تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796689471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه بندر نسل سوم و اشتغالزایی برای چهار هزار نفر


واضح آرشیو وب فارسی:الف: توسعه بندر نسل سوم و اشتغالزایی برای چهار هزار نفر


مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد اعلام کرد : با بهره برداری از پروژه های سرمایه گذاری در حال ساخت، ظرفیت اشتغال به چهار هزار نفر خواهد رسید.


تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی خدمتگزار با اشاره به اینکه 850 میلیارد تومان از پروژه های بندر امیرآباد شامل پروژه های دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده بهره برداری است، گفت:6 پست اسکله، دیوار حفاظتی 1650 متری، تجهیزات تخلیه و بارگیری، سیلوی غلات، مجتمع تولید کاغذ، کارخانه فولاد و مخازن پنج هزارتنی روغن خوراکی، از پروژه های آماده بهره برداری است . وی از روند عملیات اجرایی کارخانه های تولید MDF به ظرفیت سیصد هزارتن و آرد 45 هزار تنی خبر داد و یادآور شد: از دوهزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در بندر آمیراباد 1150 میلیاردتومان مربوط به بخش خصوصی بوده که قریب به 1000 میلیاردتومان آن در سه سال اخیر جذب شده است. مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با بیان اینکه بندر امیرآباد محل ترانزیت غلات در شمال کشور است، اظهار داشت: حدود 175هزارتن ظرفیت برای ذخیره غلات وجود دارد که تا پایان سالجاری جاری به 225 هزارتن ارتقاء خواهد یافت. خدمتگزار با بیان اینکه 30 میلیارد تومان تجهیزات تخلیه و بارگیری شامل مکنده های تخلیه غلات و جرثقیل از طریق بخش خصوصی وارد بندر شده است، گفت: علاوه بر این یک دستگاه جرثقیل 64 تنی در حال مونتاژ است و یک جرثقیل دیگر تا پایان سال وارد می شود. همچنین برنامه ریزی برای خرید چهار دستگاه جرثقیل دیگر صورت گرفته است. مدیر بندر امیرآباد به افزایش 26 درصدی واردات در دو ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: از نظرعملیات تخلیه و بارگیری، سرمایه گذاری و زیرساخت ها سومین بندر کشور و همچنین امیرآباد بندر نسل سوم بوده و بندر شاخص در زمینه صنعت، تولید و سرمایه گذاری است. این مقام مسئول تصریح کرد: تا امروز یک میلیون و 850هزارتن کالا در بندرامیرآباد تخلیه و بارگیری شده است که حدود 500 هزارتن مربوط به صادرات و بقیه واردات بوده است. خدمتگزار با اعلام اینکه علیرغم بسترسازی و مهیا بودن تجهیزات بندری و همچنین تخفیف های 75 درصدی تعرفه ها در این بخش ، دلیل عمده کاهش صادرات را نزول ارزش روبل روسیه بیان کرد. خدمتگزار دلیل کاهش 20 درصدی واردات را ممنوع شدن ثبت سفارش گندم به جهت خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک بیان کرد و از اعمال تعرفه 25درصدی بر آهن آلات وارداتی جهت حمایت از تولید داخلی خبر داد. مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اشاره به برخورداری این بندر از اسکله منحصر بفرد رو رو ریلی به آغازعملیات اجرایی اتصال این اسکله در دولت تدبیر و امید پس از یک وقفه 10 ساله اشاره کرد و گفت: برای اتصال اسکله رورو ریلی به شبکه ریلی سراسری بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و با اتمام عملیات اتصال این اسکله به راه آهن سراسری، اسکله رو روریلی در نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. وی مزیت اسکله رو رو را شتاب بخشی در تخلیه و بارگیری، کاهش زمان بارگیری از 24 ساعت به سه ساعت و کاهش هزینه های جانبی دیگر اعلام کرد.خدمتگزار به اشتغال سه هزار نفر در بندر امیرآباد اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از پروژه های سرمایه گذاری در حال ساخت، ظرفیت اشتغال به چهار هزار نفر خواهد رسید. مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر رعایت مسائل زیست محیطی تاکید کرد: کلیه کارخانجات تولیدی با دریافت مجوز زیست محیطی راه اندازی می شوند.  








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن