تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796818990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمو پورنگ با میلاد رسول اکرم (ص) به تلویزیون می‌آید/ تدارک ویژه برای نوروز 96


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عمو پورنگ با میلاد رسول اکرم (ص) به تلویزیون می‌آید/ تدارک ویژه برای نوروز 96
سری دوم برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل» از میلاد حضرت محمد رسول الله (ص) به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

عمو پورنگ با میلاد رسول اکرم (ص) به روی آنتن می آید
به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز مورخ 21 آذر ماه در گفتگویی صمیمی نشست خبری ساخت و تولید سری دوم «محله گل و بلبل» در لوکیشنی در غرب تهران برگزار شد.  
 
مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده این برنامه تلویزیونی در ابتدای نشست با اشاره به زمان تولید سری جدید «محله گل و بلبل» در خصوص اهداف و محوریت این قسمت گفت: با توجه به تغییری که در بخش حامی برنامه داشتیم، محوریت را فرهنگ سازی استفاده صحیح از فضای مجازی قرار داده‌ایم.   
 
وی در ادامه در خصوص تغییرات ساختاری سری دوم این برنامه بیان کرد: سری جدید این برنامه تلویزیونی با اضافه شدن دو خانه جدید با سبک شمالی و جنوبی به دکور و همچنین بازیگران و عروسک‌های جدید به مجموعه به روی آنتن می رود.  
 
داریوش فرضیایی در ادامه این گفتگو با خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور اهالی رسانه اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه سری دوم «محله گل و بلبل» به مشکل خانواده‌ها در فضای مجازی اشاره می‌کند. ما بعد از چندین گفتگو به این نتیجه رسیدیم که بزرگترها از کودکان در بخش سواد استفاده از فضای مجازی عقب‌تر هستند و در مواقعی خانواده‌ها راه حلی برای رفع این مشکل ندارند.  
 
وی افزود: فضای مجازی امروزه یک سرگرمی برای کودکان و یک راه حل برای باز زدن کودکان از سمت خانواده‌ها تلقی می‌شود.  

فرضیایی عنوان کرد: بسیار خرسندم که در این فصل جدید به موضوع فضای مجازی پرداخته شده است و از نویسنده خوبمان محمد علیپور بسیار سپاسگزارم که به این خوبی توانسته به زبان طنز، شیرین و کودکانه به این موضوع بپردازد.  
 
احمد علیپور کارگردان «محله گل و بلبل» در خصوص تغییرات اساسی این برنامه تلویزیونی اظهار داشت: با توجه به قانون اصل غافلگیری خیلی دوست ندارم درباره برنامه صحبت کنم اما «محله گل و بلبل» هم در امان فضای مجازی نبوده است.
 
وی ادامه داد: واژه بهتر شدن، عنوانی است که گروه برنامه ساز عمو پورنگ آن را همیشه در راس اهداف خود قرار داده است و تغییراتی را چه از نظر وسعت و چه کیفیت کار انجام می‌دهد.  
 
کارگردان این برنامه تلویزیونی توضیح داد: در سری اول با تفکر بهتر شدن وسعت به «محله گل و بلبل» رسیدیم و در سری جدید با توجه به ارتقای کیفیت واژه بهتر شدن را صرف می‌کنیم.

تهیه کننده سری دوم «محله گل و بلبل» پیرامون انتخاب بازیگران عنوان کرد: نادر سلیمانی در نقش آقای خوشحال، آرش احمدی دستیار نانوا با نام نون خالی خور، بهنوش بختیاری خانم چمنی و امیر محمد متقیان در نقش گلدون خان  و امیر سهیلی نیز در نقش بلبل خان  از دستیار‌های خانم چمنی هستند و در کنارش امیر نوری مغازه بقالی دارد و فرهاد بشارتی در نقش گیل خان پدر بزرگ عمو پورنگ بازی می‌کند.

محمد علیپور نویسنده برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل» در خصوص ویژه نامه این برنامه در عید نوروز گفت: با توجه به تعداد های ضبط شده در هفته اخیر احساس خوبی از کار گرفته‌ایم و امیدوارم تا پایان 90 قسمت ادامه داشته باشد. «محله گل و بلبل» با پخش نوروزی خود یک ویژه برنامه عیدانه را در 15 قسمت به صورت ویژه‌تر نوشته و به روی آنتن می‌رود.

نویسنده این برنامه تلویزیونی در خصوص همکاری و همفکری برای رسیدن به موضوعات تاکید کرد: با توجه به همکاری حامی مالی خود شرکت درسا، با هم به نقاط مشترک بسیاری رسیدیم که در هر فصل ایده‌ها به من داده می‌شود و من آنها را در قالب نمایش و از نگاه کودک و خانواده به آن موضوع می‌پردازم.

علیپور کارگردان برنامه های تلویزیونی عمو پورنگ با بیان اینکه شعار به شرطی که به شعور تبدیل شود، بد نیست گفت: اگر درباره آموزش فضای مجازی بین خانواده ها باشد اتفاقی خوب است. بچه ها در این برنامه قصه می بینند،  ما در 45 دقیقه خود قرار نیست شعار بدهیم،  سعی ما بر این است که از منبر نصیحت پایین بیاییم و با گفتن شعار در دل نمایش ها آن اثر گذاری که مدنظرمان است را بیان کنیم.



خبر در حال تکمیل است...







۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن