آن جلسات، فکر می کنم تصمیم درستی گرفتیم و اگر کس دیگری را به جای او انتخاب کرده بودیم، بعید بود بتواند بیش از روحانی موفقیت کسب کند.این مطلب در پانا منتشرر شده است.
رجل سیاسی معنای شخصیت می‌دهد، نه جنسیت محمد هاشمی در مورد فراخوان شورای نگهبان به حقوقدانان برای تحلیل و بیان معیارهای تشخیص رجل سیاسی، گفت: قانون‌گذار در قانون اساسی یکی از شروط رییس جمهور شدن را رجل سیاسی درنظر گرفته است. در پیش نویس قانون اساسی از کلمه مرد استفاده شده بود ولی رای نیاورد و تصویب نشد. بعدها در اصلاحی که صورت گرفت از کلمه رجل استفاده شد و رای آورد. این امر نشان می‌دهد که هدف قانونگذاران از کلمه رجل، جدا از مرد است.این حقوقدان با تاکید بر اینکه رجل معنای شخصیت را می‌دهد و نه جنسیت، اظهار کرد: در قرآن هم اجرای قسط و عدل را مخصوص انسان دانسته و دید جنسیتی نداشته است و این نشان می‌دهد که زنان هم می‌توانند در زمینه‌های مختلف مشارکت کنند.این حقوقدان افزود: در تصویب کلمه رجل یک زیرکی صورت گرفته و سیاسی بوده است. در آن زمان دیدی نسبت به حضور زنان وجود داشت است. با توجه به اینکه کلمه مرد هم در پیش نویس رای نیاورد، می‌توان گفت که رجل به معنای عام آن یعنی هم زن و هم مرد است و قانون‌گذار به دلیل شرایط اجتماعی آن زمان کلمه رجل را تصویب کرد.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.
کمیته پنج نفره برای پر کردن خلا آیت الله هاشمی رفسنجانی برای پر کردن خلا آیت الله هاشمی رفسنجانی، یک فرد محوری جریان اصلاحات پیشنهاد تشکیل کمیته ای پنج نفره را داده است.در طرح این فرد که ابعاد دیگری نیز دارد افرادی چون رئیس دولت اصلاحات، حسن خمینی، علی اکبر ناطق نوری، محمدرضا عارف برای تشکیل این کمیته پنج نفره پیشنهاد شده اند.این فرد که از طرفداران جدی رئیس جمهور است در طرح خود تاکید کرده که ما از هر کسی که حمایت کنیم قطعاً پیروز است. همه ما باید با قاطعیت پشت سر حسن روحانی برویم و بدنه و گروه‌ها و احزاب اصلاح طلب هم حتماً خواهند آمد و این موج ایجاد خواهد شد. هنوز از پذیرش این افراد توسط شورای عالی اصلاح طلبان، شورای مشورتی اصلاحات و شورای هماهنگی جریان اصلاحات، خبری منتشر نشده است.حتی برخی از آن پنج نفر با نقش محوری برای ناطق نوری و عارف مخالفت جدی داشته و دارند.این مطلب در پارس منتشر شده است.
چرا بازیگر معروف در محل وقوع حادثه پلاسکو شیرینی توزیع کرد؟ زیبا بروفه، بازیگر مشهور تلویزیون روز گذشته با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو حاضر شد و تعداد 2500 غذا در میان آتشنشانان و سایر افراد حاضر در صحنه توزیع کرد. این بازیگر سرشناس نیز برای آتش نشانان گل آورد و در میان آن ها به منظور ابراز همدردی گل پخش کرد. در یکی از صحنه ها زمانی که این بازیگر در حال دادن گل به یکی از آتشنشانان بود، آتشنشانی که در حال کار بر روی آوارها بود در پاسخ به این حرکت بروفه گفت: آتشنشانی شغل نیست، عشق است. وی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "دیشب داشتم شبکه خبرو نگاه می کردم، یه جور غریبی دلم گرفته بود، به جسارت اون آدم هایی که از خودشون گذشتند حسودیم میشد، که مگه میشه آدم به خاطر جون آدم ها از جونش بگذره ولی دیدم که میشه. با تمام وجود و با صدای بلند گفتم: خدایا کاش میشد منم می تونستم به اندازه یه هموطن یه انسان کمکی بکنم. ظاهرا صدای بلند و از ته دل جوابش رسید، دوستانی از صبح زود با من تماس گرفتن که با کمکهای مردمی قراره از قم تعدادی غذا، سوهان و گل برای عزیزانی که تو این چند شب بی وقفه کار کردن ببریم. خواستم اجابت شد. بی معطلی رفتم اصلا فکرشم نمی کردم که یک خسته نباشید یه دست مریضاد می تونه اینقدر موثر باشه. از همون اول می دونستم که حتما جماعتی این کار رو ریا و تظاهر فرض میکنن ولی مگه مهمه کی چی میگه. مهم اینه که خودت بدونی و ..."






۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن