تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796385814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزينه‌هاي روي ميز سرخابي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گزينه‌هاي روي ميز سرخابي‌ها
استقلال و پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات نيم‌فصل رقابت سختي را آغاز كرده‌اند. چه بازيكناني مي‌روند؟ چه بازيكناني مي‌آيند؟ فصل نقل و انتقالات كه مي‌رسد اين سؤال بين هواداران تيم‌هاي ليگ برتري گوش به گوش مي‌چرخد و گوش‌ها تيز مي‌شود كه چه بازيكناني قرار است پيراهن آبي و قرمز را بپوشند...
نویسنده : سعيد احمديان 


استقلال و پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات نيم‌فصل رقابت سختي را آغاز كرده‌اند.  چه بازيكناني مي‌روند؟ چه بازيكناني مي‌آيند؟ فصل نقل و انتقالات كه مي‌رسد اين سؤال بين هواداران تيم‌هاي ليگ برتري گوش به گوش مي‌چرخد و گوش‌ها تيز مي‌شود كه چه بازيكناني قرار است پيراهن آبي و قرمز را بپوشند و كدام بازيكنان هم بايد با اين دو تيم بزرگ پايتخت خداحافظي كنند. شايعات هم زياد است.
 روي جلد روزنامه‌ها و اخبار خبرگزاري‌ها نام‌هاي زيادي مطرح مي‌شود، نام‌هايي كه تأييد و برخي هم تكذيب مي‌شوند. اين روزها هم فصل نقل و انتقالات تعطيلات نيم‌فصل ليگ برتر است و مديران استقلال و پرسپوليس پركارتر از هميشه با ليست بازيكنان ورودي و خروجي كه برانكو و منصوريان روي ميزشان گذاشته‌اند، مذاكراتشان را آغاز كرده‌اند و هر روز خبر جديدي از دو باشگاه سرخابي به بيرون درز مي‌كند. 
 
پرسپوليس 5 بازيكن مي‌خواهد
پرسپوليس با نتايج درخشاني كه در نيم‌فصل اول ليگ برتر گرفت، قهرمان نيم‌فصل شد و مدعي اول قهرماني ليگ شانزدهم است. برانكو نمي‌خواهد كه قرمزها در نيم‌فصل دوم روند خوبشان متوقف شود با باشگاه اتمام حجت كرده كه با توجه به جدايي پنج بازيكن، مديران باشگاه بايد جاي خالي اين بازيكنان را پر كند. برانكو روز پنج‌شنبه در حاشيه تمرين پرسپوليس گفت: «با توجه به اينکه فعلاً پنج بازيکن ما رفته‌اند بايد جاي خالي آنها را پر کنيم، اما شرايط سخت است. بازيکنان با باشگاه‌هاي خود قرارداد دارند.» سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که رفتن چه نفراتي از پرسپوليس قطعي شده، هم اينطور پاسخ داده است: «اميد عاليشاه، احمد نوراللهي، محمد‌امين آرام‌طبع، شهاب زاهدي و محمد رحمتي نفراتي هستند که رسماً از ما جدا شدند و نيم‌فصل دوم آنها را نخواهيم داشت.» البته محمد انصاري يكي از بهترين مدافعان پرسپوليس در نيم‌فصل اول، يك پيشنهاد ميلياردي از تيم‌هاي سوپرليگ چين دارد و هرچند برانكو قاطعانه با جدايي او مخالفت كرده است، با اين حال همچنان گفته مي‌شود احتمال جدايي انصاري وجود دارد، مسئله‌اي كه مي‌تواند برانكو را عصباني‌تر از هميشه كند. 
   
پرسپوليس چه بازيكناني مي‌خواهد؟
 روز چهارشنبه بود كه مديرروابط عمومي باشگاه نام سروش رفيعي، شايان مصلح، ايگور پراهيچ و شجاع خليل‌زاده را به عنوان نفرات مدنظر برانكو اعلام کرد، اما سرپرست باشگاه اين موضوع را رد کرد و گفت اين ليست محرمانه است. با اين حال برخلاف تكذيب باشگاه پرسپوليس به نظر مي‌رسد ليست بازيكناني كه برانكو مي‌خواهد همان ليستي است كه رسانه‌اي شد. سروش رفيعي، هافبك بازيساز تراكتور پس از پايان خدمت سربازي‌اش، يكي از بازيكناني است كه پرسپوليسي‌ها به سختي به دنبال جذبش هستند و گفته مي‌شود رفيعي در صورتي كه در ايران بماند و به ليگ چين يا يونان نرود، قرمزپوش خواهد شد. پرسپوليسي‌ها اما كار سختي براي جذب شجاع خليل‌زاده، مدافع سپاهان پيش‌رو دارند و ديروز بود كه عبدالله ويسي آب پاكي روي دست پرسپوليسي‌ها ريخت: «تا زماني که شجاع اينجاست و من هستم اجازه خروج او را نمي‌دهم و اگر پيکه هم بيايد، من او را آزاد نمي‌کنم. اگر 10ميليارد هم به من بدهند اجازه خروج خليل‌زاده را نمي‌دهم.» پراهيچ مدافع كروات نفت تهران هم يكي از گزينه‌هاي برانكو براي خط دفاع است كه باشگاه نفت با اين انتقال مخالفت كرده و عزت‌الله پورقاز، مدافع استقلال خوزستان هم ديگر مدافعي است كه در ليست برانكو قرار دارد، اما گفته مي‌شود با سايپا اين مدافع وارد مذاكره شده است. 
   
استقلال؛ رقابت با رقيب سنتي
استقلالي‌ها هم مانند رقيب سنتي‌شان هم ليست ورودي و هم خروجي پر و پيماني دارند و نتايج ضعيف آبي‌پوشان در نيم‌فصل اول سبب شده تا منصوريان براي نيم فصل دوم دست به خانه تكاني بزند. سيدمهدي رحمتي، بختيار رحماني، امين حاج‌محمدي، فرشيد باقري و آرش افشين كه روي هم مجموع قراردادشان 4 ميليارد و ۷۵۰ ميليون تومان است در ليست خروجي منصوريان قرار گرفته‌اند. البته از ميثم مجيدي هم به عنوان يكي ديگر از بازيكناني كه از استقلال جدا خواهد شد، نام برده مي‌شود. در بين خروجي‌هاي استقلال نام مهدي رحمتي و بختيار رحماني جالب توجه است. رحمتي به دليل به اختلاف خوردن با منصوريان احتمال جدايي‌اش وجود دارد، اگرچه شنيده مي‌شود رحمتي در صورتي كه رفتارش را عوض ‌كند، در استقلال خواهد ماند. رحماني هم كه با سروصداي فراوان به استقلال آمد، نمايش نااميدكننده‌اي در نيم‌فصل اول داشت و منصوريان در صورتي كه يك هافبك بازيساز جذب كند، رحماني از استقلال خواهد رفت. در مقابل جدايي حاج‌محمدي مدافعي كه با قرارداد يك ميليارد و 100 ميليوني حتي يك دقيقه در تركيب استقلال به ميدان نرفت و همچنين آرش افشن قابل پيش‌بيني بود. 


در طرف مقابل ليست بازيكنان ورودي استقلال دوبازيكن مشترك با پرسپوليس دارد. پراهيچ و رفيعي كه پرسپوليسي‌ها به دنبال اين دو بازيكن هستند، در ليست آبي‌ها نيز نامشان ديده مي‌شود و احتمال آبي‌پوش شدنشان تقريباً صفر است. ايمان مبعلي كه دوباره با نفت به روزهاي اوج برگشته، يكي از گزينه‌هاي منصوريان است. با اين حال دايي به‌شدت با انتقال مبعلي مخالفت كرده است، هرچند گفته مي‌شود اين بازيكن به آبي‌پوشان چراغ سبز نشان داده است. آبي‌ها همچنين پس از نااميد شدن از بازگشت سجاد شهباززاده از ليگ تركيه، مذاكراتي را با رحيم زهيوي، ستاره جدايي‌طلب استقلال خوزستان داشته‌اند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن