تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797900765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 220 هزار تن کالا از گمرگ استان سمنان صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بیش از 220 هزار تن کالا از گمرگ استان سمنان صادر شد
مدیرکل گمرک استان سمنان گفت: در هشت ماهه امسال حدود 220 هزار تن انواع کالا از گمرگ این استان به خارج صادر شد که بیش از 95 میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته است.
علی سعدالدین روز دوشنبه در نشست تخصصی آشنایی با خدمات و ظرفیت های بانک توسعه صادرات ایران در مهمانسرای جهانگردی سمنان، افزود : هم اکنون متوسط ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی به 342 دلار رسیده که خوشبختانه نسبت به سال گذشته حدود 80 درصد رشد داشته و این نشانگر این است که جهش صادرات به سوی کالاهای باارزش و دارای ارزش افزوده بالاتر است.
وی اظهار کرد: صادرات امسال گمرک سمنان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 33درصد کاهش و از نظر ارزش دلاری 19 درصد افزایش داشته است.
سعدالدین با بیان این که دراین مدت بیش از 50 نوع محصول به 34 کشور جهان از جمله کشورهای عراق، افغانستان،ترکیه، ارمنستان، ترکمنستان، پاکستان،جمهوری کره، تایوان، چین و جمهوری متحده تانزانیا صادر شد،گفت:پودر لباسشویی، سرب، سیمان، فروسیلیس، سنگ سیلیستین، ظروف فولادی،لوله، رنگ، لوازم خانه داری پلاستیکی،سدیم لوریل سولفات،کاشی، هیپو کلریت سدیم، کولر آبی، احشاء دامی، کریولیت دامی،بنزین،هادی برق،آبگرم کن و آبسرد کن،شیر الات بهداشتی، نمک، شیلنگ، کرک بز ، مرغ منجمد از جمله کالاهای صادراتی بوده است.
مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه همچنین در این مدت 16 هزار تن کالا به ارزش 30 میلیون دلار از این گمرک ترخیص شد، گفت : عمده کالاهای وارداتی به گمرک سمنان شامل ماشین‌آلات خط تولید و اجزا و قطعات آنها و مواد اولیه کارخانجات همچون قطعات منفصله برای تولید اتوبوس و مینی بوس،پنبه شانه‌نزده حلاجی‌نشده، مفتول فولادی، نوار فلزی، کاتالیست خودرو، فیلتر های تصفیه دود اگزوز خودرو، الیاف سنتتیک،ماشین الات و دستگاه ها برای قنادی، اجزاء قطعات انباره های برقی،تنورهای شیرینی پزی بوبین کاغذی،سیل ویال پنی سیلین بوده است.
سعدالدین یادآور شد : کالاهای وارداتی نیز از 24 کشور جهان از جمله کشورهای ایتالیا،انگلستان،جمهوری کره، آلمان، سوئیس، تایوان، ترکیه، ازبکستان، چین و هلند بوده است.
وی تصریح کرد: کالاهای وارداتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 28 درصد و از نظردلاری 11 درصد کاهش داشته است.
مدیرکل گمرک استان سمنان در آمد گمرک این استان در این مدت را با احتساب ضمانت‌ نامه‌ها 70 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: درآمد گمرک استان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش داشته است.
سعدالدین با اشاره به مزایای توسعه بازارهای هدف، گفت: بازارهای هدف صادرات گمرکی این استان پس از اجرای برجام 20درصد افزایش یافته و مراودات گمرکی در این دوران نیز رشد داشته است.
وی افزود: امسال بازارهای هدف ما از 28 به 34 بازار افزایش یافته است و نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: در صورت توسعه بیشتر این بازارها به راحتی می‌توان اگر محدودیتی در یکی از این بازارها به وجود آمد کالاهای تولیدی را به دیگر بازارها صادر کنیم.
در این نشست که مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات کشور،جمعی از مدیران کل اجرائی،اقتصادی، تولیدی و صنعتی، فعالان اقتصادی و صادر کنندگان و ... حضور داشتند، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از صادرکنندگان و تولید کنندگان شرکت کننده به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
تسهیلات، ورود کالاهای بی کیفیت، تسهیل در قوانین و مقررات و ... از جمله مطالبی بود که از سوی صادر کنندگان بیان شد.
 بانک توسعه صادرات از سال 1370 در کشور ایجاد شد و بیش از 30 شعبه در کشور دارد.
اعطای تسهیلات و اعتبارات کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت صادراتی، اعطای تسهیلات سرمایه‌ گذاری برای پروژه‌های صادراتی در داخل و خارج از کشور، تضمین اعتبارات صادراتی و صدور ضمانتنامه عهده بانکها و مؤسسات مالی داخلی و خارجی برای اعطای تسهیلات مالی به فعالیت‌های صادراتی و اعطای اعتبارات وارداتی به واردکنندگان داخلی برای تأمین مواد اولیه و کالاهای تبدیلی برای صادرات، بخشی از چشم اندازها و برنامه‌های اجرایی بانک توسعه صادرات در کشور است.




تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن