تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796899788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر+تصویر
پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر که به تصویر علی حاتمی مزین شده است توسط مانی و عسل مصفا، نوه‌های این هنرمند رونمایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :

 شامگاه سوم بهمن ماه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر با حضور جمعی از سینماگران و هنرمندانی که در فیلم‌های علی حاتمی حضور داشته‌اند و نیز خانواده این کارگردان فقید سینما در موزه سینما برگزار شد.


در ابتدای این مراسم که اجرای آن را امید روحانی برعهده داشت فیلمی از عزیز ساعتی برگرفته از آثار علی حاتمی به نمایش درآمد. پس از آن محمدمهدی دادگو در سخنانی با اشاره به اینکه از بردن افعال ماضی درباره رفیق قدیمی خود پرهیز می‌کند، به برخی همکاران این هنرمند از جمله پرویز یشایایی اشاره کرد و گفت: محمد حیدری (دبیر جشنواره فجر) از دوره قبل سنت پسندیده‌ای را با ثبت تصاویر هنرمندان قدیمی بر روی پوستر آغاز کرده است که سال گذشته مربوط به خسرو شکیبایی بود و امسال به علی حاتمی رسیده است.


او گفت: به اهالی سینما و دوست‌داران آثار علی حاتمی مژده می‌دهم که تمام آثار علی حاتمی که به دو دوره تقسیم می‌شود (حسن کچل تا سوته دلان و هزاردستان تا دلشدگان ـ فیلم نیمه تمام جهان پهلوان تختی) و قرار بر این بود که امسال فقط دوره دوم عرضه شود اما با پیشنهادی که مطرح کردم و موافقت دوستان، قرار بر این است که تمام آثار سینمایی حاتمی به دیجیتال تبدیل شود و این فرصتی است برای اینکه آثار او با شیوه جدید احیا شوند تا پایدار بمانند.


وی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان سینمایی موافقت کرده است که تمام این آثار از سال 57 تا جهان پهلوان تختی به نسخه دیجیتال تبدیل شوند ضمن اینکه مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها و آثار منتشرنشده علی حاتمی هم به همراه اسنادی که از او باقی مانده توسط موسسه رسانه‌های تصویری آماده می‌شود.


دادگو در ادامه گفت: بازیگران بزرگی از سینمای ایران در فیلم‌های علی حاتمی حضور داشته‌اند که برای دعوت از آنها خدمتشان رسیدیم اما فقط محمدعلی کشاورز در اینجا حضور دارد و علی نصیریان با توجه به تغییر روز برنامه امکان حضور پیدا نکرد. همچنین جمشید مشایخی و عزت‌الله انتظامی هم با توجه به شرایط جسمانی و شرایط جوی امکان حضور نداشتند.


در ادامه این مراسم از زهرا حاتمی (همسر علی حاتمی)، لیلا (دختر حاتمی)  مانی و عسل (نوه‌های حاتمی) دعوت شد تا در جایگاه حضور پیدا کنند که در این بخش محمدعلی کشاورز با اشاره به اینکه در بین صحبت‌هایی که درباره علی حاتمی شد یک مسئله ناگفته مانده است گفت: علی حاتمی کار خود را از تئاتر شروع کرد نه از سینما و اولین کارهای تئاتری‌اش را که می‌نوشت ما در دانشکده با او کار می‌کردیم. بعد از آن به سینما رفت و بزرگ سینمای مملکت شد.


او افزود: می‌خواهم این مسئله را بگویم که اگر کسی میخواهد در سینما کار کند باید اول در صحنه تئاتر باشد. مال مردم باشد و تئاتر را بشناسد. من خودم از تئاتر برخاسته‌ام و افتخار می‌کنم که در این سالها برای مردم کار کرده‌ام.


محمدعلی کشاورز با آرزو برای اینکه نام ایران عزیز همیشه در طول تاریخ بدرخشد، شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو را تسلیت گفت و تأکید کرد که ای ها برای مردم جانفشانی کرده‌اند و ما در غم آن‌ها سهیم هستیم.


در این بخش همچنین از داوود رشیدی یاد شد و از احترام برومند هم دعوت به عمل آمد تا برای عکس یادگاری به همراه خانواده حاتمی در جایگاه حضور داشته باشد.


به گزارش ایسنا،سپس پوستر جشنواره با حضور محمد حیدری و عسل مانی نوه‌های علی حاتمی رونمایی شد.


در بخش انتهایی این مراسم هم با حضور محمد حیدری و منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما) از تهیه کنندگان و کارگردانان فیلم‌های برگزیده مردمی جشنواره فیلم فجر تقدیر شد که در این بین خسرو سینایی، کمال تبریزی، پوران درخشنده، مصطفی کیایی، ابوالحسن داوودی، مهدی کریمی، منوچهر محمدی، محسن علی اکبری، محمدحسین قاسمی، ابوذر پورمحمدی و محمود رضوی در مراسم حضور داشتند.


علاوه بر این‌ها اسامی هنرمندان دیگری که فیلم‌هایشان در طول دوره‌های برگزاری جشنواره فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم مردمی را دریافت کرده بود از جمله بهرام بیضایی، اصغر فرهادی، داریوش مهرجویی، مسعود ده نمکی، حمید نعمت‌الله، پیمان معادی، مازیار میری و نرگس آبیار هم خوانده شد.


در این مراسم هنرمندان دیگری همچون علی مصفا، حمید فرخ‌نژاد، بهرام رادان، محمود کلاری، سعید سهیلی، علیرضا داوودنژاد، هادی مقدم دوست، عزیز ساعتی، منصور لشگری قوچانی و بیتا منصوری هم حضور داشتند.






۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن