تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797063209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داورزنی: استویچف یکشنبه آینده به ایران می‌آید/ سیچلو، مربی تیم ملی و یا سرمربی یکی از تیم‌های رده‌های سنی ایران می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: داورزنی: استویچف یکشنبه آینده به ایران می‌آید/ سیچلو، مربی تیم ملی و یا سرمربی یکی از تیم‌های رده‌های سنی ایران می‌شود ایلنا: رئیس فدراسیون والیبال گفت: استویچف گزینه هدایت تیم ملی والیبال برای آشنایی با ظرفیت واقعی والیبال ایران، روز یکشنبه هفته آینده به تهران می‌آید.
داورزنی: استویچف یکشنبه آینده به ایران می‌آید/ سیچلو، مربی تیم ملی و یا سرمربی یکی از تیم‌های رده‌های سنی ایران می‌شود

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی امروز در نشست خبری که در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه نگرانی‌هایی در افکار عمومی برای انتخاب سرمربی تیم ملی وجود دارد مبنی بر اینکه روند رو به رشد والیبال آسیب نبیند، این نشست خبری برگزار شد. وی با بیان اینکه سال پرکاری در والیبال پیش رو داریم و تیم ملی قرار است در لیگ جهانی و قهرمانان قاره‌ها شرکت کند، گفت: برنامه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را در باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان را نیز در پیش داریم.
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به برگزاری جلسات آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی افزود: پس از بررسی به این نتیجه رسیدیم که باید تغییر در سرمربی داشته باشیم و برای المپیک 2020 توکیو والیبال ایران باید در زمره چهار تیم برتر قرار گیرد و این هدف برای انتخاب سرمربی نیز مد نظرمان است.
دکتر داورزنی با تاکید بر اینکه سرمربی جدید تیم ملی ایران باید تجربه حضور در المپیک و از بهترین‌های جهان باشد، تصریح کرد: مربی مد نظر فدراسیون باید تمایل به حضور در ایران را داشته و تعهد باشگاهی نیز نداشته باشد که بررسی این شرایط در یک رابطه دو طرفه برقرار می‌شود و طبیعی است که زمانبر خواهد بود.
وی ادامه داد: انگیزه اولیه برای مربیان در انتخاب تیم‌ها ایجاد پرونده خوب برای خود است و به همین دلیل تمایل به حضور در کشورمان را دارند، زیرا والیبال ایران را قابل رشد و توسعه می‌دانند. اما تعداد مربیان شایسته برای حضور در ایران زیاد نیست. البته مهم است که مربی متناسب با اهداف و آرمان‌های خود انتخاب کنیم.
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته برای انتخاب سرمربی در تیم ملی والیبال ایران از 14 شهریور ماه گفت: با مربیانی چون رزنده به رغم آنکه تمایلی برای حضور در آسیا نداشت، گفت‌و‌گو کردیم تا شاید تغییر روش دهد، همچنین سرمربی تیم ملی کانادا از گزینه‌های ایران بود و با آناستازی نیز در سه مقطع گفت‌وگو کردیم. مندز دیگر گزینه ایران بود و نفر بعد استویچف بود که کارنامه درخشانی در زمینه باشگاهی داشت و با چند مربی صاحب سبک دیگر در والیبال نیز برای حضور در ایران ارتباط برقرار کردیم.
دکتر داورزنی با اشاره به تهیه لیست 15 نفره مربیان طراز اول جهان خاطر نشان کرد: رزنده بعد از دو ماه مذاکره پاسخ فدراسیون را مبنی بر اینکه قصد خروج از برزیل را ندارد، داد و هاگ، سرمربی کانادا نیز به ما گفت بیشتر علاقمند به کار باشگاهی است و فعلا کار ملی قبول نمی‌کنم و مندز نیز تا سال 2019 قرارداد با باشگاه داشت و نمی‌توانستیم قبول کنیم.
وی ادامه داد: مذاکره با آناستازی نیز 40 روز طول کشید که با وجود داشتن مشکل مالیاتی در ایتالیا، راهکاری هم ارایه دادیم و در نهایت پس از مشورت با خانواده خود تصمیم گرفت به ایران نیاید، چون اولویتش باشگاه گدانسک لهستان بود.
رئیس فدراسیون والیبال بیان داشت: مذاکره با استویچف بلغاری نیز به نتیجه نرسید زیرا این مربی شرایط بازیکنان ایران را مورد ارزیابی قرار داد و به این نتیجه رسید که با تیم ایران روی سکو نمی‌رود. استویچف تاکید داشت فلسفه کاری من موفقیت است و حتما باید روی سکو بروم و با تیم ایران روی سکو نمی‌روم. فدراسیون والیبال ایران شرط سکو برای مربیان نگذاشته بود اما این مربی خودش تنها به سکو می‌اندیشد.
دکتر داورزنی با بیان اینکه من از پاسخ این مربی قانع نشدم و ایمیلی برایش ارسال و تاکید کردم که توانایی والیبال ایران بالاتر از تحلیل‌های آماری است که دستیارانش به او ارائه داده‌اند و در پاسخ موافقت کرد که در صوفیه بلغارستان همدیگر را ببنیم که طی دو جلسه روند کاری 10سال گذشته را بررسی کردیم و از او خواستم که خیلی سریع جواب ندهد و از نزدیک والیبال ایران را ببنید و بعد پاسخ دهد و در کنار وی، از سه مربی دیگر نیز برنامه خواسته بودیم.
داورزنی بیان داشت: استویچف در نهایت موافقت کرد که به ایران بیاید و این مربی ساعت 16 روز یکشنبه آینده وارد تهران می‌شود بعد تصمیم گیری خواهد کرد که در ایران می‌ماند یا نه. این مربی سه روز در ایران می‌ماند تا بررسی‌های خود را انجام دهد امیدوارم با این مربی به توافق برسیم، اما سه گزینه دیگر مد نظر داریم که هر چه زودتر به جمع بندی خواهیم رسید. البته در کنار این مربی، مربی جوان دیگری مانند جیانی مد نظر داریم که اولین پیام را پنج روز پیش برایش فرستادیم که شما یکی از نامزدهای تیم ملی والیبال ایران هستید و درخواست برنامه از او نیز کرده‌ایم.
رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: در دو ماه گذشته کارهای زیادی برای انتخاب سرمربی انجام شده است و با هیچ یک از گزینه‌ها درباره مبلغ قرارداد صحبت نشده است. به نظرمن تیمی که بخواهد در جمع جهار تیم برتر جهان قرار گیرد، باید بهترین کادر فنی را نیز داشته باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که چند درصد به پذیرش مسئولیت تیم ملی والیبال از سوی استویچف امیدوار هستید، گفت: این موضوع دو طرفه است. باید ببنیم این مربی نظرش درباره شرایط والیبال ایران چگونه می‌شود، پیش بینی آن سخت است اما همینکه مجاب شده به ایران بیاید جای امیدواری است.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بعضا مطرح می‌شود که فدراسیون با اسامی بازی کرده است که این مطالب نادیده گرفتن تلاش فدارسیون است. اینکه من به بلغارستان بروم و هفت ساعت در دو جلسه با این سرمربی بحث کنیم، بازی با اسامی نیست. واقعا اینگونه نیست و کارهای زیادی درباره انتخاب سرمربی انجام شده است. باید گزینه انتخاب شود که برای والیبال ایران و منافع ملی بهترین باشد.
رئیس فدارسیون والیبال درباره آینده سیچلو در والیبال ایران نیز گفت: خوان سیچلو ظرفیتی است که در یک سال آینده هم در اختیار والیبال ایران خواهد بود و وضعیت همه بازیکنان لیگ برتر را رصد و عملکرد آنان را مورد بررسی قرار می‌دهد و قرار است او مربی تیم ملی و یا سرمربی یکی از تیم‌های رده‌های سنی ایران شود اما فعلا مایل هستیم که عملکرد بازیکنان را رصد کند.
رئیس فدراسیون در خصوص کادر فنی تیم ملی والیبال نیز اظهار داشت: هنوز برای کادر فنی تصمیم گیری نکردیم. امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، سال‌ها با تیم ملی همکاری دارد و خواهد داشت، اما درباره دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال سرمربی تیم ملی باید براساس برنامه‌های خود تصمیم گیری کند.
وی ادامه داد: والیبال ایران هشت تیم ملی در رده‌های سنی در دو گروه مردان و زنان دارد و باید از تمام توانایی داخلی برای تقویت این تیم‌ها استفاده کنیم. از سوی دیگر تربیت سرپرست و مربیان شایسته برای دیگر تیم‌ها از جمله راهبردهای فدراسیون است و تیم‌های ملی به افراد تعلق ندارد و حتما بهترین‌ها در تیم‌های مختلف کار خواهند کرد.
وی در پاسخ بر سئوالی که چرا فدراسیون در زمینه ملی خوب عمل می‌‌کند اما در لیگ داخلی مشکل داریم، گفت: لیگ از نظر شکلی با 12 تیم برگزار می‌شود و بسیاری از تیم‌ها مشکلاتی دارند و تاکید فدراسیون نیز تعیین تکلیف بدهی باشگاه ها بود که این موضوع با سخت گیری سازمان لیگ انجام شد.
داورزنی بیان داشت: تیم ورامین به دلیل آنکه هر ساله وعده‌هایی به آنان داده می‌شود و به این وعده عمل نمی‌شود با مشکلاتی روبرو می‌شود و فدراسیون می‌تواند شکل کار را رعایت کند و همه می‌گویند این اقدام عالی است، اما باید به خواسته مردم ورامین هم احترام گذاشت.
وی تصریح کرد: در تهران تیم‌هایی هستند که تعداد هواداران آنها به 300 نفر هم نمی‌رسد اما هواداران تیم‌های شهرستانی به مراتب بیشتر است و از 12 تیم حاضر، برخی تیم‌ها چون خودروسازان و بانک‌ها منابع با ثبات دارند که مشکلاتشان نیز کمتر است. رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد: در برخی تیم‌های شهرستانی رابطه‌ای بین شهرداری و تیم‌ها وجود دارد که به دلیل منابع مالی شهرداری با مشکلات روبرو می‌شوند و بعد از مدتی و با تامین منابع، این مشکلات برطرف می‌شود و به تعهدات خود عمل می‌کنند. ‌دکتر داورزنی تاکید کرد: در شهرستان‌ها اقبال عمومی به والیبال به گونه‌ای است که فدراسیون تمایل دارد با حداقل‌ها، تیم این شهرها در لیگ حفظ شود، حتی تیمی مانند پارسه که بازیکنان جوان و سرباز را در خدمت دارد، باید به گونه‌ای به این تیم کمک شود تا در آینده به مشکل برنخورد.
وی یادآور شد: خواسته مردم ورامین، گنبد، ساری، اراک و دیگر شهرها مهم است و به همین دلیل همه تلاش خود را برای حفظ تیم‌های این شهرها انجام خواهیم داد و البته باید تا حد امکان با وضعیت اقتصادی کشور به آنان کمک شود.
رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که وضعیت والیبال ساحلی ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: در 10 سال گذشته تلاش زیادی کردیم که بازیکنان والیبال ساحلی از تعداد محدود بیشتر شود. تا چند سال قبل هر موقع صحبت از ساحلی بود، نام فرخی به زبان می آمد، اما در حال حاضر بازیکنان زیادی در والیبال ساحلی پرورش یافتند. البته ساختار در والیبال سالنی به گونه‌ای است که در آمد بیشتر دارند و بازیکنان به آن نیز بیشتر جذب می‌شوند، اما سیاست فدراسیون تفکیک کامل والیبال سالنی از ساحلی است.  وی با تاکید بر اینکه ساحلی در همه امور باید مستقل شود، گفت: به همین منظور نیز سازمان ساحلی تشکیل شد. باید برای رشد این رشته مسابقات بیشتری برگزار کنیم که در سال های اخیر در این زمنیه نیز موفق بوده ایم. البته قصد هم افزایی و استفاده از ظرفیت ها را داشتیم که در برخی موضوع ها موفق عمل نکردیم و جای کار بیشتری دارد. اواخر بهمن ماه میزبان دومین تور جهانی ساحلی در ایران هستیم که در سطح سه ستاره برگزار می شود و 100 هزار دلار جایزه دارد. 69 تیم برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کردند که از تیم های مطرح جهان هستند. اینگونه تحرکات باعث رونق والیبال ساحلی ایران خواهد شد.
داورزنی اضافه کرد: روز گذشته رئیس سازمان ساحلی از سمت خود استعفا داد اما کسری غفوری دبیر ساحلی شرایط برگزاری تور جهانی را خوب مهیا کرد و از این جهت نگرانی نداریم.

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ ۱۴:۴۶:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن