تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797966124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش نمایش های رادیویی در روزهای آتی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو به روی آنتن شبکه های رادیویی خواهد رفت.



به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، شبکه رادیویی فرهنگ با پخش نمایش«خورشید مهر » به استقبال هفته ی جدید خواهد رفت .
این نمایش به نویسندگی محمد محمودی داستان زندگی حضرت خدیجه (س) است .
سریال نمایشی رادیویی «خورشید مهر» به تهیه‌کنندگی بابک صفی‌خانی و نویسندگی محمد محمودی و کارگردانی محمد پورحسن تولید شده و رحمان باقریان، فریبا متخصص، ماندانا اصلانی، محمد یگانه، عباس توفیقی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
این سریال نمایشی رادیویی به گویندگی احمد گنجی، صدابرداری : رضا طاهری، افکتور: محمدرضا قبادی فر از شنبه ساعت 13:00 به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.
رادیو تهران نیز سریال رادیویی «دژ ایمان» را به نویسندگی بابک صفی خانی به روی آنتن می برد.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است : بین اسقف مسیحیان و پیامبر اکرم (ص) مناظره ای روی می دهد و مقرر می شود فردای آن روز مباهله کنند . روز مباهله فرا می رسد ، وقتی مسیحیان می بینند پیامبر (ص) با عزیزترین کسان خود آمده است تسلیم می شوند و به دین اسلام روی می آورند.
حمید منوچهری ، مریم باقری، مریم جلینی، کامیار محبی، رضا آقاشریفیان، داوود حیدری، فرهاد قائمی مهدوی، امین قاضی، احمد شمس آصف و شیما سادات مفاخریان در این نمایش رادیویی به ایفای نقش پرداخته اند.
«دژ ایمان» به تهیه کنندگی فاطمه دشتی، گویندگی احمد گنجی ،صدابرداری مشید محمدملکی، افکتور: محمدرضا قبادی فر، هر روز ساعت 1:30 از رادیو تهران پخش می شود.
شبکه رادیویی سلامت این هفته سریال رادیویی «دو چشم بی سوی آهو» را به نویسندگی زهرا کولیوند و کارگردانی صدر الدین شجره روی آنتن می برد. که بر اساس زندگی پروفسور محمد قلی شمس ، پدر چشم پزشکی ایران ، است.
"دو چشم بی سوی آهو» با هنرمندی : پری امیر حمزه، رضا عمرانی، مهرداد مهماندوست، ایوب آقاخانی، فریبا متخصص، علی زرینی، شمسی صادقی، نازنین مهیمنی ، سعیده فرضی، سیما خوش چشم، قربان نجفی، فریدون محرابی، مهدی نمینی مقدم ، امیر عباس توفیقی، شهریار حمزیان، محسن بهرامی، اکبر ملایی، محمدرضا علی، مروارید کریم پور ، شیما جان قربان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.
این نمایش به تهیه کنندگی : ژاله محمدعلی، ضدابرداری : علی حاجی نوروزی ؛ گویندگی : مهرداد عشقیان و افکت : محمدرضا قبادی فر ، از روز شنبه ساعت 21:30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.
رادیو ورزش هم از روز شنبه ، نمایش رادیویی «زمین فوتبال» را روی آنتن می برد. این نمایش ماجرای یک تیم فوتبال جوانان را روایت می کند و زهرا کولیوند نویسنده ی آن است .
در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون: محسن بهرامی، مجتبی طباطبایی، مهدی نمینی مقدم ، سلمان خطی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.زمین فوتبال به تهیه کنندگی : مهتاب امینی، صدابرداری : رضا طاهری و افکت : نرگس موسی پور ساعت 13:00 هر روز به روی آنتن رادیو ورزش می رود.
در رادیو ایران هم نمایش «تا آخرین نفس» به نویسندگی : علی عباسی و کارگردانی حمید منوچهری به روی آنتن می رود.
این نمایش را علی عباسی نوشته و ماجرای یک سوارکار با تجربه است که هنرمندانی چون : احمد گنجی، صفا آقاجانی ، شیما جان قربان، مهدی طهماسبی و تعداد دیگری از بازیگران در آن به ایفای نقش می پردازند.
این نمایش به تهیه کنندگی : شهلا نیساری ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می شود. 18 آذرماه ، سریال رادیویی « عطای متبرک» به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو ؛ «عطای متبرک » نوشته فاطمه دلیری درباره مردی به نام خالد است که از طرف دوستش حارث تحت فشار قرار می گیرد تا بدهی صد دیناری خودش را به او بپردازد .این در حالی بود که خالد پولی نداشت و با هدایت دوستش تصمیم گرفت با دست بردن در سکه های پدرش قرض خود را ادا کند اما.....
این نمایش رادیویی با هنرمندی محمد آقا محمدی، اسماعیل بختیاری، زهره مجابی ، مهدی نمینی مقدم، بهرام سروری نژاد، مهرداد مهماندوست، محمد حسین مجد زاده و به کارگردانی ندا هنگامی، صدابرداری :رضا طاهری ، افکتور :فرشاد آذرنیا و گویندگی : امیر فرحان نیا از فردا ساعت 9:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.




چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 14:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن