تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796940167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عجیب ترین جزیره های دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: از تکه‌های بازمانده کشتی های شکسته تا جزیره ماسک های ضد گاز، این دنیا پر از جزایر عجیبی است که بعضی از آنها مسکونی و برخی دیگر غیر مسکونی هستند.



به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - از تکه های بازمانده کشتی های شکسته تا جزیره ماسک های ضد گاز، این دنیا پر از جزایر عجیبی است که بعضی از آنها مسکونی و برخی دیگر غیر مسکونی هستند. در این گزارش با عجیب ترین و معروف ترین جزیره های جهان آشنا خواهید شد. جزیره عروسک ها



جزیره عروسک ها در نزدیکی مکزیکوسیتی قرار گرفته و به جزیره عروسک های زشت و ترسناک شهرت دارد. داستان این جزیره به مردی به نام «دان جولیان» بازمی گردد. او که نتوانسته بود دختر کوچکی را از غرق شدن نجات دهد، خانواده و خانه اش را رها می کند و به این جزیره رهسپار می شود. او پس از این اتفاق دردناک، عروسکی را که بر روی آب شناور بود پیدا کرده و چنین تصور می کند که عروسک روح کودک درگذشته است که اینک به شکل عروسکی به سوی او بازگشته است. او عروسک را به درخت می آویزد و از آن پس صدها عروسک دیگر را که از کانال آب گرفته و یا خودش ساخته بود، از درختان جزیره آویزان می کند. این عروسک ها بر اثر گذر زمان و ریزش باران و وزش بادها، کثیف و زشت شده و منظره ای ترسناک را به جزیره بخشیده اند. جزیره سابل



جزیره سابل در جنوب نوا اسکاتیا کانادا قرار گرفته است. در این جزیره اسب های آزاد و لاشه کشتی های شکسته بیش از هر چیز دیگری به چشم می خورند.
جزایر مرجانی پالمیرا



جزایر مرجانی پالمیرا یکی از جزایر آمریکا در اقیانوس آرام شمالی است که خالی از سکنه هستند. کسانی که به این جزیره سفر کرده اند، می گویند که آب و هوای جزیره و فضای حاکم در آن حس مرگ اندیشی را تقویت می کند و حتی حالتی نزدیک به مرگ را به وجود می آورد. در سال ۱۹۷۴ میلادی یک زوج در این جزیره به قتل رسیدند.
جزیره اوکونوشیما، جزیره خرگوش ها



این جزیره در نزدیکی سواحل جنوب غربی ژاپن قرار دارد. داستان جزیره اوکونوشیما یا جزیره خرگوش ها به سال های ۱۹۲۹ تا ۱۹۴۵ میلادی بازمی گردد. ارتش ژاپن از این جزیره به عنوان مکانی برای انجام آزمایش های شیمیایی استفاده می کرد و از خرگوش ها برای پیشبرد آزمایش های خود بهره می جست. از این روی، تعداد خرگوش های این جزیره به دلیل زاد و ولد بیش از حد معمول هستند تا جایی که اوکونوشیما را جزیره خرگوش ها می نامند.
جزیره تاشیروجیما



جزیره تاشیروجیما در میاگی ژاپن به جزیره گربه ها معروف است. ماجرای گربه های جزیره از سال های پایانی جنگ جهانی دوم آغاز می شود. جمعیت این جزیره در آن زمان ۹۰۰ نفر بودند و ماهیگیری تنها منبع درآمد آنها بود. کم کم موش ها برای مردم جزیره دردسر درست کردند و با جویدن تورهای ماهیگیری مانع از ماهیگیری آنها شدند. این گونه پای گربه ها به جزیره باز شد و با مرور زمان و زاد و ولد گربه ها جزیره تاشیروجیما به جزیره گربه ها تغییر نام داد.
جزیره گراندی



این جزیره در ۱۴۴ کیلومتری سائوپائولو قرار گرفته است. در هر متر مربع از جزیره حداقل پنج مار سمی زندگی می کنند که اغلب از مارهای سرطلایی سمی هستند. وجود مارهای سمی در این جزیره گراندی را به یکی از خطرناک ترین جزایر دنیا تبدیل کرده است.
جزیره کریسمس



جزیره کریسمس، یک جزیره استرالیایی کوچک در اقیانوس هند است. سالانه میلیون ها خرچنگ سفر خود را از جنگل های این جزیره به سوی سواحل اقیانوس هند آغاز می کنند. تعداد این خرچنگ ها حدود ۱۲۰ میلیون تخمین زده شده است.
جزیره هاشیما



جزیره هاشیما یا جزیره کشتی جنگی یکی از ۵۰۵ جزیره غیر مسکونی در استان ناگاساکی ژاپن است.
جزیره های شناور در دریاچه تیتیکاکا



این جزایر شناور در آمریکای جنوبی قرار گرفته اند. جزیره های شناور مصنوعی و ساخته دست بشر هستند. قبایل یوروز این جزایر را برای در امان بودن از غارت قبایل دیگر و همسایگان خود درست کرده اند.
گودال های آبی بزرگ



گودال های آبی بزرگ که به آنها غارهای عمودی هم گفته می شود، همواره با جزایر کوچکی احاطه شده اند. این گودال های عمیق بزرگ که پدیده های زمین شناسی هستند، در سراسر کره زمین و به خصوص مناطق ساحلی کم ارتفاع به چشم می خورند. بیشتر این گودال های آبی (blue hole) در باهاما و بلیز وجود دارند.
جزیره سینتیل شمالی



جزیره سینتیل شمالی یکی از جزایر آندامان در خلیج بنگال می باشد. بومیان این جزیره در انزوا زندگی می کنند و هیچ ارتباطی با دنیای بیرون ندارند و از ورود بیگانگان به جزیره خود جلوگیری می کنند.
جزیره پاولیگا



جزیره پاولیگا واقع در یکی از تالاب های ونیز ایتالیاست. رومیان باستان افراد مبتلا به طاعون را به این جزیره می فرستادند. پاولیگا تبعیدگاه و قرنطینه بیماران بود. در سال ۱۹۲۱ میلادی یک آسایشگاه روانی در آنجا تأسیس شد و بنا به ادعای برخی آزمایش های عجیبی روی بیماران انجام گرفت. همه این ها باعث شده تا پاولیگا مورد علاقه گردشگران قرار نگیرد.
جزیره رامری



این جزیره در برمه پر از تمساح های آب شور است‌. در طول جنگ جهانی دوم این تمساح ها ۵۰۰ سرباز ژاپنی را بلعیدند‌. این اتفاق در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.
جزیره فیجی


فیجی به نظر تکه ای از بهشت است و ظاهر فوق العاده زیبایی دارد. اما تاریخ فیجی به مانند ظاهرش زیبا نیست. مبلغان مسیحی و کاشفانی که به این جزیره رفته اند داستان های هولناکی از آدم خواری و شکنجه غیر بومیان را نقل کرده اند.
جزیره ایزو



ایزو یک جزیره در ژاپن است. به دلیل فعالیت کوه های آتشفشانی میزان زیادی گوگرد و گازهای سمی در ایزو وجود دارد و ساکنان آن مجبور به استفاده از ماسک های ضد گاز هستند. آن ها شب و روز از ماسک استفاده می کنند. شاید باور نکنید اما ساکنان این منطقه برای ماندن در جزیره پول دریافت می کنند. پژوهشگرانی هم در منطقه حضور دارند که مشغول مطالعه تأثیرات زندگی با ماسک اکسیژن و تنفس مقدار کم گاز گوگرد بر مردم هستند.
جزیره زباله های شناور در اقیانوس آرام



زباله های شناور فضای گسترده ای به مساحت صدها کیلومتر در شمال اقیانوس آرام را اشغال کرده و جزیره ای زباله ای را شکل داده اند. این جزیره زباله ای در سال ۱۹۸۸ میلادی کشف شد. این جزیره بزرگترین توده زباله جهان است که مقدار آن یک میلیون تن برآورد شده و بزرگترین فاجعه زیست محیطی جهان به شمار می رود.
جزیره نخل



جزیره مصنوعی نخل در دبی امارات متحده عربی قرار دارد.
قلعه بویارد



ساخت این قلعه جزیره ای پنجاه سال طول کشید. فرانسوی ها از آن به عنوان دژ نظامی استفاده می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت ادوات و ساز و کارهای نظامی این قلعه به تاریخ پیوست و مخروبه شد.
جزایر سقطرا



جزایر سقطرا یا سقطری مجمع الجزایری در باختر اقیانوس هند و میان دو قاره آسیا و آفریقا و در دهانه خلیج عدن قرار گرفته و به کشور یمن تعلق دارد. به دلیل اکوسیستم منحصر به فرد به (گالاپاگوس اقیانوس هند) شهرت دارد و از عجیب ترین مناطق کره زمین است.
ولکان پوینت



ولکان پوینت جزیره ای متمایز در اقیانوس آرام است که یک دریاچه در وسط آن قرار دارد.




جمعه 10 دی 1395 ساعت 16:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن