تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796990664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراری بیش از 88 هزار تماس با 197 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس پایتخت، ارتقای رضایت‌مندی شهروندان را اولویت اصلی پلیس پایتخت اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، بیش از ۸۸ هزار تماس با مرکز ۱۹۷ پلیس پایتخت برقرار شده است.

سردار حسین ساجدی‌نیا درباره اقدامات پلیس پایتخت در حوزه حقوق شهروندی، ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات یگان‌های انتظامی گفت: ارتقای رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد پلیس، اولویت اصلی پلیس تهران بزرگ در انجام ماموریت‌های محوله بوده و تلاش برای رفع معایب و نتیجه‌گیری از اقدامات و ماموریت‌ها در مجموعه پلیس پایتخت بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: از این‌رو تمامی ارزیابی‌ها باید با محور بهره‌دهی خدمات پلیس به شهروندان و رضایتمندی آنان از عملکرد پلیس برنامه‌ریزی شود.

وی هدف نهایی از ایجاد سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۹۷ فاتب را ارتقای سازمانی برای برداشتن گام‌های مثبت به جلو دانست و خاطر نشان کرد: تلاش پلیس بر این است که تمامی خدمت‌ها با بازدهی مطلوب در راستای خدمت‌رسانی شایسته برای رسیدن به نظم و امنیت بهتر صورت گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی محکم مردم با پلیس است، گفت: اطلاع رسانی‌های عمومی از شرح وظایف و عملکرد یگان‌های پلیس پایتخت باعث افزایش ضریب امنیت در جامعه می‌شود. همچنین این سامانه نقش مهمی در برآورد عملکرد کارکنان دارد و تقویت آن موجب ارتقای بیشتر تعامل پلیس با جامعه و رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

ساجدی‌نیا افزود: با بهره برداری بهینه و موثر از تماس‌های مردمی با ۱۹۷ می‌توان در راستای پیشبرد اهداف سازمانی که همان ایجاد نظم و امنیت در جامعه است، گام مهم و موثری را برداشت.

ساجدی‌نیا از افزایش ارتباط چهره به چهره مردم با پلیس در هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: تماس‌های مردمی با تلفن ۱۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز قریب به هفت درصد افزایش داشته است.

وی گفت: دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ در واقع روزنه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر مردم از عملکرد پلیس بوده و زمینه حضور مردم در مأموریت‌های نیروی انتظامی را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: همکاران ما در این سامانه حداکثر توان خود را در جهت جلب اعتماد عمومی بکار گرفته و به محض تماس مردم با تلفن ۱۹۷ در کمترین زمان ممکن مطالبه آنان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

ساجدی‌نیا با بیان‌اینکه در هشت ماهه سال ۹۵ تعداد ۸۸ هزار تماس از سوی شهروندان تهرانی با دفتر نظارت همگانی فاتب برقرار شده است، گفت: ۱۹ درصد از این تماس‌ها به مشاوره و راهنمایی شهروندان اختصاص داشته و قریب به ۸۰ درصد آن نیز بصورت پیام شهروندان در قالب انتقاد، شکایت، پیشنهاد و درخواست و تقدیر قابل بهره‌برداری و مورد بررسی و اقدام قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تماس‌های قابل رسیدگی در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هشت درصد افزایش داشته است، گفت: مهم‌ترین موضوعاتی که شهروندان پیرامون آن درخواست مشاوره و راهنمایی از پلیس داشتند، به نحوه رسیدگی به شکایات و اجرای احکام در کلانتری‌ها، موضوعات راهنمایی و رانندگی، امنیت اخلاقی و نظارت بر اماکن عمومی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه یگان‌هایی همچون پلیس پیشگیری، پلیس راهور، پلیس امنیت عمومی و آگاهی تهران بزرگ به ترتیب بیشترین سهم تقدیر و تشکر مردمی را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: ارتقای تعاملات در راستای معرفی ۱۹۷ و نیل به رضایتمندی بیشتر مردم در ارائه خدمات از اهداف مهم این مجموعه است که در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.




۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن