تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796961428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنرهای رونده موثرتر از حجم سالن‌ها؟ + جدول فروش


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بنرهای رونده موثرتر از حجم سالن‌ها؟ + جدول فروش
گزارش هفتگی اکران ؛
بنرهای رونده موثرتر از حجم سالن‌ها؟ + جدول فروش در میان فیلمهایی که در سه هفته اخیر وارد سبد اکران شده اند سه فیلم «هفت ماهگی»،«چهار اصفهونی در بغداد» و «خانه ای در خیابان چهل و یکم» فروشی نسبتا خوب دارند.


گروه سینما وتلویزیون "فرهنگ نیوز" ؛ در میان فیلمهایی که در سه هفته اخیر وارد سبد اکران شده اند سه فیلم «هفت ماهگی»،«چهار اصفهونی در بغداد» و «خانه ای در خیابان چهل و یکم» فروشی نسبتا خوب دارند و بقیه فیلمهای تازه اکران شده و از جمله «شاباش» و «ما همه گناهکاریم» نتوانسته اند در جلب مخاطب موفق باشند.در میان فیلمهای روی پرده بالاترین تعداد سالن به مانند دو ماه اخیر در اختیار فیلم هندی پررقص و آواز «سلام بمبئی» است که حدودا 150 سالن در اختیار دارد و البته که با این حجم انبوه از سالن توانسته فروش خود را از مرز 12 میلیارد هم عبور دهد و به نظر می رسد با اکران نسخه دوبله آن در روزهای پیش رو، این آمار فروش افزایش هم داشته باشد.«چهار اصفهونی در بغداد» بعد از «سلام بمبئی» پرسالن ترین فیلم روی پرده است که با نزدیک به 80 سالن توانسته رقم فروش خود را از 600 میلیون تومان عبور دهد و احتمالا در هفته پیش رو، یک میلیارد را هم رد خواهد کرد.«هفت ماهگی» با حدود 60 سالن سینما فروشی بیشتر از «چهار اصفهونی...» داشته و توانسته رقم فروش یک میلیارد را رد کند؛ این ملودرام تلخ تبلیغات تلویزیون محسوسی هم ندارد اما راهکارهایی که برای تبلیغات محیطی آن به خصوص در اتوبوسهای شهری و راه اندازی گروه بنرهای رونده انجام شده اسباب فروش بالای فیلم را موجب شده است.  «خانه ای در خیابان چهل و یکم» دیگر فیلم اخیرا اکران شده است که حدودا 30 سالن سینما در اختیار دارد و تا اینجا به نزدیکی فروش 400 میلیون رسیده است که برای فیلمی که در داستانگویی الکن است و صرفا موقعیتی حاد را به تصویر می کشد فروشی بد به شمار نمی رود.
 فیلمهای میانهفیلمهای میانه جدول فروش آثار متفاوتی را شامل می شوند از ملودرامهایی تلخ نظیر «گیتا» و «لاک قرمز» و یک درام اجتماعی همذات پندارانه با نام «وارونگی» تا فیلمی کودکانه نظیر «جنجال در عروسی» و یک کمدی با مضمون نقد آسیبهای اینترنتی به نام «مشکل گیتی».«لاک قرمز» رقم فروش یک میلیارد را رد کرده است، کمدی اینترنتی «مشکل گیتی» که وقفه ای در اکران آن به سبب پخش تیزر از شبکه های ماهواره ای ایجاد شد علیرغم محدودیت تعداد سالن، در آستانه فروش یک میلیارد است.«جنجال در عروسی» با کمک تعداد بالای سینماهایش که به بیش از 40 سالن می رسد از یک میلیارد فروش گذشته است. «وارونگی» از نیم میلیارد فروش عبور کرده است و «گیتا» هم در آستانه نیم میلیاردی شدن است.
 آخرین گامهای فروشموزیکال-فانتزی «آس و پاس» علیرغم از دست دادن سرگروه همچنان مخاطب دارد و تا اینجا به رقم فروش 4 میلیارد و 230 میلیون تومان رسیده است. بخش عمده فروش این فیلم با کم شدن سالنهایش در تهران در شهرستانها بوده است.«یتیم خانه ایران»، «متولد65» و «نفس» نیز آخرین روزهای روی پرده بودن خود را می گذرانند. اولی رقم فروش 2 میلیارد را رد کرده است و دومی و سومی نیز ارقام فروش خود را به قدری بالاتر از یک میلیارد و نیم رسانده اند.
 قعرنشینان جدول فروش«شاباش» برخلاف ژانرش که کمدی است و انتظار فروشی نسبتا متوسط از آن می رفت شکست خورده مطلق اکران است چراکه در ده روز ابتدایی اکرانش فقط 60 میلیون فروخته و این برای فیلمی که اکبر عبدی را هم به عنوان یک کمدین قدیمی در رأس بازیگران دارد یک شکست تمام عیار است.«ما همه گناهکاریم» هم با حدود 30 سالن سینما در سه هفته بیشتر از 180 میلیون نفروخته که این نیز به نوبه خود شکستی تجاری به شمار می رود. «فرار از اردو» هم که با حمایت فارابی تولید شده اوضاع بهتری ندارد و به نظر می رسد آخرین روزهای اکرانش را می گذراند.
ردیفنام فیلمفروش کل(تومان)مدت اکران(روز)
1سلام بمبئی12 میلیارد و 200 میلیون50
2آس و پاس4 میلیارد و 230 میلیون93
4یتیم خانه ایران2 میلیارد و 130 میلیون86
5متولد651 میلیارد و 815 میلیون86
6نفس1 میلیارد و 710 میلیون72
7لاک قرمز1 میلیارد و 250 میلیون50
8جنجال در عروسی1 میلیارد و 120 میلیون50
9هفت ماهگی1 میلیارد و 30 میلیون16
10مشکل گیتی910 میلیون58
11چهار اصفهونی در بغداد600 میلیون23
12وارونگی530 میلیون30
13گیتا420 میلیون30
14خانه ای در خیابان چهل و یکم397 میلیون9
15ما همه گناهکاریم180 میلیون23
16فرار از اردو160 میلیون72
17شاباش60 میلیون9 




95/11/3 - 11:20 - 2017-1-22 11:20:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن