تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797913288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصبانیت برانکو در تمرین پرسپولیس :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عصبانیت برانکو در تمرین پرسپولیس
تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 11 و در استادیوم شهید کاظمی در حالی برگزار شد که امید عالیشاه برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی و برای خداحافظی در کنار سرخپوشان حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس طبق برنامه و از ساعت 11 در استادیوم شهید کاظمی در حالی برگزار شد که امید عالیشاه، برای خداحافظی از جمع سرخپوشان در آن حضور یافت و با استقبال گرم برانکو ایوانکوویچ مواجه شد.
عالیشاه که همچون نوراللهی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی مجبور به ترک این تیم در نیم فصل دوم شده است، امروز با لباس شخصی در تمرین حضور یافت و دقایقی با برانکو و دیگر اعضای کادرفنی به صحبت پرداخت. سرمربی کروات سرخپوشان با آرزوی موفقیت برای این بازیکن، ابراز امیدواری کرد در پایان دوران سربازی بار دیگر به جمع این تیم بازگردد.
* تمرین از ساعت 11 و با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز شد و بازیکنان تحت اختیار سرتن چوک و مربی بدنساز این تیم قرار گرفتند تا در سالن وزنه به کارهای بدنی بپردازند.
* بعد از 45 دقیقه تمرین بدنسازی، بازیکنان بار دیگر وارد چمن استادیوم شهید کاظمی شدند تا کارهای بدنی و هوازی را با توجه به موانع و برنامه‌های طراحی شده از سوی برانکو پشت سر بگذارند.
* امید عالیشاه زمانی وارد استادیوم شهید کاظمی شد که بازیکنان در سالن بدنسازی حضور داشتند و این مساله باعث شد تا او برخوردی با همبازیان سابق خود نداشته باشد و تنها با اعضای کادرفنی تیم به گفتگو پرداخت. کریم باقری با مشاهده این بازیکن که با لباسی چریکی در تمرین حاضر شده بود، به شوخی به او گفت: از هم اکنون خودمت را مهیای سربازی کرده‌ای!
* بازیکنان با حضور در زمین زیر نظر برانکو ایوانکوویچ، کارهای بدنی با توپ و عبور از موانع را پشت سر گذاشتند که در این مرحله کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، محسن مسلمان و حسین ماهینی آماده تر از دیگر بازیکنان نشان دادند و با روحیه بالا به انجام دستورات برانکو ایوانکوویچ پرداختند.   * شهاب زاهدی و محمد رحمتی که گفته می شود از سوی باشگاه به طور قرضی در نیم فصل به تیم دیگری منتقل خواهند شد، در تمرین امروز نیز غایب خواهند بود.
* مهدی طارمی که در تمرین چند روز اخیر سرخپوشان غایب بود، امروز در حالی در تمرین حضور یافت که با یک دستگاه پورشه به استادیوم شهید کاظمی آمده بود و این مساله باعث شد تا سوژه بازیکنان شود.
* محمد انصاری نیز بعد از سه روز غیبت در تمرینات این تیم که با هماهنگی کادرفنی صورت گرفته بود، امروز در تمرین حضور یافت و با توجه به حضورش در کربلا مورد توجه بازیکنان قرار گرفت.
* محمد امین آرام طبع، مدافع چپ پرسپولیس که از این باشگاه درخواست رضایتنامه کرده است، در تمرین امروز نیز غایب بود تا شایعه جدایی اش از جمع سرخپوشان جدی تر شود.
* حامد آقایی نیز دیگر بازیکنانی بود که در تمرین امروز غایب بود. مدافع جوان پرسپولیس نیز گفته می شود در تفکرات برانکو ایوانکوویچ در نیم فصل دوم جای ندارد و قرار است در خصوص او تصمیم گیری شود.
* حدود 40 هوادار امروز در استادیوم شهید کاظمی حضور یافته اند و به تشویق بازیکنان این تیم و خصوصا برانکو ایوانکوویچ می پرداختند که سرمربی کروات این تیم به تشویق‌های آنها و خصوصا پیام تبریک سال نوی میلادی واکنش نشان داد و از آنها تشکر کرد.
* ولادیمیر پریمیوف، مهاجم اوکراینی پرسپولیس که دچار آسیب دیدگی شده بود، امروز در تمرین گروهی حضور نیافت و با گرمکن در کنار زمین حاضر شد. او بعد از دقایقی صحبت با برانکو راهی رختکن شد و البته دقایقی بعد در کنار زمین حاضر شد که با واکنش تند برانکو همراه بود. برانکو که در تمرین امروز عصبانی به نظر می رسید به شدت به او معترض شد و از او خواست زیر نظر کادرپزشکی به تمرینات اختصاصی بپردازد.
* محسن ربیع خواه دیگر بازیکنی بود که امروز مورد خطاب برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت. این بازیکن نیز که دچار مصدومیت است در تمرینات گروهی حاضر نشد و در حالی که در کنار زمین حضور داشت با فریاد برانکو راهی سکوها شد تا تمرینات پله نوردی را پشت سر بگذارد.
* علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش وند، دروازه بانان پرسپولیس زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرینات اختصاصی دروازه بانی پرداختند و بیرانوند که دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، از آمادگی و روحیه بالایی در این بخش برخوردار بود.
* حضور بازیکنی تستی در تمرین پرسپولیس مورد توجه بازیکنان قرار گرفته بود. این بازیکن که به درخواست یکی از هنرمندان در تمرین حضور یافته، شباهت جالب توجهی با احمد نوراللهی دارد که مورد توجه بازیکنان قرار گرفت. سرمربی کروات پرسپولیس علیرغم حضور سه روزه این بازیکن در تمرینات این تیم جوابی در خصوص شرایط او نداده است و بعید است در این شرایط جذب این تیم شود.
* تمرین نوبت فردای پرسپولیس در استادیوم شهید کاظمی اختصاص به دیدار تدارکاتی با پارس جنوبی جم دارد و از ساعت 14 برگزار می شود.

12:45  1395/10/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن