تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797063556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شباهت کاراکترها در «ایستاده در غبار» چه دلیلی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
شباهت کاراکترها در «ایستاده در غبار» چه دلیلی داشت
شباهت کاراکترها در «ایستاده در غبار» چه دلیلی داشت ابراهیم امینی بازیگر نقش شهید محسن وزوایی که بازیگردانی و انتخاب بازیگر را در «ایستاده در غبار» و «آخرین روزهای زمستان» برعهده داشته از دلیل شباهت کاراکترهای این دو اثر با شخصیت‌های اصلی گفت. او نویسندگی «ماجرای نیمروز» جدیدترین اثر محمدحسین مهدویان را نیز بر عهده داشته است.


به گزارش فرهنگ نیوز،به نقل از فیلم نت ابراهیم امینی نویسنده ماجرای نیمروز و بازیگر نقش شهید محسن وزوایی در فیلم ایستاده در غبار درباره چگونگی انتخابش برای ایفای این نقش و شباهت زیادی که با شهید وزوایی دارد، با بیان اینکه در ایستاده در غبار و همچنین آخرین روزهای زمستان بازیگردان و مسئول انتخاب بازیگران بوده، گفت: «من معمولا یک نقش برای خودم کنار می‌گذارم یا می‌گردم ببینم کدام نقش برای خودم مناسب است. در میزان شباهت چند مسئله وجود دارد بخش مهمی از آن زحمات طراح گریم است که در فیلم ایستاده در غبار شهرام خلج این کار را به بهترین نحو انجام داد. یک بخشی از شباهت هم از طریق رفتار و بازی ساخته می‌شود.»

او ادامه داد: «به عنوان مثال در آخرین روزهای زمستان مهدی زمین‌پرداز و در ایستاده در غبار هادی حجازی فر، امیرحسین هاشمی در نقش مجتبی عسگری و حامد شیخی در نقش محسن رضایی با نوع ایفای نقشی که داشتند باعث شدند شباهت به کاراکتر اصلی بیشتر به چشم بیاید. در واقع بخشی از شباهت در رفتار بازیگر اتفاق می‌افتد که منجر به باورپذیری می‌شود یعنی اگر اولین مواجهه شما از طریق تطابق دو عکس باشد ممکن است این شباهت به اندازه‌ای که بعد از دیدن فیلم حس می‌شود، به نظر نیاید.»

امینی افزود: «خیلی از مواقع پیش آمده که ما وقتی دو عکس را با هم مقایسه می‌کنیم فکر می‌کنیم که چندان شبیه به هم نیستند ولی وقتی افراد جلوی دوربین قرار می‌گیرند و رفتار مشابه با کاراکتر اصلی را ارائه می‌دهند، شباهت یا عدم شباهت بیشتر مشهود می‌شود.»

او در ادامه گفت: «عکس این ماجرا هم صادق است. یعنی به عنوان مثال سریال معمای شاه تا پیش از اینکه پخش شود برای شخص من بسیار کنجکاوی برانگیز بود زیرا عکس‌ها را که می‌دیدم از شباهت‌ها شگفت‌زده می‌شدم اما وقتی سریال شروع شد، این شباهت تحت تاثیر عوامل دیگری قرار گرفت. »

بازیگر نقش شهید وزوایی بیان کرد: «در ایستاده در غبار شباهت ظاهری، گریم، بازی و علاوه بر اینها دکوپاژ محمدحسین مهدویان خیلی به باورپذیری نقش کمک می‌کند زیرا به گونه‌ای دکوپاژ می‌کند که مخاطب به طور کامل آن بازیگر را نمی‌بیند. یعنی همیشه کاراکتر را از ورای یک چیز دیگری می‌بیند. شاید اگر خیلی به شخصیت نزدیک شود و او را خیلی بسته و فوکوس نشان دهد، آن قدر هم واقعی و باورپذیر نیست، ولی فکر می‌کنم چون همیشه به شخصیت‌ها سرک می‌کشد، تاثیر زیادی در این امر دارد. همین بازیگران با همین گریم ممکن است در پروژه دیگری به این اندازه باورپذیر نباشند.»




95/10/29 - 11:21 - 2017-1-18 11:21:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن