تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797966242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افاضلی: پرسپولیس بهتر از فصل قبل بازی می‌کند :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افاضلی: پرسپولیس بهتر از فصل قبل بازی می‌کند
مربی سابق تیم ملی در رابطه با وضعیت فعلی سرخابی های پایتخت می گوید برانکو و تیمش بهتر سال گذشته در میدان ظاهر می شوند و از طرفی منصوریان نیاز به زمان دارد تا بتواند استقلالی ها را به اوج برساند. 

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی در رابطه با وضعیت فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس به اظهارنظر پرداخت. وی در رابطه شرایط این دو تیم در هفته ماقبل پایانی نیم فصل می گوید:
این باخت می تواند برای پرسپولیس مفید باشد
هیچ تیمی نمی تواند بدون باخت بازی های خود را به اتمام برساند، پرسپولیسی ها هم بالاخره تسلیم حریف خود شدند، در مجموع روند این تیم رو به رشد است و با یک باخت نه اوضاع خطرناک می شود و نه اتفاق بدی برای آنها می افتد، این شکست می تواند برای آنها بسیار مفید هم باشد.
پرسپولیس به ثبات دفاعی رسیده است
سرخ پوشان امسال با حساب و کتاب تر از فصل پیش بازی می کنند و به همین دلیل خیلی ها ممکن است بگویند این تیم به مانند لیگ قبلی هجومی نیست، سال گذشته پرسپولیسی ها بی مهابا حمله می کردند، اما امسال آنها در خط دفاعی به ثبات رسیدند و به دنبال این هستند تا کمتر دروازه خود را باز شده ببینند، آنها می دانند باید چه کنند و در مجموع نتایجی بهتر از فصل قبل به دست آورده اند.   جدایی نوراللهی به ضرر پرسپولیس است کمال کامیابی نیا یکی از بهترین های پرسپولیس در لیگ فعلی بوده و اینکه می گویند او افت کرده است را قبول ندارم، شاید یکی دو بازی در افت باشد اما در مجموع توانسته به خوبی از عهده وظایف خود بربیاید، از طرفی جدایی بازیکنی مانند نوراللهی می تواند به این تیم ضربه بزنذ، نوراللهی اگر کمی در سبک بازی خود تغییر ایجاد کند می تواند به تیم ملی نیز دعوت شود.البته در رابطه با این بازیکن یک بحث، جریان خدمت سربازی این بازیکن است و بحث دیگر هم تمایل بازیکنی در این سن و سال برای حضور در میادین است، بنابراین از نظر شخصی می توان به این بازیکن حق داد اما باید قبول کرد به ضرر پرسپولیس است.
طارمی باید دوره تمرینی پرفشار پشت سر بگذارد
بزرگترین مشکل طارمی این است که دوران پیش فصل نداشت، او در تمرینات آماده سازی این تیم نبود و هنوز نتوانسته به آمادگی موردنظر برسد، بدشانسی بعدی درباره او این بود که خیلی کم با پرسپولیسی ها بوده و در تمرینات تیم ملی حضور کاملی داشت، او نیاز دارد تا با گذر یک دوره پرفشار تمرینی به حالت آرمانی خود بازگردد.
نوع بازی رضاییان به تاکتیک برانکو بستگی دارد
امتیاز بزرگ رامین رضاییان این است که از انتهای زمین به خط جلو اضافه می شود ولی در سبک بازی پرسپولیس لیگ شانزدهم تغییراتی حاصل شده است و برانکو به دلیل اینکه می خواهد چهار دفاع همزمان را در زمان هجوم داشته باشد ترجیح می دهد بیشتر این بازیکن را در پست وینگر به بازی می گیرد. نوع بازی کردن رضاییان به تاکتیک برانکو برمی گردد.
منصوریان نیاز به زمان دارد
منصوریان مربی جوانی است که برای پیاده کردن ایده های خود در استقلال نیاز به زمان دارد، بازی استقلال در لیگ فعلی نوسان دارد و این نشان می دهد مربی این تیم هنوز به ثبات تاکتیکی مورد نظر خود نرسیده است، منصوریان اگر زمان کافی داشته باشد می تواند با دیکته کردن تاکتیک های مورد نظر خود استقلالی را روانه بازی ها کند که از ثبات بالایی برخوردار است.
استقلال اگر بازیکن از دست بدهد نیاز به تقویت دارد
استقلال اکنون تیم خوبی دارد و بازیکنان ایده آلی در مجموعه این تیم به میدان می روند آنها در شرایط کنونی از نظر اندوخته بازیکنان خود شرایط خوبی دارند اما در صورتیکه آنها در نیم فصل بازیکنی را از دست بدهند نیاز مبرمی به تقویت کردن خود دارند و باید خلا بازیکنان از دست رفته را برای حضور موفق در آسیا پر کنند.
بازیکنان جوان استقلال اکنون می توانند به ترکیب برسند
با توجه به شرایطی که استقلالی ها این روزها دارند معتقدم بهترین فرصت در اختیار بازیکنان جوان این تیم قرار گرفته است تا بتوانند خود را به ترکیب اصلی برسانند، آبی ها بازیکنان جوان بسیار خوبی دارند و آنها می توانند خود را ترکیب ثابت استقلال تحمیل کنند و در آینده عصای دست منصوریان باشند.

17:23  1395/09/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن