تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796990031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت حمایت وزارت صنعت از برند کره‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: وزارت صنعت علت حمایت نعمت زاده از یک برند لوازم خانگی کره ای را افزایش سرمایه گذاری و اشتغال زایی عنوان کرد؛ این در حالی است که بسیاری از لوازم خانگی وارداتی، اشتغال زایی بسیار کمی دارند.
 

طی سالهای گذشته چند برند خارجی بخش عمده ای از بازار لوازم خانگی داخلی را به قبضه خود درآورده اند و این درحالی است طی این سالها هیچ اقدامی برای سرمایه گذاری و ایجاد خط تولید این اقلام در داخل ایران انجام نشده است و این شرکتها تحت پوشش قطعات منفصله، محصول نهایی را وارد ایران کرده و در بازار به فروش می رسانند. همچنین مشخص نیست که برند کره ای ال جی که وزیر صنعت برای بخشودگی جریمه آن نامه نگاری کرده، به ازای سه هزار میلیارد تومان بخشودگی جرایم گمرکی قرار است چه تعداد فرصت شغلی جدید در کشورمان ایجاد کند.

در توضیح وزارت صنعت آمده است:

پیرو درج مطلبی با عنوان  «حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت از یک برند مشهور کره‌ای» مواردی به شرح ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود:

۱ـ شرکت گلدیران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از چندین سال قبل با همکاری مشترک با شرکت کره‌ای LG، نسبت به تولید محصولات لوازم خانگی در کشور اقدام کرده است. در سالهای اخیر با پیگیری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ سیاست‌های مورد نظر، شرکت مذکور نسبت به افزایش عمق ساخت داخل محصول خود اقدام و سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی را در این زمینه انجام داده که باعث افزایش اشتغال، انتقال فناوری، تعمیق ساخت داخل و همچنین استقرار خطوط کامل تولید در برخی از محصولات این شرکت شده است. همچنین در آینده نزدیک و با پیگیری‌های وزارت متبوع، فرایند بومی‌سازی سایر محصولات نیز ادامه خواهد داشت.

۲ـ درخصوص قاعده ۲ـ‌الف، تشخیص دامنه عملیات کاری (Working Operation) که تعریف آن به عنوان یکی از ارکان شمولیت در این قاعده ذکر شده است، به دلیل تنوع و گستردگی محصولات صنعتی جزو وظایف این وزارت محسوب می‌شود. بنابراین اعلام‌نظر وزارت متبوع به گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز در این چارچوب صورت پذیرفته و درخواست هیچ‌گونه بخششی در اخذ حقوق قانونی دولت موضوعیت ندارد.

۳ـ واردات اجزا و قطعات توسط این شرکت نیز طبق تعرفه مصوب در کتاب مقررات صادرات و واردات و با پرداخت حقوق ورودی متعلقه انجام و ترخیص قطعی آنها صورت گرفته است. سوال اینجاست که در صورت بروز هرگونه تخلف احتمالی، چگونه در مبادی ورودی ممانعت لازم توسط دستگاه ذی‌ربط بعمل نیامده است.

۴ـ از رسانه‌های گروهی و مطبوعات انتظار می‌رود با تشخیص صحیح از فضای کنونی اقتصاد کشور که نیازمند آرامش و ایجاد اطمینان در سرمایه‌گذاران و صاحبان صنعت است، نسبت به انتشار اخبار آگاهانه‌تر عمل کرده و دولت و بخش خصوصی را در اجرای سیاست‌های رونق تولید و اقتصاد مقاومتی یاری نمایند و بطور جد از تخریب و ایجاد التهاب در فضای کسب و کار کشور اجتناب شود.



۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن