تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796864878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهبود کیفیت تیبا باعث ارتقای رضایت مشتریان است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: بهبود کیفیت تیبا باعث ارتقای رضایت مشتریان است
فرآیندهای بهبود تیبا باعث تداوم استفاده از این خودرو توسط مشتریان و ارتقای رضایت آنان است.
 
به گزارش سایپانیوز، گاگیک کشیشان سرپرست مدیریت مهندسی تولید سایپا با بیان مطلب فوق گفت: از دو سال قبل پروژه ای تحت عنوان بهبود کیفیت خودروی تیبا در گروه سایپا مطرح شد و پیرو آن پروژه های مختلفی آغاز شد که بسیاری از آنها به نتایج خوبی رسیده است.

وی افزود: در خصوص تیبا  براساس بازخوردهایی که از مشتریان و بازار دریافت شد، پروژه های بهبود کیفیت تعریف و پیگیری شد. اولین موضوعی که مشتریان به آن اشاره کرده بودند، موارد مرتبط با درب های جانبی خودرو شامل: فرایندهای باز و بست، نفوذپذیری آب یا عدم تنظیم بودن درب ها بود که در این زمینه به صورت ویژه همکاران مان در مدیریت مهندسی تولید، فعالیت های گسترده ای برای بهبود این موارد انجام دادند که خوشبختانه منتج به نتایج خوبی هم شده است.

کشیشان تصریح کرد: به صورت کلی فرآیندهای تنظیمات درب هر خودرو در فاصله ها و هم سطحی قطعات نسبت به هم، از دید مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کشیشان با اشاره به اینکه پروژه بهبود دربهای جانبی اثر چشمگیری بر رضایت مشتریان دارد، بیان داشت: به صورت کلی چهار موضوع در این خصوص وجود دارد که شامل: راحتی باز و بسته کردن، سروصداهایی که راننده و سرنشین آن به هنگام بازوبسته کردن و یا در حین رانندگی می شنوند و همچنین هم سطحی درب ها با یکدیگر و با گلگیرهای جلو و ساید خودرو و در نهایت نفوذ آب و صدای باد است که در این خصوص پروژه های بهبود کیفیت از دو سال قبل به صورت متوالی انجام شده و منجر به کاهش چشمگیر نمره منفی و افزایش کیفیت این خودرو شده است به نحوی که در حوزه عملکرد درب ها، کاهش 25 نمره منفی خودرو را شاهد هستیم و در خصوص بازوبسته شدن درب ها تمام ایرادهای درجه اهمیت بالای خودرو حذف شده است.

 وی در ادامه افزود: در همین راستا لولاهای درب خودرو و نوار دور درب ها عوض شدند، ترمز درب خودرو اصلاح و مکانیزم قفل و لینک و نوار بادگیر روی ساید تغییر کرد که باعث شد در حال حاضر مشکل حادی در درب های تیبا  وجود نداشته باشد.

سرپرست مدیریت مهندسی تولید سایپا تاکید کرد: مکانیزم ارزیابی کیفیت خودرو در چند سطح پایش می شود و آخرین آن بازخوردی است که از مشتریان دریافت می شود و این زمانی اتفاق می افتد که محصول نهایی به دست مشتری برسد و مدت زمانی از کارکرد خودرو توسط مشتری بگذرد و مشتری عملکرد خودرو را به درستی ارزیابی نماید و بازخورد لازم را کسب کند.

کشیشان گفت: تمامی اقداماتی که در درب های جانبی تیبا به نتیجه رسیده است تا دو تا سه ماه آینده باعث تغییر نظر مشتریان در خصوص عملکرد درب های جانبی تیبا خواهد شد، ولی امروز در خطوط تولید به صورت محسوس این بهبودها را شاهد هستیم و اثربخشی بهبودها در محصول نهایی مشاهده می شود.

وی افزود: بهبودها در این زمینه باعث می شود که بازار و مشتری همچنان به سمت محصول تیبا گرایش داشته باشد و این محصول بدلیل مزیت قیمت و کیفیت بعنوان انتخاب اول مشتریان قرار گیرد.

سرپرست مدیریت مهندسی تولید سایپا گفت: در پروژه های بهبود کیفی علاوه بر کاهش نمره منفی در بخش درب های تیبا، شاخص ایرادهای درجه اهمیت بالا نیز  کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: این پروژه ها دستاورد مهم دیگری برای گروه سایپا داشته است که در واقع با رصد کردن و رفع ایرادهای این خودرو، به نقطه ای رسیدیم که این موارد را در محصولات جدید گروه سایپا لحاظ خواهیم کرد و از مراحل طراحی خودروهای جدید، این موارد در نظر گرفته خواهد شد.

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 13 December 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن