تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797888404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به چه علت زنان راهبر مترو نمی‌شوند؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: در برخی از کشورها خانم‌ها به عنوان راهبر استفاده می‌شود، اما تأکید ما این است که با توجه به کرامت زنان، از راهبر خانم استفاده نکنیم.


به گزارش مهر، محمد احمدی‌ بافنده در نشست خبری سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو که ۲۳ تا ۲۵ آذرماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود، گفت: ما در کشور ۴۰ میلیون نیروی کار داریم و چهار میلیون دانشجو، این پتانسیل بسیار مناسبی است برای توجه به نیروهای داخلی با استفاده از ظرفیت‌های خودمان.


وی اضافه کرد: ما به دنبال این نیستیم که بگوییم هیچ وابستگی به کشورهای دیگران نمی‌خواهیم، قطعاً دنیای امروز، دنیای ارتباطات است اما تأکید ما هم در تولید داخلی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بومی‌سازی است.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران تاكيد کرد: پولی که در مجموعه مترو می‌چرخد اگر در صنعت داخل سرمایه‌گذاری شود، قطعاً دستاوردهای بسیاری خواهد داشت و هدف ما نیز همین است.


احمدی بافنده با اشاره به سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو گفت: در حال حاضر ۱۵۰ قطعه‌ساز را در نمایشگاه امسال ساماندهی کردیم، ۴۰۰۰ متر نمایشگاه به این منظور آماده شده و شرکت مترو هم غرفه بسیار بزرگی خواهد داشت.


وی گفت: با شناخت از پتانسیل‌های کشور ایران و نیروهای متخصصی که داریم، با قطعیت می‌گویم با این دانش فنی و استفاده از تجربیات خارجی‌ها می‌توانیم یکی از صادرکنندگان قطعات به دیگر کشورها باشیم؛ یعنی سازنده و صادرکننده قطعات. اما در این زمینه مهمترین مشکل ما عدم هماهنگی سازندگان و یکپارچه‌سازی است.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران اضافه کرد: وجود نمایشگاه و ارتباط میان سازندگان و دانشگاه‌ها کمک بسیار مناسبی برای ایجاد این هماهنگی خواهد بود.


احمدی بافنده با تأکید بر بحث استانداردسازی گفت: نکته دوم ما موضوع استانداردسازی است، سیستم‌های ریلی به راحتی فرسوده نمی‌شوند، قطعه‌سازی، مجموعه‌سازی، بومی‌سازی، استانداردسازی و ایجاد استاندارد ملی یکپارچه که برای کل ایران منطبق باشد، بسیار ضروری است.


وی ادامه داد: ما در حوزه راه‌آهن هنوز بسیار وابسته هستیم اما کاهش وابستگی از یکسو و بومی‌سازی از سوی دیگر در مترو قطعاً شتاب خواهد داشت، زیرا مردم تعامل هر روزه با این سیستم حمل و نقل دارند؛ نظرات و انتقاداتشان را مطرح می‌کنند و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران تأکید کرد: ما در صنعت مترو بدون ارتباط با دانشگاه‌ها قطعاً موفق نخواهیم بود.


احمدی بافنده افزود: به فرموده مقام معظم رهبری امسال سال اقدام و عمل است و با توجه به همین شعار، ما انتظار داریم بیلان امسال‌مان نسبت به همه سال‌ها خیلی بیشتر باشد و با جدیت مضاعف در بومی‌سازی صنعت ملی فعالیت کنیم.


وی در پاسخ به اینکه چرا با وجود تأکید بر انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه شهر آفتاب، سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در بوستان گفتگو برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه به صورت تخصصی برگزار می‌شود، قطعاً اگر این نمایشگاه به صورت عمومی‌تر و بزرگتر برگزار شود، این انتقال صورت می‌گیرد و تأکید ما نیز همین است.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در پاسخ به اين که به نظر می‌رسد تأکید نه به صنعت داخلی، بلکه باید بر اعتماد به صنعت داخلی باشد و متأسفانه کیفیت استانداردها در کشور پایین است، گفت: استانداردسازی جزو ضروریات ماست، هیچ استانداردی نباید سطحش پایین بیاید، باید سطح استانداردها در مترو سختگیرانه و بین‌المللی باشد و 


۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن