تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797967680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست تراکتورسازی از سازمان لیگ :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: درخواست تراکتورسازی از سازمان لیگ
باشگاه تراکتورسازی بار دیگر در اعتراض به زمان بازی‌های خود در لیگ برتر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در بیانیه‌ای که در سایت باشگاه تراکتورسازی منتشر شده، آمده است:    «رقابت‌های لیگ برتر در حالی پیگیری می‌شود که امسال 2 تیم تراکتورسازی و پرسپولیس تهران مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند و رقابت سختی بین این تیم‌ها حاکم است.
این رقابت در نیم‌فصل دوم بیش‌ازپیش شد و انتظار می‌رفت برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای انجام گیرد که این تیم‌ها بتوانند رقابتی سالم و پایاپای در زمین مسابقه داشته باشند.
با نگاهی به برنامه بازی‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در نیم‌فصل دوم می‌توانیم پی ببریم که تراکتورسازی در 7 دیدار خود یک روز قبل از پرسپولیس گام به میدان می‌گذارد (هفته‌های 16، 17، 18، 19، 21، 23 و 27) ولی پرسپولیس تنها در 3 دیدار یک روز قبل از رقیب اصلی خود به مصاف حریفانش می‌رود (هفته‌های 22، 24 و 26). هفته بیستم این تیم‌ها با یکدیگر دیدار دارند و در هفته بیست و پنجم نیز حدود یک ساعت زمان دیدار تیم‌ها اختلاف‌زمانی دارد که این یک ساعت هم ملاک نمی‌شود که دیدار پرسپولیس را زودتر از تراکتور در نظر گرفت.
البته در این میان غلامرضا بهروان اظهارات جالبی مطرح می‌کند. وی می‌گوید: تا پایان مسابقات ۱۲ هفته باقی‌مانده که سه هفته پایانی هم‌زمان است. یک هفته هم دو تیم باهم بازی دارند که روی همین بازی‌ها چهار دیدار می‌شود. از هشت دیدار باقی‌مانده چهار بازی تراکتورسازی زودتر بازی می‌کند و چهار بازی پرسپولیس زودتر بازی می‌کند. درنتیجه عدالت در این موضوع رعایت شده و سازمان لیگ مشکلی در این رابطه ندارد.
این اظهار نظرات وقتی باعث تعجب می‌شود که به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ تازه یادشان آمده که باید رقابت این 2 تیم را عادلانه برگزار کنند و چرا این ملاک را از ابتدای نیم‌فصل دوم در نظر نمی‌گیرند؟!
اما هنوز هم فرصت باقی است تا اگر آن‌ها واقعاً به دنبال ایجاد عدالت هستند با تغییراتی مختصر در برنامه‌ریزی خود ثابت کنند که نسبت به تیم تراکتورسازی کم‌لطفی صورت نگرفته است.
این تغییرات می‌تواند طبق خواسته امیر قلعه‌نویی و به‌صورت منصفانه صورت گیرد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری دیدار پیکان چنین می‌گوید کجای دنیا عدالت این‌گونه است که ما باید همیشه از رقیبمان زودتر بازی کنیم؟ اگر عدالت را اجرا کنند باید به تعداد بازی‌هایی که ما زودتر بازی کردیم حریف زودتر بازی کند و پس‌ از آن تعداد، بازی‌ها هم‌زمان برگزار شود.
پس مسئولان سازمان لیگ می‌توانند با تغییر رویه‌ای چند دیدار پیش روی تیم‌ها را به‌گونه‌ای سازمان‌دهی کنند که ابتدا پرسپولیسی‌ها بازی کنند و پس‌ از آن تراکتورسازی به میدان برود و 3 دیدار پایانی نیز هم‌زمان با تمامی دیدارهای لیگ برگزار شود. حال همه نگاه‌ها به مسئولان سازمان لیگ است و همگان در انتظار ایجاد عدالت بین 2 تیم مدعی کسب قهرمانی هستند.»

13:22  1395/11/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن