تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796403040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنار نکشید و انسجام خود را حفظ کنید/ مبادا خناس‌ها بر شما اثر بگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کنار نکشید و انسجام خود را حفظ کنید/ مبادا خناس‌ها بر شما اثر بگذارند
خطیب نماز جمعه این هفته تهران به همه حاضرین در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توصیه کرد که وحدت و انسجام را در کشور حفظ کنند چون این نظام محور دارد و آن ولایت فقیه است.
آفتاب‌‌نیوز :  آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران گفت: حادثه سنگین و غمبار رکن انقلاب اسلامی، رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر امام عصر (عج)، رهبر انقلاب، مراجع معظم، حوزه‌های علمیه، ملت قدرشناس و وقت‌شناس ایران و بیت ایشان تعزیت و تسلیت عرض می‌کنم.


وی ادامه داد: پیرامون شخصیت آقای هاشمی این روزها بسیار بحث شده و پیام‌های زیادی نیز داده شده بخصوص پیام پر از مهر و علاقه مقام معظم رهبری اما نکته‌ای که می‌خواهم بگویم پیرامون تفکر فرهنگی ایشان است.


خطیب نماز جمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد:‌ در سال 1336 ایشان به بنده گفتند که باید به فکر جوان‌ها بود چرا که آنها نیاز به حرکت فرهنگی دارند و با ایشان قرار گذاشتیم و مجله‌ای به نام مکتب تشیع تاسیس کردیم. ایشان از همان روزها و در سن 23 یا 24 سالگی به گرایش جوانان به اسلام واقعی، قرآن و محتوای قرآن کریم توجه داشت. پس از آن نیز در زندان به تفسیر قرآن روی آورد.


امامی کاشانی اظهار کرد: ایشان چنین تفکر فرهنگی و قرآنی برای روشن کردن جامعه داشتند. آیت‌الله هاشمی باور داشت که اسلام و انقلاب بر کشور مسلط شده و باید در مقابل استکباری که به کشور وارد شده ایستاد.


وی ادامه داد: نکته دیگر موضوعی است که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز مطرح کردند و من از زاویه دیگری به آن می‌پردازم و آن تشییع پیکر با آن عظمت بود که نشان دهنده یک وحدت ملی بود.


خطیب نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: بدون شک بحث اصلی این بود که مردم حامی انقلاب، رکن انقلاب اسلامی را تشییع کردند و خداوند همه شما را اجر دهد که چنین قدرشناس و وقت‌شناس هستید. این تشییع علم، انقلاب، اسلام و احترام به انبیا و اوصیا بود ولو اینکه برخی به این موضوع توجه نکنند اما پشت پرده و واقعیت اصلی همین است. بنابراین باید این وحدت را حفظ و به آن توجه کرد و نباید در این موضوع به خناس‌ها نگاه کنیم. بدون شک در داخل کشور افرادی مخالف انقلاب هستند و بیرون کشور و در منطقه نیز دشمنان انقلاب وجود دارند.


امامی کاشانی بیان کرد: ان‌شاءالله موصل هم که این روزها در آستانه پیروزی است به زودی آزاد می‌شود و خداوند این جانیان آدم‌کش، داعش و طرفدارانشان را ذلیل کند و اینها شمشیر و اسلحه‌ای علیه آنهایی شود که داعش را به وجود آوردند.


وی گفت: در تمام این سال‌ها آقای هاشمی از مقام معظم رهبری جدا نشد و می‌گفت که عشق و حب من ایشان است. کشور نیز به همان وحدت در تشییع جنازه نیاز دارد که یاس و ناامیدی دشمنان بر آن است.


خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به همه کسانی که در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حضور داشتند، گفت: نظام به محور نیاز دارد و امام عصر (عج) این محور را تعیین کرده و آن ولایت فقیه است بنابراین به تمام کسانی که به تشییع جنازه آمدند و همه مردمی که در شهرهای مختلف مراسم ترحیم به پا کردند می‌گویم که مادران و پدران شما به عشق امام عصر زندگی می‌کنند لذا شما نیز سستی نکنید، کنار نکشید و انسجام خود را حفظ کنید چون این انقلاب حاصل خون شهداست و باید ادامه پیدا کند. مبادا خناس‌ها بر شما اثر بگذارند.


امامی کاشانی در بخش دیگری از سخنان خود همگان را به تقوای الهی و توکل به خدا توصیه کرد و گفت: خشونت‌ها، خونریزی‌ها و جنایت‌ها همه از طرف دشمنان اسلام است که باید برای رهایی از شر آن به خدا توکل کنیم.
منبع: ایسنا




۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن