تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796885204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای رئیس والیبال نقض شد/ ورود بی بضاعت ها بدون نظارت در لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ادعای رئیس والیبال نقض شد/ ورود بی بضاعت ها بدون نظارت در لیگ برتر
همچون سال گذشته در اواسط لیگ برتر والیبال یک تیم دیگر به دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در مسابقات کنار گذاشته شد!
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته ، لیگ برتر والیبال آبستن اتفاقی بود که در همان ابتدای مسابقات قابل پیش‌بینی بود. 

تیم صالحین ورامین در حالی شب گذشته به دلیل مشکلات مالی از رویارویی با تیم پارسه سرباز زد که از همان ابتدای لیگ زمزمه‌هایی مبنی بر بی‌پولی و عدم دریافت مطالبات مالی بازیکنان شنیده می‌شد. 

تیمی که در همان آغاز مسابقات و در هفته نخست به دلیل عدم تسویه حساب مالی اجازه بازی مقابل پارسه را دریافت نکرد و  حالا بعد از گذشت 11 هفته این داستان بار دیگر تکرار شد و رسیدن تعداد باخت‌های فنی این تیم به عدد 2 موجب شد بر اساس آیین نامه لیگ در از مسابقات کنار گذاشته شود!


این داستان تکراری والیبال / آقایان اجازه ورود تیم‌های بی‌پول را بگیرید! //// در حال ویرایش



به یکی دو ماه قبل برگردیم. روزی که در جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی عنوان کرد که اجازه حضور تیم‌هایی که وسع مالی ندارد را به لیگ راه نخواهد داد و مصرانه تاکید کرد که این بار به هیچ تیمی اولتیماتوم داده نخواهد شد. 

ورود تیم صالحین ورامین که به نظر می‌رسید با اصرار مسئولان شهری ورامین اجازه توانست وارد لیگ برتر سی‌ام شود اتفاقی بود که به نظر می‌رسید خیلی زود لیگ امسال را هم با بی نظمی مواجه کند همانطور که سال قبل شهرداری زاهدان در میانه فصل به دلیل مشکلات مالی و خیل عظیم بدهکاری‌ها از لیگ کناره‌گیری کرد. پ

**ترکاشوند: از اتفاقات رخ داده متاسفم!

محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین از شرایط بوجود آمده برای تیمش به شدت متاثر است، این مربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، گفت: بازیکنان من تا روز آخر بدون دریافت مبلغی از قرارداد خود باغیرت بازی کردند و به عشق هواداران  ورامین به میدان رفتند. اما واقعا ادامه دادن این شرایط منطقی به نظر نمی‌رسید . 

وی در ادامه گفت: اگر این تیم نتوانست به حضور خود در لیگ ادامه دهد صد در صد به کم کاری مسئولان باز می‌گردد. این واقعا ناراحت کننده است که این همه بازیکن بدون تیم بمانند و حالا تنها 3 روز فرصت دارند که برای خود تیم پیدا کنند. 


این داستان تکراری والیبال / آقایان اجازه ورود تیم‌های بی‌پول را بگیرید! //// در حال ویرایش



ترکاشوند در پایان گفت: من، کادر فنی و بازیکنان این تیم سرمان بلند است که کم کاری برای این تیم نکردیم اما واقعا بیشتر از این کاری از دستمان بر نمی‌آمد!

حالا لیگ برتر والیبال باید در ادامه با 11 تیم پیگیری شود و سازمان لیگی از همان روزهای آغاز لیگ وعده برگزاری مسابقاتی منظم را داده بود، باید بشنید و حساب کتاب کند که با امتیازهای گرفته شده  و نشده از سوی تیم صالحین و رتبه تیم‌ها  و جدول رده‌بندی چه کند!

داستانی تکراری که برای دومین سال پیاپی رخ داد و مشخص نیست چرا از همان ابتدا برخورد جدی با آن صورت نگرفت! شاید بهتر بود در آغاز مسابقات برخوردی سفت و سخت تر صورت می‌گرفت تا شاهد اتفاقات اینچنینی آن هم پس از گذشت نیمی از فصل مسابقات نباشیم.
 
این که چرا تیمی تنها با تکیه بر وعده وعیدهای پوچ و توخالی مسئولان اجازه حضور در مسابقات لیگ را کسب می‌کند موضوعی است که باید ریشه‌ای مورد بررسی قرار گیرد. والیبالی که مدعی مدیریت صحیح و برنامه ریزی اصولی است دو سال پیاپی با مشکلی مشابه مواجه است. 

روی صحبت ما با مسئولان فدراسیون والیبال و اعضای سازمان لیگ است که چرا اجازه دادند تیمی مانند صالحین که تا آغاز لیگ سی‌ام هنوز به بازیکنان و کادر فصل قبلش بدهکار بود و کاملا مشخص بود  قرار نیست معجزه‌ای رخ دهد، اجازه پیدا می‌کند وارد نبرد لیگ برتر شود! بهتر بود حداقل اگر قرار است شاهد بی نظمی و کناره گیری یک تیم در میانه‌های فصل باشیم، در روزهای پیش از آغاز مسابقات دم از نظم و انضباط و برخورد قاطعانه نزنیم. 

 


۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن