تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797028456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام زمان ثبت نام جاماندگان کنکور ارشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعلام زمان ثبت نام جاماندگان کنکور ارشد
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ ثبت نام کرده اند که جاماندگان می توانند از اول تا سوم اسفند در آزمون ثبت نام کنند.
مهر: دکتر حسین توکلی افزود: برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۳۸۰ هزار و ۱۲۸ نفر زن و ۳۷۹ هزار و ۵۶۷ نفر مرد و به عبارت دیگر ۵۰.۰۴ نفر زن و ۴۹.۹۶ درصد مرد هستند.

وی افزود: از تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون، ۴۵۷ هزار و ۹۴ نفر در گروه علوم انسانی، ۴۰ هزار و ۳۰۲ نفر در گروه علوم پایه، ۱۷۴ هزار و ۷۴۲ نفر در گروه فنی مهندسی، ۲۴ هزار و ۵۲۵ در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۶۱ هزار و ۱۴۹ نفر در گروه هنر و یک هزار و ۸۸۳ نفر در گروه دامپزشکی هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون، ۶۱ هزار و ۴۴۵ داوطلب علاوه بر کد رشته امتحانی اول، نسبت به انتخاب کد رشته امتحانی دوم هم اقدام کرده اند.

وی افزود: اطلاعات ثبت نامی تمامی داوطلبان ثبت نام کننده از روز یکشنبه اول اسفند تا روز سه شنبه سوم اسفند ماه ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و تمامی متقاضیان می توانند در مهلت اعلام شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه های ۴، ۸ و ۹ دی ماه ۹۵ مربوط به اصلاحات دفترچه راهنما نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت مایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: به منظور مساعدت به داوطلبانی که در مهلت مقرر ( ۱ تا ۱۱ دی ماه ۹۵) در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شده که این دسته از متقاضیان در روزهای اول تا سوم اسفندماه بتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی گفت: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.

توکلی یادآور شد: کارت شرکت در آزمون در روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان در روزهای ۴ تا ۶ اردیبهشت می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون و دریافت برگه راهنما اقدام کنند.

وی تاکید کرد: برای داوطلبانی که در دو کدرشته امتحانی شرکت کرده اند دو کارت ورود به آزمون ارائه می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم می شود و کارنامه تمامی داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون در دهه دوم خرداد ماه ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمامی داوطلبان که مجاز به انتنخاب رشته باشند می توانند برای پذیرش در کدرشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: همچنین تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند می توانند برای پذیرش در کدرشته های دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته در زمان اعلام شده از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت مستقل اقدام کنند.

وی گفت: امکان انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دو سایت سازمان سنجش و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد فراهم است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: سنجش و پذیرش در دوره های ورودی کارشناسی ارشد در تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مطابق قانون سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی مطابق مصوبه ۱۸ اسفند ۹۴ مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی صورت می گیرد.

وی افزود: بیست و دومین دوره االمپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با برگزاری آزمون کارشناسی رشد سال ۹۶ برگزار می شود. داوطلبان علاقمند و واجد شرایط می توانند در اولین مرحله آن بر اساس شوایط و ضوابط دفترچه راهنما شرکت کنند.





تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن