تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796384362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش پزشكي قانوني راز مرگ زن ميانسال را بر ملا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گزارش پزشكي قانوني راز مرگ زن ميانسال را بر ملا كرد
پرونده زن ميانسال كه سه ماه قبل به طور مرموزي فوت شده بود، با انتشار گزارش پزشكي قانوني وارد مرحله تازه‌اي شد. براساس اين گزارش زن ميانسال براثر فشار بر عناصر حياتي گردن به كام مرگ رفت و شوهر وي به اتهام قتل بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، روز يك‌شنبه 27 مهرماه امسال قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس مأموران پليس از مرگ مشكوك زن ميانسالي با خبر و همراه كارآگاهان تشخيص هويت پليس آگاهي راهي محل حادثه شد. تيم جنايي در بيمارستان لولاگر با جسد زن 51 ساله‌اي به نام شهربانو روبه‌رو شد كه ساعتي قبل به بيمارستان منتقل شده بود. بررسي‌ها نشان داد جسد زن ميانسال را شوهرش به بيمارستان منتقل كرده است و تيم پزشكي در همان ابتداي ورود اعلام كرده بود كه شهربانو فوت كرده است. مادر زن فوت شده گفت: خانه من و دخترم در يك ساختمان است. دخترم هميشه در خانه من است و وقتي شوهرش از سركار به خانه برمي گردد به خانه‌اش مي‌رود. شب قبل از حادثه دخترم تا ساعت 8 شب در خانه من بود و كمي هم نگران شوهرش بود.


او به خانه‌اش رفت و ساعت 9 شب با من تماس گرفت و گفت: شوهرش به خانه آمده و من نگران نباشم. صبح وقتي از خانه‌ام بيرون آمدم ديدم جلوي در آپارتمان خانه دخترم شلوغ است. خواهر دامادم را ديدم كه به خانه آنها آمده بود و گفت كه دخترم فوت كرده است. براي من عجيب بود كه دامادم با من تماس نگرفته بود تا درباره حادثه به من اطلاع دهد، اما با خواهرش تماس گرفته و خبر داده بود. شوهر شهربانو در نخستين بازجويي‌ها مدعي شد كه صبح وقتي از خواب بيدار شده با جسد بي‌جان همسرش روي سجاده نمازش روبه‌رو شده و بعد او را به بيمارستان منتقل كرده است. همزمان با ادامه تحقيقات، جسد شهربانو براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد تا اينكه روز قبل پزشكي قانوني اعلام كرد شهربانو با فشار بر عناصر حياتي گردن فوت كرده است. با مشخص شدن علت اصلي مرگ زن ميانسال، پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و قاضي منافي آذر شوهر زن فوت شده را براي بازجويي به دادسراي جنايي احضار كرد. 


صبح ديروز مرد ميانسال در بازجويي با تناقض‌گويي در ادعايي گفت: 14 سال قبل با شهربانو ازدواج كردم، اما در اين مدت ما بچه‌دار نشديم. من و شهربانو زندگي خوبي داشتيم. من هر روز به محل كار مي‌رفتم و شب به خانه برمي گشتم و شهربانو هم هميشه در خانه مادرش بود. شب قبل از حادثه وقتي از محل كار به خانه برگشتم مثل هميشه ابتدا به خانه مادرزنم رفتم و با همسرم به خانه‌مان رفتيم. ساعتي بعد او به اتاق خواب رفت و خوابيد، اما من در داخل پذيرايي خوابيدم. صبح وقتي از خواب بيدار شدم، همسرم را صدا زدم كه ديدم روي سجاده‌اش بي‌هوش افتاده است. وقتي به او نزديك شدم، نفس نمي‌كشيد به همين دليل خيلي ترسيدم و با خواهرم تماس گرفتم. خواهرم بلافاصله به خانه من آمد. بعد شهربانو را به بيمارستان رسانديم كه پزشكان اعلام كردند او فوت كرده است. وي گفت: من خبر ندارم همسرم به چه علت فوت كرده است. متهم در پايان به دليل تناقض‌گويي به دستور قاضي منافي آذر بازداشت شد و براي تحقيقات بيشتر و بر ملا شدن راز قتل زن ميانسال در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن