تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796315590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود بدون پروانه سینمایی آثار هنروتجربه به جشنواره مصداق بارز بی‌عدالتی است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ورود بدون پروانه سینمایی آثار هنروتجربه به جشنواره مصداق بارز بی‌عدالتی است
محمد احمدی تهیه‌کننده سینما
ورود بدون پروانه سینمایی آثار هنروتجربه به جشنواره مصداق بارز بی‌عدالتی است محمد احمدی تهیه کننده باسابقه سینمای ایران امسال با فیلمی با عنوان «رقص پا» متقاضی حضور در جشنواره بود اما فیلمش به جشنواره راه پیدا نکرد.


 احمدی درباره نگاهش به جشنواره و نحوه گزینش هیأت انتخاب به فرهنگ نیوز بیان داشت: به هر حال حضور در جشنواره ها مانند یک بازی است که در نهایت یک سری برنده دارد و یک سری بازنده. از همان زمانی که استارت حضور در جشنواره را می زنیم باید خود را آماده کنیم که شاید فیلممان جزو برنده ها نباشد به خصوص امسال که متقاضی زیاد بود. بر این مبنا زیاد مناسب نمی دانم که اگر فیلممان به جشنواره راه پیدا نکرد جشنواره را سیبل کنیم.
این تهیه کننده ادامه داد: در تمام جشنواره های دنیا یک سری سلایق وجود دارد که درباره صدها فیلم تصمیم‌گیری می کند. من شخصا با این قضیه کنار آمده‌ام؛ چه پارسال که در بخش مسابقه فیلم داشتم و اتفاقا فیلمم هم مورد توجه قرار گرفت و چه امسال که اصلا نتوانستم به جشنواره راه پیدا کنم با حسن نیت به انتخابها نگاه می کنم اما امیدوارم که انتخابها بدون غرض صورت گرفته باشد و اغماضی نسبت به فیلمی خاص صورت نگرفته باشد.

امیدوارم کیفیت فیلم اولیهای جشنواره از فیلم حذف شده ما بهتر باشداحمدی با اشاره به اینکه «رقص پا» پروانه ساخت سینمایی داشته است و جزو کار اولیهای متقاضی جشنواره محسوب می شد خاطرنشان ساخت: حداقل انتظارم این است که وقتی به جشنواره می روم و فیلم اولیهای دیگر را می بینم با آثاری به مراتب بهتر از فیلم حذف شده ام روبرو شوم چون در غیر این صورت این حس به ذهنم می رسد که در برخورد با فیلمها منصفانه رفتار نشده است.

ورود بدون پروانه سینمایی آثار هنروتجربه به جشنواره مصداق بارز بی‌عدالتی استاحمدی در ادامه گفتگوی خود با فرهنگ نیوز با اشاره به یکی از ایرادهای فراخوان امسال جشنواره فیلم فجر یعنی ورود بدون پروانه ساخت و نمایش سینمایی آثار هنروتجربه به جشنواره گفت: این مسأله به شدت نادرست است. جشنواره جای فیلمهایی است که پروانه ساخت سینمایی داشته باشند و اتفاقا باید فیلمهای هنروتجربه از میان همین آثار سینمایی انتخاب شوند نه آن که یک سری فیلم ویدیویی به نام هنروتجربه وارد جشنواره شوند.تهیه کننده «آزمایشگاه» و «لطفا مزاحم نشوید» ادامه داد: این بند از فراخوان به شدت مشکل دارد و مصداق کامل بی عدالتی است و رقابت را کاملا نامنصفانه می‌کند. جشنواره فیلم فجر مختص مدیوم سینماست و اگر بنا باشد با گریزگاهی مثل هنروتجربه فیلمهای ویدیویی بدون پروانه ساخت سینمایی را وارد آن کنیم دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود و هر فیلمسازی که نمی تواند پروانه ساخت سینمایی بگیرد سراغ ورود از طریق هنروتجربه می رود.

بی انصافیها باعث شد نتوانم «به دنیا آمدن» را اکران کنم
محمد احمدی که این روزها «جنجال در عروسی» را به عنوان تهیه کننده روی پرده دارد درباره انتظارش از فروش این فیلم به فرهنگ نیوز گفت: با توجه به محدودیت سالنها و اینکه در کشور سالنهای سه بعدی کم داریم اینکه فیلم رقم فروش یک میلیارد را رد کرده فروش بدی نیست و به نظر می رسد در روزهای پیش رو اوضاع فروشمان بهتر هم شود.احمدی درباره وضعیت اکران دیگر فیلم تولیدی اش «به دنیا آمدن» بیان داشت: متأسفانه شرایط اکران فیلم در سال جاری فراهم نشد. البته این بی انصافی در اکران برایمان تازگی نداشت و سال قبل در جشنواره هم کم بی‌انصافی ندیدیم. علیرغم اینکه هیأت انتخاب فیلم را دوست داشتند، فیلممان را در روز آخر به نمایش درآوردند آن هم در حالی که فرش قرمزهای فیلم در کاخ جشنواره و کاخ مردمی همزمان با هم برگزار شد و همین باعث شد بسیاری از مخاطبان دلخور شوند.این تهیه کننده ادامه داد: با این حال در تلاش هستیم سال آینده «به دنیا آمدن» را از طریق پخش خودمان کویرفیلم روی پرده بفرستیم و حتما هم شرایط خوبی را برای اکران فراهم خواهیم کرد تا فیلم دیده شود.
 




95/11/4 - 15:04 - 2017-1-23 15:04:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن