تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797001472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدرنشینی ذوب آهن در لیگ برتر وزنه‌برداری :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صدرنشینی ذوب آهن در لیگ برتر وزنه‌برداری
تیم وزنه برداری رعد پدافند با کسب 581 امتیاز در هفته سوم لیگ برتر به مقام نخست دست یافت، ولی در مجموع سه هفته ذوب آهن اصفهان با 1780 امتیازصدرنشین لیگ برتر وزنه برداری باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور امروز (پنجشنبه2 دی ماه) در هفته سوم با حضور 6 تیم( مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری اهواز، ذوب آهن اصفهان، نیروی زمینی ارتش، رعد پدافند  و نیروی هوایی همدان) به میزبانی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان برگزار شد. پس از یک روز رقابت در این هفته تیم وزنه برداری رعد پدافند با 581 امتیاز صدرنشین لقب گرفت.   همچنین پس از گذشت سه هفته این رقابتهای تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان با 1780 امتیاز صدرنشین لیگ برتر باشگاههای کشور در فصل 95 است.   پس از تیم رعد 581 امتیازی، ذوب آهن اصفهان با 578 امتیاز دوم شد. مناطق نفت خیز جنوب خوزستان با 559 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد و تیم نیروی زمینی ارتش با 556 امتیاز به مقام چهارمی دست یافت. شرکت ملی حفاری اهواز با 555 امتیاز پنجم و عقاب نیروی هوایی همدان با 477 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.   با پایان هفته سوم پس از ذوب آهن 1780 امتیازی، تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز با 1696 امتیاز دوم است. تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان با 1694 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده و رعد پدافند با موفقیت چشم گیر وزنه بردارانش در هفته سوم با 1668 امتیاز در جایگته چهارم قرار گرفت.   تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش با 1625 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته و نیروی هوایی همدان با 1482 امتیاز در انتهای جدول شش تیمی لیگ برتر و رتبه ششم را دارد.   وزنه برداران صدر نشین اوزان هشتگانه، هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشوربه شرح زیر است:
دسته 56 کیلوگرم:
حسن گلپرور وزنه بردار تیم ذوب آهن اصفهان با احتساب رکوردهایش در جام باشگاههای آسیا، 110 کیلوگرم در حرکت یکضرب، 137 کیلوگرم در حرکت دوضرب و با مجموع 247 کیلوگرم صدر نشین شد.
دسته 62 کیلوگرم:
مجید عسگری با محاسبه وزنه های که در جام باشگاههای آسیا بالای سر برد، در حرکت یکضرب 123کیلوگرم، دوضرب 153کیلوگرم و مجموع 276 کیلوگرم به مقام نخست رسید.
دسته 69کیلوگرم:
سجاد بهروزی با احتساب رکوردهایش در جام باشگاههای آسیا، حرکت یکضرب 132 کیلوگرم، حرکت دوضرب 165 کیلوگرم و با مجموع 297 کیلوگرم اول شد.
دسته 77کیلوگرم:
رضا زارعی از تیم رعد پدافند در حرکت یکضرب 145 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوضرب 177 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد تا با مجموع 322 کیلوگرم در صدر این دسته قرار گیرد.
دسته 85کیلوگرم:
مرتضی بیگلری در حرکت یکضرب 155 کیلوگرم، دوضرب 193 کیلوگرم و مجموع 348 کیلوگرم به مقام اول دست یافت.
دسته 94 کیلوگرم:
سهراب مرادی از تیم ذوب آهن اصفهان که رکوردهای جام باشگاههای آسیا برای وی در هفته سوم لیگ برتر برایش محاسبه شد، درحرکت یکضرب 166 کیلوگرم، حرکت دوضرب 216 کیلوگرم و با مجموع 382 کیلوگرم اول شد.
دسته 105 کیلوگرم:
نیما آقایی وزنه بردار تیم نیروی زمینی ارتش نیز رکوردهایش در جام باشگاههای آسیا در لیگ محاسبه شد، وزنه های 175 کیلوگرم در حرکت یکضرب، 207 کیلوگرم در حرکت دوضرب و با ثبت حدنصاب 382 کیلوگرم در مجموع، به مقام نخست دسته 105 کیلوگرم دست یافت.
دسته 105+ کیلوگرم:
بهرام زاده که بعنوان یار کمکی برای تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز در جام باشگاهی آسای وزنه می زد در حرکت یکضرب 190 کیلوگرم، حرکت دوضرب 223 کیلوگرم و مجموع 413 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.

19:55  1395/10/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن