تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796832793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادای احترام مسئولان همدان به مقام شهدای آتش‌نشان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور در سازمان آتش نشانی همدان انجام شد؛
ادای احترام مسئولان همدان به مقام شهدای آتش‌نشان

آتش نشانی همدان


شناسهٔ خبر: 3883151 - شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان- جمعی از مدیران و مسئولان شهر همدان با حضور در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی همدان به مقام شامخ شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکوی تهران ادای احترام کرده و با آتش‌نشانان ابراز همدردی کردند. به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای شهر همدان به همراه شهردار، مدیران و مسئولان استان و شهرستان همدان پیش از ظهر شنبه با حضور در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی همدان به مقام شامخ شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکوی تهران ادای احترام کرده و  با اهدای شاخه گل با آتش‌نشانان ابراز همدردی کردند. معاون عمرانی استاندار همدان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو اظهار کرد: این حادثه تلخ هشداری برای همه مسئولین بود که در زمینه ایمن سازی محل زندگی مردم که جزو حقوق شهروندی است برنامه ریزی های دقیق تری صورت دهند. محمودرضا عراقی با تأکید بر اینکه در ضوابط ایمنی در ساختمان‌ها و مراکز تجاری نباید مماشات صورت بگیرد، گفت: قوانین و ضوابط در زمینه اجرای ایمنی در مراکز و ساختمان‌ها کم نیست بلکه در اجرا مشکل وجود دارد. ناف باید در صدور مجوز مسائل ایمنی را رعایت کنند عراقی با بیان اینکه باید در شهرسازی مسائل ایمنی و دسترسی به نقاط مختلف دیده شود، اظهار داشت: حق عبور از ایمنی نباید به کسی داده شود و اصناف باید در صدور مجوز مسائل ایمنی را رعایت کنند. وی با تأکید بر اینکه اجازه عبور از ایمنی در ساخت‌وسازها به کسی داده نمی‌شود، اضافه کرد: قوانین و ضوابط باید مورد توجه قرار گیرد، حتی اگر متوجه خودمان باشد چرا که اخلاق حرفه‌ای و اجرای ضوابط ماندگار است.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه برخی از کارکنان آتش‌نشانی خواستار جابجایی به بخش‌های دیگر هستند، افزود: باید در پست‌های حساس و خطرناک مثل آتش نشانی به گونه ای امکانات تامین و فراهم شود و نیروها مورد توجه ویژه قرار گیرند تا انگیزه ماندگاری در این پست ها افزایش یافته و  سایر افراد از دیگر بخش‌ها تمایل حضور در این قسمت ها را داشته باشند. عراقی از شهرداری و شورای اسلامی شهر خواست تا جلسات فصلی برای موضوع آتش‌نشانی برگزار شود و چالش‌ها و مسائل این بخش مورد بررسی قرار گیرد. سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن تسلیت شهادت چند نفر از همکاران آتش نشان در حادثه تلخ پلاسکو گفت: ایثار و فداکاری این شهدا همانند ایثار در جبهه ها بوده و قابل تقدیر است. حادثه تلخ پلاسکو باید درسی برای آینده شود کامران گردان با بیان اینکه حادثه تلخ پلاسکو باید درسی برای آینده شود، افزود: انتظار می رود همه ما مسئولین در انجام رسالت خود با عزمی جدی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم گام برداریم. نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با تسلیت شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکو  با اشاره به زمان بودجه بندی شورا اظهار کرد: در حال حاضر بودجه ۹۶ مورد نیاز سازمان آتش نشانی همدان در دست بررسی است و باید تمامی نیازهای این سازمان از جمله بحث امکانات، تجهیزات و حقوق آتش‌نشانان دیده  شود. محمدرضا الیاسی به پایین بودن حقوق و مزایای آتش‌نشانان همدان نیز اشاره کرد و افزود: اگر انتظار عملکرد و کار خوب از آتش نشانان داریم پس باید امکانات و تجهیزات لازم نیز برای این سازمان تهیه و فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان نیز در این مراسم با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های شهدای حادثه پلاسکو گفت: اینگونه حوادث تلخ باید درسی برای آینده و تلنگری برای تمامی مسئولین باشد تا تمامی جوانب را در نظر گرفته و از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند. سید احمد حسنی حلم اضافه کرد: بروز اینگونه حوادث ناگوار فداکاری و زحمات بیشتر آتش نشانان را نشان می دهد چرا که فعالیت این ایثارگران به صورت خاموش بوده و قابل تقدیر است. حادثه پلاسکو تلنگری برای مدیریت‌های حوزه بحران فرماندار همدان نیز در این جلسه حادثه پلاسکو را تلنگری برای همه مدیریت‌های حوزه بحران دانست و گفت: با وضعیت جدیدی که در شهر همدان حاکم است و بلندمرتبه‌سازی‌های صورت گرفته، باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا در صورت بروز حادثه به علت کمبود امکانات دچار تأسف نشویم. علی تعالی با تأکید بر اینکه نباید در زمان وقوع حوادثی همچون پلاسکو به برگزاری جلسات اکتفا کرد، یادآور شد: باید اینگونه هشدارها را جدی گرفت و برای پیشگیری از بروز حوادث اقدام کرد. شهردار همدان نیز از آماده سازی ساختمان مدیریت بحران توسط شهرداری خبر داد و گفت: برای این ساختمان حدود ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و در صورتی که کاملا تجهیز سود ظرفیت خوبی برای مدیریت بحران شهر محسوب می شود. سید مصطفی رسولی تجهیز و فراهم نمودن امکانات آتش نشانی همدان را منوط به تامین اعتبار دانست و افزود: لازم است از محل اعتبارات حوادث بتوان کمک و مساعدتی برای خرید حداقل یک نردبان و یا خودروی مناسب اخذ کرد.

رسولی با انتقاد از تبدیل ساختمانها و آپارتمانهای شهر به مراکز عمومی یا تجاری در شهر همدان اظهار کرد: این ساختمانها استاندارد و مباحث ایمنی تبدیل شدن به مراکز عمومی را ندارند و این یکی از مشکلاتی است که در شهر همدان رخ می دهد. برخی تجهیزات آتش‌نشانی همدان مربوط به ۲۰ سال گذشته است مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان نیز  با بیان اینکه برخی از تجهیزات آتش‌نشانی همدان مربوط به ۲۰ سال گذشته است، گفت: در استان همدان فقط یک خودروی آتش‌نشانی فوماتیک وجود دارد. محمدرضا بیاناتی با اشاره به اینکه ۴۷ نوع وظیفه برای آتش‌نشانی تعریف شده است، عنوان کرد: خوشبختانه این فرهنگ در بین مردم نهادینه شده که برای کوچک‌ترین کار خود با آتش‌نشانی تماس می‌گیرند. وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی جزء مشاغل سخت و زیان‌آور است، اضافه کرد: آتش‌نشانان در بروز حادثه شهید و جانباز تلقی نمی‌شوند که از مسئولان استانی می‌خواهیم با نمایندگان مکاتباتی داشته باشند تا این قانون در مجلس به تصویب برسد. وی افزود: با توجه به وضعیت مالی شهرداری‌ها نمی‌توانند تجهیزات گران‌قیمتی برای آتش‌نشانی‌ها تهیه کنند که امیدواریم با همکاری دولت و شهرداری بتوان تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی را خریداری و تأمین کرد.  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان ضمن قدردانی از حرکت‌های مردمی درباره آتش‌نشانان شهید در حادثه پلاسکو، بیان کرد: در چند روز گذشته مردم با اهدای گل به آتش‌نشانان به ابراز همدردی پرداخته‌اند که نشان می‌دهد توجه مردم به مراکز آتش‌نشانی جلب شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن