تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796840765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور متفاوت قیمت در یک سریال نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
حضور متفاوت قیمت در یک سریال نوروزی
حضور متفاوت قیمت در یک سریال نوروزی سریال «مرز خوشبختی» با اشاره به معضلات جوانان است، همنسلان جوان می‌توانند با داستان این مجموعه نوروزی همزاد پنداری کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز،به نقل از باشگاه خبرنگاران سروش جمشیدی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی پیرامون جزئیات تولید سری جدید برنامه تلویزیونی «دور همی» و ایفای نقش خود در سریال نوروزی «مرز خوشبختی» گفت: با توجه به حضور مهران مدیری به عنوان کارگردان در فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر»، هنوز هیچ زمانی برای شروع مجدد برنامه «دورهمی» مشخص نشده است.
 
وی در خصوص تغییرات ساختاری و ایفای نقش خود «قیمت» بیان کرد: در شروع جدید تغییرات لازم است و «دورهمی» هم بعضا با یکسری تغییرات اساسی در ساختار برنامه شامل؛ نمایش‌ها، استنداپ کمدی و غیره به روی آنتن رود.
 
بازیگر سریال «در حاشیه» افزود: به احتمال زیاد نقش من در سری جدید از برنامه «دورهمی»  با همان شخصیت «قیمت» به نمایش در می‌آید و بعید می‌دانم که در سری جدید شخصیتم تغییر کند.
 
جمشیدی در ادامه این گفتگو پیرامون ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» اظهار داشت: «مرزخوشبختی» از جمله کارهایی است که از لحاظ گروه بازیگران و کارگردانی همه از پتانسیل‌های جوان عرصه هنر هستند و تمام ماجراهای این سریال حول اتفاقات زندگی جوانان در جامعه رقم می‌خورد.
 
وی ادامه داد: به عقیده من سریال «مرز خوشبختی» با اشاره به یکسری از معضلاتی که گریبان گیر جوانان است، همنسلان جوان می‌توانند با داستان این سریال همزاد پنداری کنند.
 
بازیگر مجموعه « سه شو » با بیان اینکه الگو کارهای حسین سهیلی زاده با ژانر درام معرفی می‌شود در خصوص ایفای نقش خود تصریح کرد: با توجه به اینکه سریال «مرز خوشبختی» برای پخش در عید در نظر گرفته شده است و شخصیتی که بازی می‌کنم با داشتن موقعیت‌های کمدی فضایی شیرین را ایجاد می‌کند که من آن را به عمد کمدی بازی نکردم «مرز خوشبختی» با قصه درامی که دارد موقعیت‌های طنز و شیرینی را به وجود می‌آورد.
 
جمشیدی افزود: شخصیت «مجد» فردی است که با اکثر گروه بازیگران اعم از پوریا پور سرخ، امیرحسین آرمان، شهرزاد کمالزاده، مهدی سلوکی و غیره در ارتباط هستم و تنها نقش کمدی در مرز خوشبختی را بسیار متفاوت از دیگر کارهایم بازی کرده‌ام.
 
وی با تاکید بر این موضوع که تلاش بسیاری را برای متفاوت بازی کردن شخصیت «مجد» داشتم توضیح داد: تمام تلاشم را کرده ام که «مرز خوشبختی» را متفاوت‌تر از «در حاشیه» ، «سه شو» و «دورهمی» ایفا کنم.
 
جمشیدی افزود: همچنین برای من که با شخصیت «قیمت» دورهمی در ذهن‌های مردم مانده‌ام، تفاوت ايجاد كردن در بازي نقش «مجد» بسیار سخت است حال اینکه، پخش «دورهمی» و سریال «مرز خوشبختی» ممكن است تقارن داشته باشد و این کار براي من ریسکی بزرگ و کاری سخت است شاید اگر فاصله زمانی داشت بهتر این تفاوت را مردم احساس می‌کردند.
 
وی با اشاره به اینکه دوست دارم نقش‌های متفاوت را در ژانرهای متفاوت تجربه کنم، اظهار داشت: موقعیت شخصیت «مجد» نزدیکترین فرد به افراد جامعه است و کمدی‌هایی را که به وجود می‌آورد موقعیتی کمدی رئالی است که خود من دوست دارم.
 
جمشیدی در پایان به مدت بازی خود در مجموعه تلویزیونی مرز خوشبختی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزهای پایانی تصویربرداری را در تهران سپری می‌کنیم و 80 درصد از تصویربرداری انجام شده است همچنین عمده بازی‌های من صورت گرفته و این روزها به صورت پراکنده به همراه گروه هستم.
 




95/10/29 - 10:25 - 2017-1-18 10:25:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن