تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796662917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت دانشگاه از اداره وزارتخانه پیچیده‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 مدیریت دانشگاه از اداره وزارتخانه پیچیده‌تر است
صدوق در مراسم معارفه‌اش:
مدیریت دانشگاه از اداره وزارتخانه پیچیده‌تر است سرپرست جدید دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اهمیت مدیریت دانشگاه‌ها در کشور گفت: مدیریت دانشگاه از اداره وزارتخانه پیچیده‌تر است.


به گزارش فرهنگ نیوز، سیدحسن صدوق سرپرست جدید دانشگاه شهید بهشتی در مراسم معارفه‌اش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان و شهید شهریاری، اظهار داشت: کار رسیدگی به امور دانشگاه و مدیریت آن به مراتب از اداره و مدیریت یک وزارتخانه پیچیده‌تر است.

وی افزود: بنده از سال 60 در دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کردم و در آن سال مجبور بودم برای حفظ سوالات امتحان‌های ترم در دانشگاه و دانشکده ادبیات بمانم که بنده چند شبی را در پشت‌بام دانشگاه شهید بهشتی خوابیدم و در سال 65 و در شرایط مالی آن زمان کشور توانستم با فروش برخی از جزوات به دانشجویان برای تشکیل و برقراری کلاس‌های درس چراغ‌هایی را فراهم کنم تا کلاس‌ها حتی در ایام بمباران نیز برقرار باشد.

سرپرست جدید دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و رابطه ایشان با رهبر انقلاب، به خاطره‌ای درباره شخصیت آیت‌الله هاشمی اشاره کرد و گفت: زمانی که بنده در سمت سفارت در یونسکو فعالیت می‌کردم با آقای هاشمی دیداری داشتم که ایشان در این دیدار به من گفتند کشور ما یک جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته و همین برای ما بس بود. شما در خارج از کشور برای ما مشکل ایجاد نکنید.

صدوق افزود: آقای هاشمی همچنین بیان کردند که «اگر زرادخانه‌های ما مملو از سلاح باشد، اما دانشگاه‌های ما از نظر کیفی فعال نباشند هیچ کسی حتی همین شیخ‌های خلیج برای ما تره خورد نخواهند کرد، لذا ما نیازمند دانشگاهی با کیفیت بالا هستیم.»

وی با بیان اینکه باید به دانشجویان عزیز همواره امید ببخشیم و آنها را نسبت به آینده خوشبین کنیم، گفت: ما حق نداریم با به کار بردن حتی یک واژه نسبت به دلسرد کردن و مأیوس‌کردن آنها اقدام کنیم تا آنها مأیوس شوند و به خارج از کشور بروند، البته ما امروز دچار این گرفتاری شده‌ایم و نباید واقعیت‌ها را کتمان کرد، بلکه برای مشکلات پاسخ و راه‌حلی داشت.

سرپرست جدید دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند، گفت: ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا دانشجویان را نسبت به دین و وطن‌شان وفادار و امیدوار نگه داریم.

صدوق با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت حفظ رشد علمی و کیفیت علمی، یادآور شد: ایشان همواره نسبت به این نکته هشدار دادند که مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویان به دنبال حل مسائل کشور باشد و دانشجویان ما بتوانند با ابتکار عمل خود مشکلات را از سر جامعه بردارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت، خدمات و کشاورزی باید بیشتر شود، زیرا در این صورت هم می‌توان مسئله اشتغال را پیگیری کرد و هم به رشد کشور همت گمارد. قطعا دانشگاه شهید بهشتی در این عرصه می‌تواند موفق عمل کند. 

منبع: تسنیم


95/11/4 - 18:34 - 2017-1-23 18:34:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن