تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796926984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای استفاده ابزاری از علی مطهری/ سکوت روحانی در دعوای شاگردان کابینه/ پاسخ کرباسچی به احتمال ایجاد اختلاف در اصلاحات/ توصیه برجامی ژاپن به ایران و آمریکا/ صحبت های درگوشی کار دست رحمتی داد!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. تکذیب شایعه دخالت قالیباف در تغییر پلیس راهور سردار منتظرالمهدی در نشست خبری درباره وضعیت ترافیکی پایتخت و حواشی اخیر نیز با تکذیب اظهارات عضو شورای شهر درمورد فشار شهرداری به پلیس برای تغییر رییس پلیس راهور تهران درخواست ما این است که افراد از اعلام اخبار غیرمرتبط در حوزه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خودداری کرده و پلیس را که کارهای مهم‌تری دارد وارد بازی‌های خود نکند.ترافیک شامل مولفه‌های مختلفی شامل طراحی شهری تهران، شکل خیابان‌ها، اقلیم و ... است.۴۵ هزار نیروی پلیس راهور پایتخت در این حوزه فعالیت می‌کنند.  

واکنش چند سال پیش ظریف به انتشار مطالب جلسه محرمانه انتخاب در یادداشتی نوشت: برای اولین بار نیست که چنین حاشیه هایی برای آقای ظریف رخ میدهد. در همان اوایل دوران وزارت ایشان بود که هنگامی که اظهاراتی منتسب به ایشان در جلسه کمیسیون امنیت ملی منتشر گردید وی در واکنش به این رخداد در یک پست فیسبوکی به جلسه خود با نمایندگان اشاره کرده و یادآور شده بود که «صراحتا توافق شده بود محرمانه و غیرقابل نقل خواهد ماند. دوستان عزیزی که مطالب جلسه محرمانه را بدون توجه به محتوای مطلب به سلیقه خود به بیرون منعکس کردند، من‌بعد تنها توقع اظهارنظر رسمی در جلسات علنی از بنده داشته باشند. وی در پایان برای حسن ختام چند بیت از مولانا نوشت: «تو مکن تهدیدم از کشتن که من /تشنه زارم به خون خویشتن/ آزمودم مرگ من در زندگی است/ چون رهم زین زندگی پایندگی است » واکنش مخالفان اوباما به رای امریکا علیه صهیونیست ها بعد از رای ممتنع آمریکا به قطعنامه‌ی شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی این کارتون بین مخالفین اوباما در حال دست‌به‌دست شدن است.

ادعای استفاده ابزاری از علی مطهری/ سکوت روحانی در دعوای شاگردان کابینه/ پاسخ کرباسچی به احتمال ایجاد اختلاف در اصلاحات/ توصیه برجامی ژاپن به ایران و آمریکا/ صحبت های درگوشی کار دست رحمتی داد!
 


تدبیر رهبرانقلاب که باعث بازسازی سریعِ بم شد عده‌ای در وزارت مسکن و دولت وقت میخواستند بازسازی بم را به پیمانکاران خارجی بسپارند. اما تدبیر رهبر انقلاب این بود که خود مردم شهر بم از طریق بنیاد مسکن انقلاب بیایند و خانه‌های خود را بسازند و این خانه‌سازی جای غم و اندوه را در ذهن آن‌ها می‌گیرد. همین‌طور نیز شد. وقتی درگیر خانه ساختن شدند، دیگر آن غم و اندوه کنار رفت و دغدغه‌ی ساختن جانشین آن شد. در #بم، هرکس خانه‌ی خود را به دلخواه خود ساخته است. 

انتشار سخنان منتسب به ظریف تحریف شده است کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلسشورای اسلامی گفت: آقای ظریف گفته بودند در مورد ایسا من به قول کری اشتباه کردم که فکر می کردم نمی‌گذارند در کنگره تایید شود، اما این صحبت به گونه دیگری جلوه داده شد که گویا آقای ظریف می‌گوید کل برجام را اشتباه کردم و این واقعا تحریف است.بنده خود در جلسه حضور داشتم. سه بار تاکید شد که این مباحث مربوط به کمیسیون است، حتی بنده با مزاح گفتم تیتر یک مردم سالاری نشود، همه خندیدند و قرار نبود این مسائل به بیرون کشیده شود. این مسائل باعث می‌شود که دیگر هیچ وزیری با اعضای کمیسیون مربوطه‌اش مسائل محرمانه‌ای را که نمایندگان باید در جریان باشند نگوید. از رئیس مجلس درخواست می‌کنم پیگیری کنند که چه کسی فایل صوتی را به بیرون منتقل کرده است. ایسنا این خبر را منتشر کرد. 

ممانعت از سخنرانی به خاطر ترس از طرح موضوع تحقیق و تفحص استوار،مسئول بسیج دانشگاه آزاد ارومیه گفت: رئیس دانشگاه آزاد ارومیه قبل از تشکیل هر جلسه ای جهت بررسی این موضوع و طی تماس تلفنی با مسئول بسیج دانشجویی گفته بود حضور زاکانی در این دانشگاه با توجه به تحقیق و تفحص های بعمل آمده از سوی وی در موضوع فساد مالی دانشگاه آزاد باعث ایجاد فشار و احتمالا عزل جوان پور(رئیس دانشگاه) از سوی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد می شود. بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه بسیج با سخنرانی زاکانی دارای مجوز بوده. خبرگزاری دانشجو این خبر را منتشر کرد. 

ادعای استفاده ابزاری از علی مطهری برای انتخابات خبرگزاری تسنیم مدعی شد در جلسه ای با حضور رئیس دولت اصلاحات قرارشده علی مطهری بعنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام کرده و با توجه به احتمال زیاد رد صلاحیت وی به دلیل عدم سوابق مناسب اجرایی و مسائل دیگر، از این مساله بعنوان حربه ای برای جریان اصلاحات استفاده شود. 

ابطال قراردادی در کیش به ارزش 20 هزار میلیارد تومان ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قرارداد 240 هکتاری در کیش بین یک ایرانی دارای تابعیت کشورهای مختلف با یک فرد دیگر منعقد شده بود که با توجه به برخی بندها، متاسفانه این زمین به صورت رایگان معامله شد. قرارداد مذکور مشکل آفرین بود و طوری بود که هیچ نیروی امنیتی هم نمی توانست وارد این ملک شود. این ملک به اتباع بیگانه داده شده بود، اما در یک ماه اخیر با پیگیری های انجام شده قرارداد ابطال شد و به زودی به منطقه آزاد کیش ارجاع داده می شود. قیمت این زمین 20 هزار میلیارد تومان برآورد می شود. میزان این خبر را منتشر کرد. 

یکی از هواداران استقلال، پس از گل درگذشت علیرضا منصوریان این خبر را تایید کرد و گفت: به آقای افتخاری اطلاع دادیم که در این باره پیگیری های لازم را انجام دهد. من خیلی ناراحت هستم و از همین جا به خانواده این هوادار و همچنین همه هوادارهای استقلال تسلیت می گویم. ساعت 24 این خبر را منتشر کرد. 

ترامپ دلار را ارزان می‌کند سعید لیلاز گفت:هنوز برآوردی از تاثیر رفتار آینده رییس جمهوری منتخب امریکا بر دلار نداریم اما به شخصه حدس می زنم همانند دوران رییس جمهوری «ریگان» که از افزایش کسری بودجه به عنوان حربه ای برای تقویت تحولات عمرانی در این کشور بهره برد، «دونالد ترامپ» نیز برای پوشش هر چه بیشتر هزینه ها به کاهش قیمت دلار بپردازد.مطالعات نشان داده است هر یک درصد کسری بودجه دولت آمریکا، 200 میلیارد دلار منابع برای دولت این کشور ایجاد می کند؛ در حالی که کسری کنونی بودجه ایالات متحده 2.5 تا سه درصد تولید ناخالص داخلی آمریکاست. رشد 0.25 درصدی نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) در هفته های گذشته با هدف جلوگیری از افزایش نرخ تورم انجام شده است. ایرنا این خبر را منتشر کرد. 

به هر دری میزنند تا بگویند دولت ناکام مانده حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی درباره کارشکنی برخی از تندروها در مسیر اجرای برجام اظهار کرد: اصولگرایان نزدیک انتخابات از هر چیزی استفاده میکنند تا بتوانند دولت را تخریب کنند، آنها در انتخابات قبل ناموفق بودند از این رو به هر دری میزنند تا بگویند دولت ناکام مانده است. این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: این دسته از اصولگرایان میخواهند به هر طریقی شده جایگاهی در میان مردم به دست بیاورند، ولی غافل از اینکه این حرکت‌ها نتیجه ای ندارد، یک آقای نماینده حرف نادرستی میزند و یک روزنامه هم آن را تیتر میکند، کسی از مردم به اینها اهمیت نمیدهد. این اقدامات اگر موثر بود در دو انتخابات قبل تاثیر خود را می گذاشت. انتخاب این خبر را منتشر کرد. 

لاریجانی گفته به ائتلاف اصولگرایان نمی‌پیوندد ناصر ایمانی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه میگویید شالکه مرکزیت اصولگرا مشخص نیست،آیا این مرکزیت اصولگرایان متفاوت از جامعتین است؟ بیان کرد: خیر، سازوکار این دوره شبیه انتخابات مجلس 94 است، یعنی طیف های مختلف اصولگرایان به علاوه جامعتین خواهد بود. این فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره تکلیف جبهه پایداری و تمکین آن به تصمیم مرکزیت اصولگرایان گفت: پایداری سال ۹۴ تمکین کرد، امسال نیز همینطور خواهد بود، در این میان طیف آقای لاریجانی جدا شد، آنها از همان اول هم گفته بودند که به ائتلاف نخواهند پیوست. انتخاب این خبر را منتشر کرد. 


دیدار علی لاریجانی با آملی لاریجانی در خصوص حساب‌های بانکی قوه‌قضائیه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس مجلس با آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در راستای بررسی و شفاف‌سازی حساب‌های این قوه دیدار کردند. جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه علی لاریجانی رئیس مجلس چندی پیش طی جلسه‌ای با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار شفاف‌سازی حساب‌های قوه قضائیه شدند. در این نشست اسناد و مدارک مربوط به حساب‌های قوه قضائیه در اختیار نمایندگان قرار داده شد که درنهایت حاضرین در نشست به این جمع بندی رسیدند که هزینه‌های این قوه تماماً به‌حساب قوه قضائیه واریز شده، نه حساب شخصی. بر این اساس در حاشیه این نشست نمایندگان حاضر در جلسه بیانیه‌ای صادر کرده که در متن آن تأکید شد که تمامی پول‌ها به‌حساب قوه قضائیه واریز شده و هیچ حساب شخصی در این بین وجود نداشته است.فارس این خبر را منتشر کرد. 

تئوری «شکار شغال» برای زمین زدن روحانی محمد جواد حق‌شناس، فعلب سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تعدد کاندیدا در جریان اصولگرایی تاکید کرد: اصولگرایان به عنوان رقیب اقای روحانی تلاش می کنند که بتوانند تجربه اولین ریاست جمهوری تک دوره ای را برای اقای روحانی به وجود بیاورند، در این راستا از هیچ کوششی برای رسیدن به این خواسته شان فرو گذار نخواهند کرد. به نظر میرسد آنها اگر نتوانند روی بحث انصراف اقای روحانی موفق شوند، هدف دیگری را در دستور کار قرار خواهند داد و ان این است که اگر نتوانند در فضای رقابت های انتخاباتی نامزد شاخص ارایه کنند، حداقل با تعدد نامزدها وارد میدان شوند و انتظار دارند هر کدام از نامزدها از سبد رای مردم با گرایش های قومی، منطقه ای و موضوعی جذب کنند و هدف گذاری شده که بتوانند فضای انتخابات را به سمتی پیش ببرند که انتخابات به مرحله دوم کشیده شود. وی افزود: این رویکرد در ادبیات رقابتی تئوری شکار شغال نام دارد، آنها در این روش می خواهند تاجایی که می شود فضای انتخابات دوقطبی نشود و فضای رقابتی گسترده تری سامان داده شود تا مجموع نامزدها با تعدد تریبون ها همه یک هدف را دنبال کنند و ان تخریب و نقد بی پرده و زمین زدن رییس جمهور مستقر است. با این نگاه چند هدف دنبال می شود، هدف اول این است که آراء آقای روحانی کمتر شود چراکه در دوره ی قبل اقای روحانی رای لب مرز داشت و برای عبور از وضعیت 50 درصد خیلی وضعیت مطمینی نداشت. آنها میخواهند در این دوره از نامزدهایشان استفاده کنند تا دستاوردهای دولت را چهار سال گذشته مورد نقد قرار دهند.انتخاب این خبر را منتشر کرد. 

اظهار نظر عجیب سرمربی سپاهان عبدالله ویسی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر استقلال، گفت: یک بازی خوب را از سوی دو تیم دیدیم. بازی این دو تیم همیشه جذاب بوده است. امروز هم خوش شانس بودیم که نباختیم و هم بدشانس بودیم که نبردیم. می شد حرفه‌ای تر باشیم تا ببریم هرچند که دو سه توپ استقلال به تیرک دروازه ما خورد.ایسنا این خبر را منتشر کرد. 

جبهه یکتا و یاران انقلاب را به رسمیت نمی‌شناسیم محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور در مورد فعالیت‌های انتخاباتی که از سوی برخی از جریان‌ها و جبهه‌ها مانند یکتا و یاران انقلاب برگزار می‌شود، اظهار کرد: جبهه یکتا و یاران انقلاب تا کنون هیچ درخواست رسمی به وزارت کشور برای تشکیل جبهه نداده‌اند او در پاسخ به این سؤال که «این دو جبهه علی‌رغم نداشتن مجوز فعالیت می‌کنند»، عنوان کرد: زمان فعالیت و تبلیغات انتخاباتی فرا نرسیده است، این‌گونه رفتار‌ها زمان خودش را دارد. هیچ حزب و یا گروهی با وجود مجوز هم نباید فعالیت انتخاباتی داشته باشد. رضازاده تأکید کرد: این دو جبهه هم درخواستی ارائه نکرده‌اند تا ما آن‌ها را به رسمیت بشناسیم.ایلنا این خبر را منتشر کرد. 

سران خائن فتنه مستوجب اشد مجازات اند سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه نهم دی مظهر بصیرت و نفوذ ناپذیری مردم ایران به عنوان شعار این حماسه ماندگار نامگذاری شده است، گفت: مراسم 9 دی امسال فرصت مناسبی است تا صاحب‌نظران و فعالان سیاسی اجتماعی با تبیین دشمنی‌های آمریکا در طول بیش از 3 دهه از عمر انقلاب اسلامی، چهره منفور این دولت استکباری را بیش از پیش نمایان کنند. سردار جزایری افزود: اقدام سران خائن فتنه 88 مستوجب اشد مجازات است و مسئولیت زیان‌هایی که بخاطر عمل کودتایی فتنه‌گران در ابعاد مادی و معنوی برای نظام و انقلاب پیش آمد، متوجه سران فتنه و دنباله‌روان و حامیان آنها است.تسنیم این خبر را منتشر کرد. 

سکوت روحانی در دعوای شاگردان کابینه پس از 3 سال و نیم از آغاز طرح تحول سلامت، مشکلات فراوان اجرای این طرح و بدهی‌های سنگین بیمه‌ها باعث بروز اختلافات شدید بین وزیر رفاه و بهداشت شده است؛ به طوری که هاشمی اسم رفاه را برای وزارت رفاه مناسب نمی‌داند و ربیعی معتقد است تمام بار این طرح بر دوش وزارت رفاه قرار گرفته است. پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای اجرای طرح تحول سلامت به کار گرفت، طرحی که وزارت بهداشت از آن به عنوان مهم ترین پروژه سلامت یاد کرد و تا کنون هرجا انتقادی نسبت به این طرح از سوی هر کسی مطرح شد وزیر بهداشت تمام قد از آن دفاع کرد.اما اکنون پس از سه سال و نیم از آغاز به کار این طرح مشکلات فراوان آن و بدهی های سنگین بیمه ها باعث بروز اختلافات شدید بین وزیر رفاه و بهداشت شده است تا آنجا که هاشمی اسم رفاه را برای وزارت رفاه مناسب نمی‌داند و ربیعی معتقد است تمام بار این طرح بر دوش وزارت رفاه قرار گرفته است. حال معلوم نیست چرا با وجود اختلافات و درگیری‌هایی که هر روز به نوعی در رسانه‌ها مطرح می‌شود، رئیس جمهور سکوت کرده و ناظر بر دعوای شاگردان کابینه است.فارس این خبر را منتشر کرده است. 

روایت معاون روحانی از اغتشاش در نمازجمعه یزد حسینعلی امیری در گفت‌و‌گو با «ایلنا»، درباره اتفاقات رخ‌داده در زمان سخنرانی‌اش در نمازجمعه یزد گفت: چند نفر سعی کردند در بین سخنرانی اغتشاش ایجاد کنند و فضا را به صورتی نا‌آرام کنند و نگذارند سخنرانی‌ام به انتها برسد، اما این عمل باعث نشد که من دست از سخنرانی بکشم و آن را نیمه‌کاره‌‌ رها کنماو خاطرنشان کرد: هنگامی که از آیت‌الله خاتمی و سایر علمای شهر یزد نام برده شد، شروع به شعار د‌اد‌ن کرد‌ند‌ که جمعیت هم با صلوات فرستاد‌ن اجازه ند‌اد‌ند‌ فضا متشنج شود‌. به هر حال آیت‌الله خاتمی از بزرگان این شهر بود‌ه‌اند‌ و همه برای ایشان و خانواد‌ه‌شان احترام زیاد‌ی قائلند‌. امیری با بیان اینکه "هنگامی که به دستاوردهای دولت اشاره شد، مخصوصاً برجام و توافق هسته‌ای، باز هم عده‌ای شعار سر دادند"، اظهار کرد: آن هنگام که صحبت از برجام به میان آمد، بازهم صد‌ای شعار به گوش رسید، منتها این‌بار صدا‌ها بلند‌تر از قبل بود. به نظر می‌رسید‌ د‌ر مسجد‌ پخش شد‌ه‌اند‌ که از هر گوشه صد‌ای شعار به گوش می‌رسید‌. امیری در پاسخ به این پرسش که "هویت شعاردهندگان مشخص شد یا خیر؟" اظهار کرد: من نامشان را نمی‌د‌انم ولی چهره همه این‌ها برای ما آشناست و د‌ر همه مراسم مختلف با برنامه حضور د‌ارند‌ و معمولاً هر فرصتی به‌د‌ست بیاورند‌ د‌ست به چنین اقد‌اماتی می‌زنند‌. 

سئوال توییتری حسام‌الدین آشنا درباره برجام و حلب مشاور فرهنگی رییس جمهور با انتشار توییتی در حساب توییتر خود پیرامون ارتباط آزادسازی حلب و برجام از کاربران سئوال پرسیده است.تصویر حساب توییتر حسام الدین آشنا را در زیر ببینید:

ادعای استفاده ابزاری از علی مطهری/ سکوت روحانی در دعوای شاگردان کابینه/ پاسخ کرباسچی به احتمال ایجاد اختلاف در اصلاحات/ توصیه برجامی ژاپن به ایران و آمریکا/ صحبت های درگوشی کار دست رحمتی داد!
 

روایت پژمانفر از دستور رئیس جمهور درباره قانون امر به معروف پژمانفر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس به طرح انتقاداتی از نحوه مواجهه دولت یازدهم با جشنواره عمار پرداخت و گفت: دولت یازدهم با جشنواره عمار مخالف است و در کار این جشنواره کارشکنی می کند. به همین خاطر است که بودجه این جشنواره به صورت مطلوب تخصیص پیدا نمی کند.پژمانفر در پاسخ به سوالات دانشجویان مبنی بر وضعیت اجرایی شدن قانون امر به معروف و نهی از منکر گفت: شخص رئیس جمهور به همه دستگاه ها ابلاغ کرده است تا از اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر امتناع کنند. در زمینه امر به معروف و نهی از منکر قانون به تنهایی کافی نیست و به حضور مردم نیاز است.  واکنش لاریجانی به موضوع انتشار فایل صوتی منتسب به ظریف رئیس مجلس در واکنش به اظهارات نماینده شاهین شهر در خصوص فایل صوتی منتسب به وزیر امورخارجه و ادعاهای نماینده مشهد در این خصوص گفت:‌ وزیر امور خارجه در مورد یک موضوع خاص اظهارنظر کردند و نه در مورد کلیت برجام.حسینعلی حاجی دلیگانی که برای طرح پیشنهادی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه ششم از هیأت رئیسه وقت گرفته بود در بخشی از صحبت های خود اظهار کرد: پیشنهاد بنده این است که نوار صحبت آقای ظریف در صحن مجلس و در جلسه علنی پخش شود تا نمایندگان خودشان این موضوع را قضاوت کنند.لاریجانی در واکنش به اظهارات گفت: اولا نوبت شما برای اعلام موافقت با الحاقیه به ماده ۳۱ برنامه بوده و نباید این بحث را مطرح می کردید ثانیا صحبت آقای ظریف به یک موضوع خاص بر می گردد نه کلیت برجام. 

یک توصیه انتخاباتی به اصولگرایان پرویز کاظمی وزیر دولت نخست احمدی نژاد در خصوص مکانیزم وحدت در جریان اصولگرایی گفت: معتقدم خیلی از تحلیل هایی که انجام می شود شاید دور از واقعیت های جامعه باشد. خاطرم است 2 ماه قبل از انتخابات مجلس آقایان اصولگراها مراسم گردهمایی را در مسجد الرحمان خیابان سپهبد قرنی برگزار کردند، من آنجا گفتم که "به نظر می رسد شما از جامعه خیلی دور هستید و نمی دانید در جامعه چه می گذرد". در مجموع می گویم اتفاق نظری حداکثری بین اصولگرایان رخ نمی دهد و تجارب گذشته تکرار می شود. توصیه می کنم آقایانی که وجاهتی دارند به اسم اصولگرایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشوند تا وجاهت خود را حفظ کنند و تبدیل به مهره سوخته نشوند.این مطلب در خبرآنلاین منتشر شده است. 

پاسخ کرباسچی به احتمال ایجاد اختلاف در اصلاحات غلامحسین کرباسچی معتقد است: در شرایط فعلی که انسجام مطلوبی میان جبهه اعتدال و اصلاحات ایجاد شده، ممکن است اختلافات فکری و سیاسی زیادی میان آنها وجود داشته باشد، اما اینکه این اختلافات موجب واگرایی و تفرق نمی‌شود نه به سبب وجود رقیب مشترک که به سبب اولویت‌دهی به منافع ملی و مصالح عمومی از سوی کنشگران این دو جبهه است. می‌توانم بگویم که اختلاف و تشتتی که در دهه 70 میان نیروهای سیاسی تحول‌خواه به‌وجود آمد معلول کم تجربگی درکارسیاسی بود، که امیدواریم دیگر تکرار نشود. ما با غیر از کارگزاران و غیر از اصلاح‌طلبان هم جلساتی پیرامون مسائل سیاسی داریم؛ آقای نجفی هم از نیروهای بسیار شایسته و قابل احترام هستند و با ایشان هم جلسات متعددی داریم؛ اما این تعبیر را که آقای نجفی رابط انتخاباتی کارگزاران و دولت است مطابق با واقعیت نمی‌دانم. این مطلب در روزنو منتشر شده است. 

اینجا مجلس شورای اسلامی است، هیچ چیزی محرمانه نمی‌ماند محمدعلی پورمختار یکی از نمایندگانی است که همگام با کریمی قدوسی فایل صوتی سخنان ظریف در جلسه ای محرمانه را شنیده و با متنی که کریمی قدوسی تهیه کرده است تطیبق داده و آن را تأیید کرده است. وی معتقد است که «به طور کلی اینجا مجلس شورای اسلامی است و هیچ چیزی محرمانه نمی‌ماند.»محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در پاسخ به این سؤال که «آیا اقدام اخیر جواد کریمی قدوسی در انتشار متن سخنان وزیر امور خارجه در جلسه محرمانه با کمیسیون امنیت ملی تخلف محسوب می‌شود؟»، گفت: اینجا مجلس شورای اسلامی است و به طور کلی و نه راجع به این موضوع خاص، هیچ چیزی محرمانه‌ نمی‌ماند.وی ادامه داد: در جلسات کمیسیون‌ها و در جلسات غیرعلنی مجلس حرف‌هایی که مطرح می‌شود به نوعی به بیرون انتقال پیدا می‌کند. یکی این سخنان را خبری می‌کند و یکی هم در مجامع خصوصی آن را مطرح می‌کند که باز با طی زمان دوباره منتشر می‌شود. پورمختار تأکید کرد: بالاخره مسئولان باید به این موضوع توجه کنند ولی در عین حال ممکن است ما به نحوه طرح این موضوع ایراد بگیریم که چرا یک امر محرمانه‌ای منتشر شده است. در عین حال آقای کریمی قدوسی می‌گوید که آقای وزیر نگفته است که سخنان غیرقابل انتشار است و این برداشت خود آقای کریمی قدوسی است.این مطلب در آنا منتشر شده است. 

برخی‌ها از انقلابی‌گری خسته شده‌اند علیرضا مرندی عضو هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در حاشیه مراسم اعلام موجودیت این جبهه اظهار داشت: ما اگر فکر کنیم موفق نمی‌شویم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و حضرت امام (ره) بااینکه هیچ‌کس را نداشتند تمام تلاش خود را کردند هرچند که ما ادعای امامی نداریم و خداوند حامی کسانی است که تلاش بیشتر و به‌صورت صادقانه فکر و عمل می‌کنند.مرندی با تأکید بر اینکه جای امیدواری بسیاری برای موفقیت وجود دارد، تأکید کرد: همه ما باید برای رضایت خداوند تلاش کنیم و برای خود به دنبال هیچ‌چیز نباشیم و در این صورت تردید ندارم که می‌توانیم موفق شویم.عضو هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با اشاره به شعار این جبهه تصریح کرد: مردمی بودن، انقلابی بودن، ولایتمدار بودن و هر آنچه امام (ره) برای آن تلاش کرد و به ثمر رساند موردتوجه ما قرار دارد.مرندی بابیان اینکه اگر وضع موجود رضایت‌بخش بود دیگر نیاز به اصلاح آن وجود نداشت، خاطرنشان کرد: هرچه ما از انقلاب گذشته‌ایم تلاش‌های انقلابی‌گری کم‌رنگ و برخی خسته شده‌اند و برخی فکر کردند دیگران این وضعیت را درست می‌کنند.این مطلب در فارس منتشر شده است.  توصیه برجامی ژاپن به ایران و آمریکا رضا نظرآهاری سفیر ایران در توکیو در خصوص واکنش مقامات ژاپنی به تمدید قانون تحریم ها در مجلس سنای آمریکا نیز گفت: ژاپنی ها سعی میکنند در این موضوعات در اظهاراتشان وارد مباحث چالشی نشوند. توصیه ژاپن به آمریکایی‌ها این است که سعی کنند حدالمقدور از اتخاذ مواضعی که ناقض برجام است خودداری کنند؛ از ما هم می‌خواهند که آغاز گر برهم زدن برجام نباشیم.او خاطر نشان کرد: موضع ما هم این است اما اگر طرف مقابل نقض کند ما سریع و شدید پاسخ می‌دهیم. این ما هستیم که باید در مورد این تصمیمم بگیریم و عمل کنیم. ژاپنی‌ها به طور کلی از برجام حمایت می‌کنند و درخواست‌شان هم این است که کسی این توافق را برهم نزند. برای ژاپن فضاهای اقتصادی و نفتی وقتی امکان‌پذیر است که در شرایط توافق بین المللی حرکت کنیم. به این دلیل که اگر بانک‌های این‌ها دوباره با تحریم بانک‌های ایران مواجه شوند طبعا قدرت مانور زیادی ندارند چرا که بانک‌های اینها عمدتا در کشورهای آمریکا و اروپایی سهام دارند و به همین دلیل از برجام حمایت می‌کنند. آنها تنها تحت برجام می‌توانند با ایران همکاری کنند.ایلنا این خبر را منتشر کرده است. 

صحبت های درگوشی منصوریان و قلعه نویی کار دست رحمتی داد! شایعه نشستن روی نیمکت رحمتی در برابر سپاهان، به واقعیت تبدیل شد و برای نخستین بار رحمتی از سال 90 که برای استقلال بازی کرده -به جز یک فصل هم در پیکان حضور داشت-، باید روی نیمکت ذخیره‌‌ها بنشیند. این اتفاق شاید برای رحمتی شوک بزرگی محسوب شده و به اعتبار او ضربه وارد کند.با این وجود به احتمال فراوان در چند روز آینده واکنش‌های مختلفی در مورد اختلاف رحمتی و منصوریان صورت می‌گیرد و ممکن است حواشی زیادی برای باشگاه استقلال در پی داشته باشد.منصوریان در حالی این تصمیم را گرفته که روز گذشته با امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی در زمین شماره دوی آزادی دیدار و صحبت کرد و به نظر منصوریان در نظر دارد با روشی که در پیش گرفته بازیکن سالاری را برای همیشه از تیم خود کنار بگذارد و شاید صحبت هایی که در گوش این مربی مطرح شده باعث گردیده منصوریان در کمال آرامش تصمیمی بگیرد که تا حدی به نفع استقلال و البته خود منصوریان باشد کاری که مربیان فصل گذشته انجام ندادند .باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است.

۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن