تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797693553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ری‌شهری:آیت‌الله هاشمی حاضر نبود به‌خاطر منافع شخصی‌ دورو باشد/ با رهبری زاویه نداشتند/جای آیت‌الله هاشمی پُر شدنی نیست، من سراغ ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ری‌شهری:آیت‌الله هاشمی حاضر نبود به‌خاطر منافع شخصی‌ دورو باشد/ با رهبری زاویه نداشتند/جای آیت‌الله هاشمی پُر شدنی نیست، من سراغ ندارم
تولیت آستان‌مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی تاکید کرد که آیت‌الله هاشمی حاضر نبود به‌خاطر منافع شخصی‌ دورو باشد.
روز نو : تولیت آستان‌مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی تاکید کرد که آیت‌الله هاشمی حاضر نبود به‌خاطر منافع شخصی‌ دورو باشد.


به گزارش روزنو،‌ آیت‌الله محمد محمدی‌ ری‌شهری در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره آشنایی خود با آیت‌الله هاشمی گفت: نخستین باری که با آیت‌الله هاشمی آشنا شدم از طریق یک کتابی بود و بعد که خبر دستگیری ایشان را شنیدم و فرستادن وی به خدمت‌سربازی و غیر از این قبل از انقلاب ارتباط دیگری با ایشان نداشتم ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل مسئولیت‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی داشتم ارتباطات ما نزدیک‌تر بود به‌خصوص جلسات سران قوا و مجمع تشخیص مصلحت نظام که دیدارهای زیادی داشتیم.


وی ادامه داد: آیت‌الله هاشمی با تمام احساس و ذرات وجودی‌اش به نظام، ولایت‌فقیه و دفاع از نظام اسلامی علاقه داشتند .


رئیس سابق قوه‌قضاییه متذکر شد: آیت‌الله هاشمی شخصیت ریاکاری نبود و چیزی که به ذهن‌اش می‌رسید که به مصلحت نیست نمی‌گفت. برخی مواقع به وی می‌گفتند مصلحت نیست برخی مسایل را مطرح می‌کنند که همیشه می‌گفت چیزی که به آن عقیده‌ای ندارم را نمی‌گویم.


محمدی‌ری‌شهری همچنین با تاکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی شخصیتی صادق، صالح و متدین داشت، افزود: ایشان حاضر نبود به‌خاطر منافع شخصی‌اش دورو باشد. من هم در خلوت و هم در جلوت با ایشان ارتباط نزدیکی داشتم و به خوبی ایشان را می‌شناختم.


وی با بیان اینکه گاهی می‌شنوم می‌گویند ایشان با رهبری زاویه داشتند، تاکید کرد: نظر من خلاف این است. زمانی برای وی این صحبت‌ها را نقل کردم که ایشان گفتند:«گاهی صبح که از خواب بیدار می‌شوم(ببینید برخی برای کوبیدن افراد چه اقداماتی می‌کنند)، فقط به ‌خاطرم‌ می‌آید یا به ذهن‌ام می رسد که اگر ما رهبری را نداشته باشیم، چه کنیم؟ و تا مدتی حالم بد می‌‌شود».


وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی چه قبل و چه بعد از انقلاب شخصیت صادقی بودند، خاطرنشان کرد: من به دلیل مسئولیت‌های متعدد، ارتباطات زیادی با ایشان داشتم و می‌دانم که عاشق مردم، عاشق اسلام و عاشق نظام و ولایت‌فقیه بودند. گاهی اگر چیزی می‌گفتند بنا بر مصلحتی بود که صلاح می‌دیدند بیان کنند.


دادستان سابق کل کشور در ادامه با اشاره به ارتحال آیت‌الله هاشمی اذعان کرد: ما شخصیتی فوق‌العاده چه قبل و چه بعد از انقلاب را از دست دادیم. امیدوارم سایه رهبر معظم انقلاب همچنان روی سر ما باشد.


ری‌شهری در پاسخ به این سوال که با توجه به نیم‌قرن آشنایی شما با آیت‌الله هاشمی و ارتباطات نزدیک با وی چه ویژگی‌های بارزی در شخصیت ایشان دیدید که هم موافقان و هم منتقدان ایشان با درگذشت آیت‌الله غمگین هستند، گفت: الان که سایت‌ها و پیام‌ها را ملاحظه می‌کنیم، می‌بینیم علاقه‌مندان نظام و رهبری و همچنین منتقدان سرسخت ایشان متاثر هستند و از خصایص و خوبی‌ها و جایگاه ارزشمند ایشان در نظام سخن می‌گویند.


وی اذعان کرد: تا زمانی که این شخصیت‌های تاثیرگذار زنده هستند باید قدر آنها را بدانیم. تجلیل مردم و حضور پرشور آنها در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی نشان علاقه به ایشان است و این نه تنها برای علاقه‌مندان ایشان بلکه حتی شامل سرسخت‌ترین منتقدان وی نیز می‌شود. حتی اگر نقدی هم هست باید نقدی دوستان باشد چراکه ایشان یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های نظام بودند.




تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن