تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797014617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت ارسال آثار به سومین سوگواره رسانه ای طریق الحسین علیه السلام تا 30 دی ماه تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مهلت ارسال آثار به "سومین" سوگواره رسانه ای طریق الحسین علیه السلام تا 30 دی ماه تمدید شد
مهلت شرکت در سوگواره رسانه ای طریق الحسین (علیه السلام) تا 30 دی ماه تمدید شد/ تا کنون بیش از 3200 اثر از 1000 شرکت کننده ویژه سومین دوره برگزاری سوگواره، و 8800 اثر از 2500 هنرمند در مجموع سه دوره سوگواره در پورتال اربعین حسینی "طریق الحسین (علیه السلام)" به ثبت رسیده است /شرکت کنندگان با قصد تبلیغ و ترویج پیاده روی اجتماع عظیم اربعین حسینی، به نیت خادم الحسینی و با نگاه آرمانی به ظهور حضرت حجت بن الحسن (عج) از طریق معرفی این اجتماع عظیم حسینی به مخاطبان سراسر عالم در این سوگواره شرکت می‌کنند .


به گزارش روابط عمومی دبیرخانه پورتال اربعین حسینی "طریق الحسین" ، حمید افسری دبیر سومین سوگواره رسانه ای طریق الحسین (علیه السلام) از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره تا ساعت 24 روز 30 دی ماه 1395 خبر داد.
وی در مقدمه گزارش مربوط به بخش سوگواره ای پورتال رسانه ای اربعین حسینی "طریق الحسین" یاد آور شد: سومین دوره سوگواره رسانه ای طریق الحسین همزمان با اربعین حسینی آغاز به کار نموده و تا کنون بیش از 3500 اثر را در بخش های پنجگانه خود دریافت کرده است که مجموعا بیش از 8800 اثر از 3 دوره برگزاری فراخوان سوگواره در پورتال رسانه ای طریق الحسین منتشر گردیده و امید است که این تعداد تا روز آخر فراخوان به 10000 اثر ویژه موضوع اربعین برسد و این به معنای استقبال پرشور مردم از سوگواره و مشارکت گسترده با وجود گذشت بیش از یک ماه از اربعین حسینی و به نوعی تداوم حماسه اربعین در کل ایام سال است .
افسری در خصوص تغییرات این دوره از سوگواره نسبت به دو دوره قبل گفت: در دوره سوم بخش های جدیدی همچون «موشن گرافیک» و «تصویرسازی کتاب کودکان» با هدف استفاده بیشتر از ظرفیت های هنری برای ترویج فرهنگ اربعین، به بخش مسابقه سوگواره اضافه شده است. علاوه بر آن، افزودن بخش ویژه «پژوهش های اربعین» نیز در دستور کار دبیرخانه سوگواره قرار گرفته و فراخوان علمی این بخش نیز به زودی منتشر می گردد.
وی یادآور شد که فعالیت های دائمی تبلیغی و ترویجی سوگواره در فضای مجازی ، جریان داشته و سعی در معرفی و ترویج این اجتماع عظیم حسینی ، در فضای مجازی و به زبان های بین المللی از طریق آثار رسانه ای مردمی دارد و شرکت کنندگان با قصد تبلیغ و ترویج پیاده روی اجتماع عظیم اربعین حسینی، به نیت خادم الحسینی و با نگاه آرمانی به ظهور حضرت حجت بن الحسن (عج) از طریق معرفی این اجتماع عظیم حسینی به مخاطبان سراسر عالم در این سوگواره شرکت می‌کنند .
دبیر سومین سوگواره طریق الحسین افزود: یکی از برنامه های مهم دبیرخانه سوگواره برای دوره سوم، برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده دو دوره قبل سوگواره در کنار آثار برگزیده این دوره در حداقل 10 نمایشگاه داخلی در استان های مختلف کشور و 3 نمایشگاه بین المللی در خارج از کشور است.
وی در خصوص شرایط سومین دوره سوگواره "طریق الحسین" اعلام کرد: با توجه به استقبال خوب هموطنان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه 1395 تمدید شده و بعد از این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
افسری با اشاره به قوانین سوگواره، یاداوری نمود که شرکت در سوگواره فقط از طریق ثبت نام در سایت سوگواره امکان پذیر بوده و هنرمندان رشته های فیلم (اعم از مستند، فیلم کوتاه، نماهنگ و موشن گرافیک) و نقاشی کودکان، باید اصل آثار خود را تا قبل از پایان زمان رسمی فراخوان (30 دی ماه 1395) از طریق ارسال پستی به شعبه دبیرخانه در تهران ارسال نمایند.
وی با بیان این که از ویژگیهای منحصر به فرد این سوگواره، جوایز متفاوت معنوی و ارزشمندی همچون نمایش آثار برگزیده در داخل و خارج کشور به صورت مداوم در ایام مختلف سال ، فیش های طعام متبرک حرمین شریفین عتبات عالیات عراق و حرم رضوی، مجوز عکاسی با دوربین حرفه ای در عتبات و قطعه سنگ مرمر ارزشمند حرم مطهر امام حسین(ع) است که در کنار جوایز مادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد؛ افزود: علاقمندان میتوانند جهت آشنایی با قوانین شرکت در سوگواره، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.ArbaeenPortal.comمراجعه و یا در ساعات اداری با دبیرخانه سوگواره به شماره 07132356315 و یا 02188176004 تماس حاصل فرمایند.




تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن