تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797783905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمایل فرانسوی ها برای سرمایه گذاری در بندر شهیدرجایی


واضح آرشیو وب فارسی:الف: تمایل فرانسوی ها برای سرمایه گذاری در بندر شهیدرجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : فرانسوی ها می توانند در پروژه های خدماتی و زیرساختی یندر شهید رجایی با طرف های ایرانی همکاری و مشارکت کنند.


تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۷
به گزارش  شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران(مانا) ؛ سفیر فرانسه در تهران و هیئت همراه در جریان سفر به استان هرمزگان، ضمن بازدید از بخش های مختلف بندر شهید رجایی،در نشستی مشترک با مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مقامات ارشد بندر شهید رجایی به بحث وتبادل نظر پرداختند و از نزدیک با ظرفیت های موجود در این بندر به منظور یافتن نقاط همکاری آشنا شدند. "فرانسوا سنه مو" سفیر فرانسه در این نشست گفت: بسیار خوشحال هستم که از بندر شهید رجایی به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های کشور ایران بازدید می کنم. وی با اشاره به تصمیم مقامات ارشد ایران و فرانسه برای توسعه روابط سیاسی بین دو کشور گفت: هم اکنون روابط دو کشور در بخش های اقتصادی و صنعتی توسعه یافته و قراردادهایی در صنایع خودروسازی و نفت منعقد شده است. همچنین پروژه های متعددی دیگری بین دو کشور از سوی کنشگران اقتصادی و شرکت های خصوصی در جریان است که به تأمین منافع دو طرف منجر خواهد شد. سفیر فرانسه هدف از بازدید از بندر شهید رجایی را آشنایی با ظرفیت ها، مزیت های سرمایه گذاری، طرح ها و پروژه های این بندر برای اطلاع رسانی به شرکت های فرانسوی اعلام کرد و اظهار داشت: الگوی اقتصادی که برای احداث و توسعه زیرساخت های این بندر مورد استفاده قرار گرفته،حائز اهمیت است. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز با اشاره به ارتباطات و تعاملات سیاسی، اقتصادی و تجاری ایران و فرانسه از گذشته های دور تا عصر حاضر، گفت: این بندر در حال ورود به شرایط جدید و بهتری در مسیر توسعه این تعاملات است. وی اظهار داشت : در بندر شهید رجایی و استان هرمزگان ظرفیت های زیادی برای همکاری با شرکت های خارجی وجود دارد که امید است در دور جدید توسعه همکاری ها بین دو کشور، بتوان از این ظرفیت ها به شکل بهینه تری استفاده کرد. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه مدل های مختلفی برای مشارکت با سرمایه گذاران و شرکت های فرانسوی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اغلب فعالیت ها در بندر شهید رجایی از سوی بخش خصوصی انجام می شود، بر این اساس این امکان برای شرکت های فرانسوی وجود دارد که در پروژه های خدماتی و زیرساختی با طرف های ایرانی همکاری و مشارکت داشته باشند. اله مراد عفیفی پور ادامه داد: می توان تفاهمنامه هایی بین دو کشور و وزارتخانه های مربوطه منعقد کرد تا بسترهای لازم برای توسعه همکاری ها به شکل بهتری فراهم شود. سفیر کشور فرانسه در تهران به همراه رییس بخش اقتصادی و رایزن سیاسی سفارتخانه و هیئت همراه با حضور در بندرشهید رجایی از امکانات و قابلیت های این منطقه ویژه اقتصادی، از جمله اسکله های 40 گانه آن و تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا در بزرگترین بندر تجاری ایران و اراضی پشتیبانی، ترمینال های 1 و 2 کانتینری، ترمینال های جنرال کارگو (کالاهای متفرقه و عمومی) و بندر نفتی خلیج فارس بازدید کرد.  








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن