تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797039309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم منتخب نیم فصل لالیگا از دید کارشناس اسکای


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت نود: تری گیبسون، بازیکن پیشین تاتنهام و منچستر یونایتد و کارشناس فوتبال اسپانیا Sky Sports تیم منتخب نیم فصل لالیگا از دیدگاه خود را انتخاب کرده است.


گیبسون درباره تیم خودش که با سیستم ۱-۳-۲-۴ چیده شده گفته:


بازیکنان خوب زیادی در تیم من حضور ندارد چون مصدوم شدند. افرادی مثل آندرس اینیستا اگر مصدوم نشده بودند در تیم من قرار می گرفتند.


دروازه بان: سرخیو آسنخو (ویارئال)


معمولا عنوان بهترین دروازه بان به کسی تعلق می گیرد که کمترین گل را دریافت کرده و در سال های اخیر این عنوان به دروازه بان اتلتیکو مادرید رسیده اما این فصل ویارئال بهترین آمار دفاعی لیگ را داشته است. سه مصدومیت شدید از ناحیه زانو بدین معنی است که آسنخو برای رسیدن به این شرایط پس از مصدومیت هایی که می توانستند فوتبالش را تمام کنند تلاش زیادی کرده است.


دفاع راست: ماریو گاسپار (ویارئال)


او در هر ۱۶ بازی این فصل به میدان رفته و تیمش تنها ۱۱ گل دریافت کرده است. گاسپار را به کارواخال ترجیح دادم چون مدافع رئال تنها در ۱۰ بازی به میدان رفته است.
 
دفاع وسط: جرارد پیکه (بارسلونا)


پیکه در تیم این فصل بارسلونا که بی ثبات بوده فوق العاده کار کرده است. او همچنین در بازی هایی که به بارسلونا به مشکل خورده سعی کرده تیمش را رهبری کند و به جلو برود و گلزنی کند. او واقعا فرم خوبی در این چند ماه داشته است.


دفاع وسط: سرخیو راموس (رئال مادرید)


من و دیگران بارها از راموس به خاطر یک مقدار از خود راضی بودن انتقاد کردیم اما هیچ کس به توانایی های او شک نداشته است. باید بین راموس و ویکتور روئیز یک نفر را انتخاب می کردم و در نهایت راموس را به خاطر تعداد بازی هایش انتخاب کردم. باوجود اینکه تنها در ۹ بازی به میدان رفته نباید ۴ گلی که بثمر رسانده و تاثیری که روی بازی های رئال مادرید گذاشته را فراموش کنیم. او در عرض یک هفته گل تساوی بخش مقابل بارسلونا را بثمر رساند و سپس در حالی که بنظر می رسد رئال با خوش شانسی یه یک امتیاز مقابل دپورتیوو لاکرونیا دست خواهد یافت با یک ضربه سر گل پیروزی بخش تیمش را بثمر رساند تا دو امتیاز دیگر به حساب رئال واریز کند. تاثیر او در نتایج این فصل رئال مادرید غیر قابل انکار است.


دفاع چپ: مارسلو (رئال مادرید)


شاید تنها بازیکن رئال مادرید که در این فصل همیشه آماده بوده مارسلو باشد. رئال بدون شکست در صدر جدول قرار گرفته و در این شرایط همانند بارسلونا در سال های گذشته ۶ یا ۷ بازیکن این تیم باید در این ترکیب قرار می گرفتند اما قدرت ترکیب ۲۵ نفره رئال در این فصل به کمک آن ها آمده است. این موضوع نقطه قوت آن ها بوده است.


هافبک وسط: استیون انزونزی (سویا)


من فکر می کنم انزونزی در تیم واقعا خوب سویا فوق العاده بوده و نمی توانم باور کنم هنوز به برای تیم ملی فرانسه بازی نکرده است. واقعا امیدوارم سویا بتواند او را حفظ کند و اگر هم قرار است به تیم دیگری برود با رقم بند فسخ قراردادش جدا شود چون واقعا در این فصل فوق العاده بوده است.


هافبک وسط: تونی کروس (رئال مادرید)


شاید این انتخاب تعجب برانگیزی باشد نه به خاطر اینکه کروس بازیکن درخشانی نیست بلکه به این خاطر که مصدوم بوده و تنها در ۱۱ بازی به میدان رفته اما فکر می کنم به اندازه کافی بازی کرده و آنقدر خوب کار کرده که بتوانم او را در این تیم قرار دهم.


وینگر راست: یانیک کاراسکو (اتلتیکو مادرید)


کاراسکو تنها بازیکن اتلتیکو است که برای حضور در این تیم در نظر گرفتم. این اتفاق عجیبی است چون معمولا هر ۴ بازیکن خط دفاعی آن ها را انتخاب می کنم. کاراسکو ستاره این فصل اتلتیکو بوده است. همیشه دیدن پیشرفت یک بازیکن و به خصوص پیشرفتش در زمینه هایی که در آن ها ضعف داشته اتفاق خوبی است. این حقیقت که در ۱۱ بازی از ابتدا به میدان رفته و موفق شده ۶ گل بزند و ۲ پاس گل بدهد نشان می دهد که او تاثیرگذارترین بازیکن اتلتیکو در این فصل بوده است.


وینگر چپ: کوین پرنس بواتنگ (لاس پالماس)


به دو دلیل او را انتخاب کردم. یکی به این خاطر که بازیکن لاس پالماس است و دیگر به خاطر ادای احترام به بازیکنی که موفق شد آن گل تماشایی را به ویارئال بزند. او واقعا مرا شگفت زده کرده است. زمانی که به لاس پالماس رفت افراد زیادی متعجب شدند. فکر می کنم همه ما فکر می کردیم فوتبال او تمام شده و با تمام احترام به لاس پالماس فکر می کنم به همین خاطر بود که در نهایت به این تیم رفت. اما حالا به یک مهره ارزشمند تبدیل شده و من از تماشای بازی او لذت می برم. سبک بازی بواتنگ را دوست دارم و او کاملا مناسب سبک بازی لاس پالماس و برزیل دهه ۱۹۷۰ است. فکر نمی کنم گل تیمی بهتر از گل او به ویارئال تا به حال دیده باشم.


بازیساز: لیونل مسی (بارسلونا)


بنا به دلایلی گفته می شود که مسی این فصل در اوج نبوده است. او در بازی مقابل اسپانیول که سیزدهمین بازی اش در این فصل لالیگا بود موفق شد برای بیست و سومین بار در این فصل گلزنی کند و چند پاس گل دیگر به نام خودش ثبت کند. این احساس وجود دارد که مسی در این فصل آن مسی همیشگی نبوده اما او حتی پیش از بازی با اسپانیول هم گزینه ای مشخص برای حضور در این تیم بود.


مهاجم: لوئیز سوارز (بارسلونا)


یکی دیگر از پست هایی که در مورد آن شک داشتم مهاجم بود چون بازیکنان زیادی چون ویلیان ژوزه، ایگو آسپاس و دو گزینه مشخص دیگر که کریستیانو رونالدو و لوئیز سوارز هستند وجود داشتند. باید اعتراف کنم که ابتدا رونالدو را در تیم خودم قرار دادم اما پیش از بازی یکشنبه بارسلونا مقابل اسپانیول تصمیم گرفتم سوارز را انتخاب کنم. نگاهی به بازی ها و گل های این دو بازیکن در این فصل انداختم: رونالدو ۱۱ بازی انجام داده و ۱۰ گل بثمر رسانده که سه تای آن ها پنالتی بوده است. بدین معنی که او تنها در ۵ بازی گلزنی کرده است.  سوارز ۱۵ بازی انجام داده و ۱۲ گل بثمر رسانده که هیچ کدام پنالتی نبوده است. او در ۹ بازی موفق شده گلزنی کند. من به این آمار نگاه کردم و تصمیم گرفتم بازیکنی که به طور مداوم تاثیر گذار بوده را انتخاب کنم. در این برهه از فصل باید به تعداد بازی ها و میزان تاثیرگذاری بازیکنان توجه کرد. فکر می کنم سوارز در این زمینه به رونالدو برتری دارد. سوارز هنوز هم بهترین مهاجم لیگ است.




۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن