تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796992776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از «بازارگرمی جدید ایران‌خودرو برای افزایش قیمت‌» تا «جنجال حمایت وزیرانه نعمت‌زاده از واردات»


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:
از «بازارگرمی جدید ایران‌خودرو برای افزایش قیمت‌» تا «جنجال حمایت وزیرانه نعمت‌زاده از واردات»
در پیمانه اقتصادی، هر روز بسته ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم روز، همچون تغییرات در بورس، بازار طلا، سکه، نفت  و ... تا خبرها و اتفاقات جذاب اقتصادی را گردآوری می کنیم.


به گزارش «تابناک اقتصادی» این پیمانه اقتصادی موضوعاتی همچون عقب نشینی شاخص بورس تهران، پرواز 30 هزار تومانی سکه در روز بارانی، افزایش قیمت اونس جهانی طلا، بزرگترین خطر برای اقتصاد ترکیه در سال آینده، وضعیت شاخص کیفیت زندگی در ایران، 2 هزار دستورالعمل برای گرفتن مجوز سر راه ایجاد اشتغال، گوسفندها هم دلار می‌خورند؟، باجه‌نشینان از وضعیت چک‌های برگشتی می‌گویند، مشاور روحانی: شمار بیکاران افزایش یافت و هشدار نسبت به مواضع فسادزای وزیر صنعت، در بر دارد.







شاخص کل بورس 165 واحد عقب نشست


شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روز سه‌شنبه 7 دی‌ماه 95 با کاهش 165 واحدی روی رقم 79 هزار و 800 واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش 73 واحدی عدد 15 هزار و 704 واحد را به نمایش گذاشت. همچنین شاخص سهام آزاد شناور با کاهش 349 واحدی به عدد 88 هزار و 28 واحد رسید. شاخص بازار اول در حالی با کاهش 111 واحدی به رقم 56 هزار و 788 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با کاهش 387 واحدی روی عدد 169 هزار و 13 واحد متوقف شد.  همچنین شاخص کل فرابوس (آیفکس) با کاهش 5 واحدی عدد 857 واحد را به نمایش گذاشت. به گزارش فارس،‌ روز سه شنبه، بازار سهام بازاری کسل کننده و کم‌حجم بود که در اغلب نمادهای معاملاتی پیشرو بازار شاهد عرضه سهام و نقد شدن دارایی‌ها بود. بازاری که به فرداهای خود هم اعتماد ندارند.





پرواز 30 هزار تومانی سکه در روز بارانی


در پایان معاملات روز سه شنبه، هر سکه تمام طرح قدیم با افزایش 30 هزار تومان به رقم 1 میلیون و 180 هزار تومان رسید. همچنین هر سکه تمام بهار آزادی نیز با افزایش 33 هزار و 200 تومانی به قیمت 1 میلیون و 216 هزار تومان فروخته شد. هر نیم سکه بهار آزادی نیز با افزایش 12 هزار تومان به رقم 630 هزار تومان رسید و هر ربع سکه نیز با افزایش 7 هزار تومان به قیمت 340 هزار تومان فروخته شد.


افزایش قیمت اونس جهانی طلا


در بازار جهانی معاملات فلزات گران بها، هر اونس طلا با افزایش 7 دلار و 9 سنت به رقم 1142 دلار و 4 سنت رسید و هر اونس نقره نیز با 21 سنت افزایش به قیمت 16 دلار و 4 سنت فروخته شد. به نقل از رویترز، قیمت طلا در مبادلات آسیایی به علت خرید از سوی چین افزایش یافت.


تغییر اندک قیمت نفت در تعطیلات کریسمس


روز سه شنبه با نزدیک شدن به سال نو میلادی و با انتظار بازار برای مشاهدۀ عملکرد اوپک و اینکه چگونه کاهش تولید نفت را طبق برنامه ریزی صورت گرفته مدیریت می کند، قیمت نفت اندکی تغییر کرد. در کمتر از یک هفته، قرار است کشور های عضو و غیر عضو اوپک برای اولین بار پس از 15 سال تولید نفت خود را کاهش دهند. به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، طبق توافق صورت گرفته، از 1 ژانویه سازمان کشور های صادر کنندۀ نفت (اوپک) و صادر کننده های غیر عضو قرار است تولید نفت خود را در حدود 1.8 میلیون بشکه در روز کاهش دهند. بنابراین گزارش، قیمت آتی نفت خام برنت بین الملل که تحویل آن برای ماه فوریه است، با 5 سنت کاهش بشکه ای 55.11 دلار معامله شد. ، این در حالی ست که معاملۀ آتی نفت آمریکا در بازار معاملات تجارتی نیویورک با 6 سنت افزایش، بشکه‌ای 53.08 دلار صورت گرفت. 


ابلاغ جدول دو نرخی ایران خودرو به نمایندگی‌ها


این روزها شایعه افزایش قیمت خودروهای داخلی در حالی دهن به دهن می‌چرخد که با وجود عدم صدور مجوز جدید برای رشد قیمت‌ها، اقدام برخی شرکت‌های خودروساز به این مسئله دامن می‌زند. به گزارش فارس، در این رابطه باید به ابلاغیه جدید ایران‌ خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت اشاره کنیم که در آن، جدولی دو نرخی برای محصولات ایران‌ خودرو ارائه شده است.  در این جدول، در یک ستون قیمت فروش محصولات ایران‌ خودرو ذکر شده و در ستون کناری آن، قیمت‌های محاسبه شده بر اساس مصوبه شورای رقابت آمده است. در عین حال، در قسمت پایین این ابلاغیه عنوان شده که «مجوز افزایش قیمت محصولات برابر با مصوبه 347 شورای رقابت، از ابتدای خرداد ماه اخذ شده ولی تاکنون اجرایی نشده است، لذا زمان اعمال افزایش قیمت محصولات مطابق جدول فوق متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.» با وجود اینکه ایران‌ خودرو سعی کرده نشان دهد قیمت‌های جدید در فهرست ابلاغی به نمایندگی‌ها مطابق با مصوبه شورای رقابت و به صورت قانونی تعیین شده است، اما در واقع این مسئله به شایعه برنامه‌ریزی خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو دامن می‌زند.



























لینک را کپی کنید ابلاغیه جدید ایران‌ خودرو

لینک را کپی کنید فهرست ابلاغی


۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن