تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796901956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی 30 آذر تا سوم دی ماه برگزار می‌شود/ ساخت سریال 300 قسمتی در دستور کار رسانه ملی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی 30 آذر تا سوم دی ماه برگزار می‌شود/ ساخت سریال 300 قسمتی در دستور کار رسانه ملی

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی 30 آذر تا سوم دی ماه برگزار می‌شود


نشست خبری نوزدهمین دوره جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما امروز یکشنبه (21 آذر) برگزار شد.



به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری نوزدهمین دوره جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما امروز یکشنبه (21 آذر) برگزار شد.

در ابتدای مراسم آقای دارابی از پوستر نوزدهمین دوره جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی رونمایی کرد.

دارابی در خصوص تاریخچه جشنواره گفت: جشنواره تولیدات مراکز دارای سابقه و شناسنامه است. از دهه 70 هجری شمسی برگزار شده است و برخی سالها به دلایلی برگزار نشد. امسال تولیدات سال‌های 93 و 94 استان‌ها را بررسی خواهیم کرد. این جشنواره 30 آذر تا 3 دی ماه با میزبانی استان خوزستان و سایر نهادها و دستگاه‌های استان‌ها و صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آثار و تولیدات استان‌ها در پنج بخش سیما، صدا، موسیقی و شعر، خبر، پژوهش و تحقیقات مورد بررسی قرار گرفته است و آثاری که نمره ارزیابی آنها بالای 75 از 100 گرفته است، مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد. کل آثار مورد بررسی هزار و 575 اثر است که شامل 341 اثر حوزه سینما، 440 اثر حوزه صدا، 443 اثر حوزه خبر، 260 اثر حوزه موسیقی و شعر، 91 اثر حوزه پژوهش می شود. همچنین 60 نفر از استادان، صاحب‌نظران، مدیران با سابقه و حرفه‌ای در مدت 45 روز آثار را مورد بررسی قرار داده‌اند و رأی خود را صادر نموده‌اند.

دارابی در خصوص افتتاحیه و اختتامیه این مراسم عنوان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره روز سه‌شنبه 30 آذر ماه خواهد بود که از چهره‌ها و هنرمندان استان خوزستان و نیز جمعی از خانواده شهدا تقدیر خواهد شد. در ضمن اختتامیه با سخنرانی رئیس محترم سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد و از برگزیدگان، هنرمندان برجسته کشور که کارها و تولیدات آنها در شهرها و استان‌های ایران پخش شده تقدیر خواهد شد. علاوه بر این روز جمعه در یکی از یادمان‌های دفاع مقدس حضور خواهیم یافت و افتتاح چند پروژه، بازدید از صدا و سیمای استان خوزستان و تصویری شدن رادیو استان‌ها را در برنامه‌های خود داریم.

وی در خصوص شعار این جشنواره اظهار داشت: شعار جشنواره رسانه ملی، شبکه‌های استانی، محور رشد و توسعه پایدار است. همچنین پخش تیزر، آنونس، کتاب، ویژه‌نامه، فعالیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی از دیگر برنامه‌های ستاد جشنواره خواهد بود. در ضمن بخش جانبی جشنواره به محیط زیست، سلامت و بهداشت عمومی، محرومیت زدایی، فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و بیداری اسلامی می‌پردازد.

دارابی در خصوص برنامه‌های آینده معاونت استان‌ها تصریح کرد: سه نهضت بزرگ برنامه‌سازی را در استان‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم. پویانمایی (انیمیشن)، مستند، مجموعه‌های نمایشی که ساخت سریال 300 قسمتی از جمله این برنامه‌هاست. همچنین تصویری شدن رادیو استان‌ها گامی برای افزایش جذابیت برای مخاطبان و بهتر دیده و شنیده شدن رادیو از ابتدای دی ماه در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین قرار است با همکاری دانشگاه صدا و سیما در زمینه تربیت نیروی جوان، حرفه‌ای و تخصصی برنامه‌هایی داشته باشیم.



در حال تکمیل/











۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن