تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797066378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز نیم‌فصل دوم در روز بازگشت یحیی به قائمشهر


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: دیدار نساجی مازندران و اکسین البرز یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته خواهد بود.



به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول در حالی از ساعت 14 فردا (جمعه) با برگزاری 9 دیدار همزمان آغاز می‌شود که نسبت به هفته نخست فصل، شاهد تغییرات زیادی روی نیمکت تیم‌های مختلف هستیم. دیدارهای این هفته را بررسی می‌کنیم: خیبر خرم‌آباد - فولاد یزد (ساعت 14 ورزشگاه تختی خرم‌آباد)
داور: عقیل جهانبازی، کمک‌ها: محمدرضا طالبی – حمید نادری – میثم حیدری، ناظر: رامین عرفانیان تیم‌های در خطر سقوط که شرایط مالی بسیار بدی هم دارند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. خیبر در هفته‌های گذشته روند پرفراز و نشیبی داشته و اکنون با 17 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد. فولاد یزد هم در وقفه نیم‌فصل تغییرات مدیریتی زیادی داشته است. این تغییرات در نام تیم هم تأثیرگذار بوده و طبق آخرین خبرها، «تیم فوتبال یزد» نام جدید این تیم خواهد بود. بی‌پولی‌های این باشگاه در نیم‌فصل نخست سبب شد تمرینات فولادی‌ها چندین بار تعطیل شود و این تیم هر سه دیدار آخر خود در لیگ دسته اول را شکست خورد. گل‌گهر سیرجان - راه‌آهن تهران ( ساعت 14 ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر سیرجان)
داور: علی اصغر مومنی، کمک‌ها: رضا حیدری – احسان تیموری – احمد محمدی، ناظر: سعید بطحایی گل‌گهر در 4 دیدار گذشته خود، دو برد و دو باخت کسب کرده است. این تیم با 26 گل زده، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد که همین مهاجمان زهردار باعث شدند شاگردان وینگو به جایگاه سوم جدول برسند. راه‌آهن نیز پس از گرد و خاک پاشازاده در این باشگاه و جدایی او، فرشید استحقاری را در مسند سرمربیگری خود می‌بیند. به نظر می‌رسد مشکل بی‌پولی باشگاه تنها در زمان حضور پاشازاده به راه‌آهن ضربه می‌زد، چون پس از رفتن «مهدی پاشای»، راه‌آهن که حتی در سفر به بوشهر برای بازی مقابل ایران‌جوان هم مشکل داشت، در کرمانشاه اردویی برپا کرد. مس رفسنجان - پارس جنوبی جم (ساعت 14 ورزشگاه رفسنجان)
داور: جواد رحیم‌زاده، کمک‌ها: حامد صفایی – امرالله طراح – هادی مسلمی، ناظر: فرشید فرح‌نیا نماینده استان کرمان همچنان روند رو به رشدی می‌پیماید. این تیم در 8 دیدار گذشته خود در لیگ دسته اول شکستی نداشته و در این بازی‌ها، 5 پیروزی کسب کرده و به رده دوازدهم جدول رسیده است. در آنسوی میدان هم پارس جنوبی در تعطیلات نیم‌فصل عملکرد مناسبی داشت و چند بازیکن را هم جذب کرد. این تیم با 9 گل خورده، بهترین خط دفاع لیگ دسته اول را در اختیار دارد و اکنون با 28 امتیاز در رده ششم جدول جای دارد. نساجی مازندران - اکسین البرز (ساعت 14 ورزشگاه قائمشهر)
داور: علی میرغفاری، کمک‌ها: حسین سلیمانی – محمدعلی پورمتقی – مرتضی عابدی، ناظر: علی اکبر جهانی نساجی بدون شک پرحاشیه‌ترین تیم لیگ دسته اول محسوب می‌شود. این باشگاه پس از رفت و برگشت پرهام،‌ مسگرساروی سرمربی محبوب خود را همچنان روی نیمکت خود می‌بیند. این تیم در هفته آخر نیم‌فصل نخست یک پیروزی روحیه‌بخش مقابل سپیدرود کسب کرد و تا رده چهارم جدول بالا آمد. تیم کرجی هم پس از حضور یحیی گل‌محمدی امیدوار است نوار ناکامی‌های گذشته خود را قطع کند. اکسین در 5 دیدار آخر خود شکست خورده و این موضوع باعث شد اینک در رده دهم جدول باشد. نکته جالب این مسابقه، بازگشت گل‌محمدی به قائمشهر است. او در فصل 90-1389 سرمربی نساجی بود که در نهایت نتوانست با این تیم به لیگ برتر بیاید. فجرسپاسی شیراز - مس کرمان (ساعت 14 ورزشگاه دستغیب)
داور: جواد شرفی، کمک‌ها: رحیم حاجی‌پور – ولی کاووسی – نبی‌الله پورخلف، ناظر: امیربهنام نقوی تیم فجر که قرار شده در مسابقات ارتش‌های جهان در عمان شرکت کند، در 4 دیدار آخر خود، دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده است. به نظر می‌رسد فجر با حضور شاغلام روی نیمکت خود، روند خوبی را طی می‌کند و اختلاف امتیازی خود را با رده شانزدهم جدول از 8 به یک امتیاز کاهش داده است. مس کرمان هم که با 11 تساوی در این زمینه بی‌رقیب است، با وجود اینکه شکست‌های کمی متحمل شده، نتوانسته خود را به جمع مدعیان صعود نزدیک کند و در جایگاه نهم جدول قرار دارد. مس از این به بعد،‌ فرزاد حسین‌خانی کاپیتان کهنه‌کار خود را که سال‌ها در این تیم بازی می‌کرد،‌ بخاطر حضور این بازیکن در لیست مازاد ابراهیم‌زاده در ترکیب نمی‌بیند. ملوان بندرانزلی - آلومینیوم اراک (ساعت 14 ورزشگاه انزلی)
داور: ناصر جنگی، کمک‌ها: علیرضا شهری – رضا نجفی – رضوان سرشار، ناظر: حبیب‌الله شیرازی انزلی‌چی‌ها با وجود اینکه در چهار هفته گذشته بردی کسب نکرده‌اند، اما با 30 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارند. در آنسوی میدان هم آلومینیوم رده یازدهمی در هفت بازی اخیر خود در لیگ یک، تنها یک بازی را با پیروزی از زمین خارج شده است. این تیم این فرصت را دارد که با جبران شکست 3 بر 2 دور رفت خود مقابل ملوان و در صورت لغزش تیم‌های بالایی، حتی تا رتبه هفتم جدول هم بالا بیاید. بادران تهران - سپیدرود رشت (ساعت 14 ورزشگاه کارگران تهران)
داور: علی بای، کمک‌ها: مهدی سیفی – میلاد قاسمی – مجید پورعلی، ناظر: صادق نوری بادران پس از آمدن محمد ربیعی، بازیکنان خوبی در تعطیلات نیم‌فصل جذب کرد و حسابی خود را برای صعود به لیگ برتر آماده کرده است. تیم متمول تهرانی در سه هفته گذشته هیچ بردی کسب نکرده است و شکست سپیدرود می‌تواند آغاز خوبی برای هموار کردن مسیر صعود و جبران خرج‌های مالک باشگاه باشد. سپیدرود اما در نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی از خود نشان داد و در پایان نیم‌فصل اول با 4 امتیاز اختلاف نسبت به ملوانان، در صدر جدول جای گرفت. نمایش تیم سپیدرود در 17 هفته ابتدای فصل اینقدر خوب بود که بازیکنان تیم رشتی پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ برتری از جمله پرسپولیس دریافت کردند. این بازیکنان می‌توانند با صعود سپیدرود به لیگ برتر، بسیار بیشتر به چشم تیم‌های صاحب‌نام و حتی کادر فنی تیم ملی بیایند، اتفاقی که برای سرخ‌پوشان شمالی دور از دسترس نیست. استقلال اهواز - خونه‌به‌خونه مازندران (ساعت 14 ورزشگاه اهواز)
داور: شاهو اصلانی، کمک‌ها: کوروش کریمی – امید افخمی – اشکان رضایی‌مقدم، ناظر: فرشید افشار بازگشت سیاوش بختیاری‌زاده به جمع آبی‌پوشان اهوازی در حالی رقم می‌خورد که این تیم شرایط اورژانسی در انتهای جدول دارد. استقلال اهواز با 12 شکست، 9 گل زده، 35 گل خورده و بدون پیروزی، بدترین آمار ممکن را در این فصل داشته است. خونه‌به‌خونه نیز در 6 هفته گذشته خود تنها یک برد کسب کرده که باعث شده تیمی که چند هفته بر صدر جدول تکیه زده بود، اینک در رده پنجم جدول جای داشته باشد. این تیم در تعطیلات نیم‌فصل، بیشتر در کادر فنی و مدیریتی خود تغییر ایجاد کرده است تا بازیکنان. ایران‌جوان بوشهر - نفت مسجدسلیمان (ساعت 14 ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر)
داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها:‌ بابک خسروی – امیر فلاح – عباس صادقی، ناظر: زاهد بحرینی شاگردان مفتخر که به نظر می‌رسد پس از حضور این مربی بومی متحول شده‌اند، در 3 دیدار آخر به پیروزی رسیده‌اند. این درحالی است که تیم بوشهری پیش از این تا هفته‌ها در کسب برد ناکام مانده بود. ایران‌جوان در این فصل مانند بیشتر تیم‌‌های لیگ دسته اول با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند. نفت مسجدسلیمان هم پس از برکناری پرابهام بختیاری‌زاده و جایگزینی فرزاد حافظی، دوره جدیدی را آغاز کرده است. این تیم در سه دیدار انتهایی خود، دو تساوی و یک پیروزی کسب کرده، اما همچنان چهاردهم جدول است. حافظی کار سختی برای نگه داشتن نماینده استان خوزستان در لیگ دسته اول دارد، آن هم در شرایطی که تیم‌های این استان در لیگ یک اوضاع جالبی ندارند.




پنج شنبه 16 دی 1395 ساعت 19:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن