تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796747020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهنوش بختیاری: خیریه های کاسب تلکه بگیر کاری بکنند/ حذف عکس سفر خارجی یک هنرمند برای همدردی با گورخواب ها +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: یک روز زمان زیادی بود تا بسیاری از هنرمندان و چهره های سرشناس به انتشار گزارش گورخواب ها واکنش نشان دهند. بسیاری از این چهره ها صفحات شخصی شان در اینستاگرام را جایی برای واکنش به این گزارش انتخاب کردند و برخی با انتشار یادداشت و نامه در روزنامه ها به این اتفاق واکنش نشان دادند.



به گزارش جام جم آنلاین اصغر فرهادی در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور از شرمساری خودش از وضعیت گورخواب ها گفت و نوشت که قصدش از این نامه سهیم کردم او در این شرمساری است. بهنوش بختیاری با انتشار همان عکس ها در صفحه شخصی اش اعلام آمادگی کرد که هر کمکی از دست او و همراهانش در صفحه اینستاگرام بر می آید دریغ نخواهد کرد . او نوشته : « برای این پست لایک نزنید...فقط جمله حقشونه...کسی که مواد میکشه رو باید کشت و فلان و بهمان...رو ببینم بلاک میکنم.....متاسفانه خبردار شدم در حوالی شهریار..گورستان نصیر آباد...پنجاه نفر شبها در گور میخوابن...جالب اینجاس که اگر آنها بمیرن...حق ندارن تو همون گورها دفن بشن...چون برای داشتن گور پول زیادی باید داشت...ببخشید که ناراحتتون کردم... فقر...ذلت..چه کرده با این انسان..که شب در گورمیخوابد....دلم گرفت....به عنوان یک هموطن همینجا اعلام میکنم که اگر کمکی از دست من و همراهانم برمیاد ما حاضریم...هر کسی هم میخواد تو این پیج همراه باشه....قابل توجه خیریه های کاسب که برای هرچیزی پول تلکه میکنن از من و شما و دولت.....مشکل واقعی اینه عزیزان....یاعلی..... »


پرویز پرستویی دیگر بازیگری است که در صفحه ایستاگرامش پست های اجتماعی بسیاری دیده می شود. بازیگری که از این رسانه به خوبی توانسته نگاهش به جامعه پیرامونش را به دوستدارانش تعریف کند. این بازیگر محبوب هم در پستی نوشته است: « دیوار این خانه ها زیادی بلند و سرد است وسکوت مرگبار درون انها که در انتظار مسافری همیشگی هستند؛ برای شما بیش از اندازه طولانی وممتد است. زمستان هم که تمامی ندارد وگویی خیال رفتن ندارد. این برهوت وسر پناه غریب، بی پناهیتان راکاملا عیان کرده
ناله هایتان مطمئناً در این دیوارهای موازی و خانه های بی همسایه طنینی نخواهد داشت. خانه ای بی پنجره با سقفی از آسمان هجمه ی بلا را چه آسان در خود می پذیرد.
دستتان خالیست ولی دلتان پر از غوغا؛ کو زیر اندازی که تن خسته تان را کمی ارام کند ویا رواندازی که پاهای سرما زده تان را اندکی گرم کند؟!
کسی از گرسنگی وبی پناهی شما شرمنده نیست؛زیرا هرگز کسی از غذای خود از زیارت ها و سفرهای خود واز جشن ها وبریز وبپاش های خود ؛حتی اندک سهمی به اندازه ی لقمه ای نان برای شما قائل نیست.
از تمام در آمد ها وسرمایه وثروت این مملکت یک متر قبر عاریه ای نصیب شما شده که آنهم وقتی گرفتار لطف مسئولان شوید از شما پس گرفته خواهد شد؛ شما جا ماندگانید و دلیل آن را هم نمی دانید ؛ حتی آنانکه باید بدانند هم نمی دانند؛!
تنها خداوند می داند وقضاوتش به روز عدل ...»
رامبد جوان به انتشار عکس هایی از این گورخواب ها بسنده کرده است و انگار که عکس ها گویای همه چیز باشند تنهها زیر عکس ها توضیح داده که بدون شرح! عارف لرستانی بازیگر مجموعه های طنز اما پست تلخی منتشر کرده است. جالب اینکه او در اعتراض به وضعیت این گورخواب ها خودش را جریمه کرده و عکس خودش در سفر خارج از ایران را در پست قبلی در اعتراض به خودش حذا کرده است. کر نمادینی که اتفاقا مورد پسند دوستدارانش هم قرار گرفته و می شد این را از کامنت ها هم متوجه شد. او نوشته است: « بخاطر این عکس واین فاجعه پست قبلی که عکس سفر با دوستم به خارج از کشور بود را پاک میکنم.لعنت به بی غیرتی اگر این صحنه ها در کشور دیده میشود وما میبینیم و سکوت میکنیم پس ما هم بی غیرتیم.»

عارف لرستانی عکس سفرش به خارج ازایران را برای وضعیت گورخواب ها حذف کرد! تهمینه میلانی هم با انتشار عکسی این خبر را پیگیری کرده است. او نوشته که پس از گزارش گورخواب ها عده ای آنها را از گورستان هم بیرون کردند! پرستو صالحی در پستی زیر عکس ها نوشته : شرح ندارد، ولی دلِ شرحه شرحه دارد ... درد دارد، و درد را از هر طرف بخوانی درد است !!! اینجا ایران است کشوری که نفت دارد، منابع طبیعی دارد، معدن فیروزه و عقیق دارد .... آنچه ندارد چیست؟ چه کاخی برانداختیم و چه کوخی بنا کردیم خدا قوت، فاصله ی بستر تا بستر مرگ را نزدیک و آسان کردیم، دست مریزاد علی انصاریان هم ناباورانه نوشته است که اینجا ایران است و البته از پرویز پرستویی و اصغر فرهادی به واسطه واکنش به مساله گورخواب ها تشکر کرده است. لیلا اوتادی هم همان عکس ها را منتشر کرده و نوشته : خدایا!!!!!! آهای خداجون!!؟؟؟؟ کجایی؟




چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 09:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن