تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796761624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عجیب ترین عمل های زیبایی رایج در جهان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله همشهری سرنخ - اشکان خسروپور: عمل های زیبایی عجیبی در دنیا باب شده که با وجود ریسک فراوان، مشتری های غیرعادی را به خودش جذب کرده است.

جراحی های زیبایی عجیبی در دنیا ابداع شده اند که هیچ وقت تا به حال درباره شان نشنیده ایم. این جراحی های عجیب هدفشان تغییر دادن چهره مشتری های مشکل پسند و عجیب است. مشتری های پولدار و ساده لوحی که حاضرند چندین هزار دلار پول خرج کنند تا کسی به نام جراح زیبایی، انگشت پایشان را ببرد یا آن ها رابه فلج دائمی صورت مبتلا کند.

چاله 7 میلیون تومانی

بعضی ها فکر می کنند هر کس موقع خندیدن روی گونه اش چال بیفتد، جذاب تر است و دیگران برای دیدنش سر و دست می شکنند. بعضی از مردم به طور مادرزادی این ویژگی را ندارند، خودشان را به هر دری می زنند تا روی لپ هایشیان چال بیفتد. به دلیل همین اصرار عجیب و غریب هم هست که نوع جدیدی از جراحی زیبایی در بعضی از نقاط دنیا انجام می شود که کارش، ایجاد چال بر روی گونه افراد است. این جراحی عجیب که به نام «دیمپل پلاستی» مشهور شده، به صورت سرپایی انجام شده و معمولا حدود 10 تا 20 دقیقه هم طول می کشد.
 
 
عجیب ترین عمل های زیبایی رایج در جهان




در این جراحی که دو هزار دلار (حدود هفت میلیون تومان) برای بیمار آب می خورد، جراح، سوراخ های کوچکی را در گونه بیمار ایجاد کرده و بعد آن جا را بخیه می زند تا شبیه چال گونه به نظر برسد. این بخثه ها باید حدود یک هفته به همان حالت باقی بمانند تا شکل گونه تغییر کرده و روی لپ بیماران، چال بیفتد.

من آدم فضایی هستم

مشتری های این نوع خاص از جراحی گوش، دوست دارند شرور و وحشتی به نظر برسند. به خاطر همین گوش هایشان را به جراحانی که elfing یا گوش فیل برایشان بسازد.

گفته می شود که یکی از مشتری های عجیب این شیوه جراحی، شیطان پرستان هستند اما کسانی که به شیطان علاقه و اعتقادی ندارند هم این جراحی را انجام داده اند چون فکر می کنند، آدم فضایی بودن آنها را شرورتر نشان می دهد و هر چقدر وحشی تر به نظر برسند، بین همدستان خودشان مقبول تر هستند.

این جراحی آن قدر عجیب و غریب است و گوش ها را دچار مشکلات غیرقابل جبران می کند که فقط عده کمی از پزشکان در دنیا حاضر به انجام دادن آن هستند. در این روش، گوش طوری تغییر می کند که به اسطوره های عجیب و غریب داستان ها خیالی و فضایی شباهت پیدا کند. بعد از این عمل جراحی، معمولا شنوایی هم دچار مشکل می شود که البته این برای بیماران عجیب اصلا مهم نیست.

لطفا گوش مرا ببرید!

لاله گوش یکی از نقاط حساس بدن است که به مرور زمان و بالا رفتن سن، شل شده و حالت افتادگی پیدا می کند. استفاده از گوشواره یا آویزان کردن وسایل سنگین از این قسمت گوش باعث می شود که به مرور زمان تغییر شکل بدهد.
 
 
عجیب ترین عمل های زیبایی رایج در جهان




بعضی ها هستند که این تغییر شکل را دوست ندارند و به خاطر همین سلیقه عجیب شان، نوعی خاص از جراحی گوش ایجاد شده که هدفش تغییر ظاهری لاله گوش است. جراحان پلاستیک خاصی وجود دارند که در ازای دریافت حق الزحمه ای حدود یک میلیون و 600 تا دو میلیون تومان، بخش های اضافی لاله گوش را بریده و آن را ترمیم می کنند. این عمل جراحی پول ساز آن قدر راحت است که به امکانات خیلی عجیبی نیاز ندارد و معمولا در عرض چند دقیقه انجام می شود. به همین دلیل هم هست که بعضی از پزشکان عجیب و غریب ترجیح می دهند درباره این نوع خاص جراحی، حسابی بازارگرمی کنند.

افزایش قد با پلاتین

«در عرض سه روز قد بلند شوید!» این جمله را خیلی از ما در تبلیغات مختلف تلویزیونی و غیرتلویزیونی دیده ایم. پزشکانی وجود دارند که ادعا می کنند می تواند با کارهای ابتکاری خاص، قد بیمارانشان را بکشند تا آن ها بلندتر به نظر بیایند. یک یاز این عمل های جراحی عجیب، طوری طراحی شده که با ایجاد فاصله بین مفصل های زانو سعی می کند قد را بلندتر جلوه بدهد، آن هم در حالی که بین دو غضروف عملا هیچ چیز دیگری به جز پلاتین وجود ندارد!
 
در این جراحی زیبایی، که عمر چندانی هم ندارد، پزشک جراح بین دو غضروف زانو فاصله ایجاد کرده و بین این فاصله را با پلاتین نگه می داند. کسانی که این مدل جراحی را مد کرده اند می گویند که عصب ها و عضلات، این فاصله را پر می کنند و به زودی اطراف پلاتین پر از رگ و پی می شود به همین دلیل، بیمار بعد از مدتی صبر می تواند از قد بلندش لذت ببرد.
 
اگر تصمیم دارید با استفاده از عمل جراحی قدتان را بلندکنید باید بگوییم که در این روش، ممکن است طول پلاتین اضافی به دقت انتخاب نشود بنابراین ممکن است یکی از پاهایتان بلندتر و دیگری کوتاه تر بشود. علاوه بر مشکلاتی که در آینده باری لگن تان پیش می آید فلج احتمالی را هم نباید دست کم بگیرید. جالب است بدانید این عمل حتی در صورت موفقیت آمیز بودن فقط سه تا چهار سانتی متر به قدتان اضافه می کند نه بیشتر.

زیبایی به سبک یانگوم

زیبایی در میان هر ملتی معمولا تعریف خاص خودش را دارد. اروپایی ها که خودشان چشم آبی و موبلوند هستند، به نظرشان موی مشکی جذاب است. در این میان، سلیقه بعضی از مردم، زمین تا آسمان با بقیه دنیا متفاوت است. مردم کره جنوبی یکی از این افراد هستند. از نگاه برخی از مردم کره، صورت یک زن زیبا باید به شکل V باشد کسی که این ویژگی را نداشته باشد، هیچ جذابیتی برای کسی ندارد. به همین دلیل هم هست که کره ای ها با سلبیقه عجیب شان، پزشکان جراح پلاستیک را وادار کرده اند با دست کاری چهره اصلی، از آن هات یک V بسازند.
 
 
عجیب ترین عمل های زیبایی رایج در جهان




این عمل زیبایی یکی از پرخطر ترین عمل های جراحی است. به غیر از این که ممکن است به چهره رویایی تان نرسید، ممکن است با این کار صورت تان را باری همیشه از دست بدهید. یکی از عوارض معمول در چنین عملی، از دست دادن کنترل عضلات صورت در دوران نقاهت است، عوارضی که اگر ادامه پیدا کند، باعث قلج دائمی صورت می شود.

کفش پاشنه بلند دائمی بکارید

کفش پاشنه بلند یکی از پوشیدنی های رایج در مهمانی های بانوان است. این موضوع تا زمانی که صحبت از یک مهمانی ساده باشد، حرف غیرمعمولی به نظر نمی رسد. ماجرا زمانی عجیب تر می شود که بدانید عده ای از بانوان برای این که زیباتر به نظر برسند، پنجه پایشان را عمل کرده و آن را بلندتر می کنند.

این عمل عجیب با تزریق کلاژن به پا انجام می شود که حجم و ارتفاع پا را بالاتر از معمول نشان می دهد، از آن جا که این لایه تزریقی در کف پا قرار گرفته، محدودیت چندانی برای تزریق مواد بهبدن وجود ندارد و این طور که جراحان عجیب ادعا می کنند، با این روش، قد تا چنمد سانیت متر بلندتر می شود.

کسانی که این عمل را انجام داده اند برای این که بلندقد به نظر برسند، چیزی حدود 500 دلار (حدود یک میلیون و 500 هزار تومان) برای هر پاشنه هزینه کرده اند. اگر کسی این قدر پول اضافی در جیبش دارد و نگران خطرات بعد از این عمل جراحی عجیب هم نیست می تواند در صف جراحی قرار بگیرد. البته هنوز هم راه ساده تری برای رسیدن به این هدف وجود دارد؛ کفش پاشنه بلند بخرید.

عملی برای به دست آوردن خوش شانسی

برای بعضی از مردم خرافاتی، به خصوص آن هایی که در کشورهای شرقی زندگی می کنند و به فال دست معتقدند عمل کف دست یک کار معمول و جدی به حساب می آید.

از نظر ژاپنی ها، سرنوشت انسان از آغاز تا پایان روی کف دستش نقش بسته است، یکی از نکاتی که از نظر ژاپنی ها در کف دست هر کسی نقش بسته، میزان خوش شانسی و بدشانسی اوست. به همین دلیل هم هست که این آدم های خرافاتی سعی می کنند با روش هایی مثل تزریق مواد پلاستیکی روی خطوط کف دستشان، بیشتر عمر کنند.

لطفا انگشتم را ببرید

انگشت کوچک پا، یکی از مشکلات جدی بعضی از کسانی است که به زیبایی شان اهمیت می دهند. شاید باور این موضوع برایتان سخت باشد ولی عده ای در دنیا وجود دارند که صرفا برای این که اندازه انگشت کوچک پایشان با سایر کفش یکی شود، تن به تیغ جراحان زیبایی می سپارند.این افراد برای این که پایشان را راحت در کفش مهمانی- که عموما پاشنه بلند و کمی تنگ است- فرو کنند، از جراحان پلاستیک می خواهند تا این انگشت کوچک را کوچک تر کنند. پوشیدن کفش مهمانی آن قدر برای این آدم ها مهم است که بعضی هایشان حتی به پزشکان توصیه می کنند انگشت کوچک پای آن ها را از بیخ و بن ببرند.

زبان مارمولکی زیباتر است

عمل چشم، بینی و حتی بخش های مختلف چهره معمولا به عنوان عمل های زیبایی در دنیا معرفی می شوند. اما کسانی در دنیا وجود دارند که به نظرشان زیبایی در زبان آدم ها نهفته است! یکی از عمل های جراحی زیبایی که مدتی است باب شده و آدم های عجیب و غریب از مشتری های پر و پا قرص آن هستند، عمل زیبایی زبان است.
 
 
عجیب ترین عمل های زیبایی رایج در جهان



 
جراحان زیبایی که این مشتری های خاص به آن ها مراجعه می کنند، با بریدن و اضافه کردن بخش های جدیدی به زبان انسان، شکل اصلی آن را تغییر دهد یا طول زبان را بلندتر از معمول می کنند. این نوع خاص از جراحی زیبایی که به عمل «زبان مارمولکی» مشهور شده، می تواند باعث از دست رفتن بخشی از چشایی انسان شود اما به نظر کسانی که برای این مدل خاص زیبایی پول خرج می کنند، کاملا ارزشش را دارد.

سیکس پک 70 میلیونی

بدن های ورزشکاری و چند طبقه، یکی از ویژگی های ظاهری است که بعضی از آقایان زودباور فکر می کنند با وجود آن جذاب تر به نظر می رسند. به همین دلیل هم هست که به جای کار کردن روی اخلاق و رفتارشان، راهی باشگاه شده و با انجام تمرین یا رژیم های خوراکی سخت سعی می کنند ظاهرشان را آن طور که به نظر خودشان بهتر است، بسازند. اما بعضی از آقایان حتی حوصله ورزش کردن را هم ندارند. آنها دنبال راه بی دردسرتر و البته پرخرج تری برای رسیدن به هدفشان هستند.

آنها با عمل جراحی عجیب و خطرناکی خودشان را با پرداخت هزینه های هنگفت جراحی به تیغ پزشکان می سپارند. جراحی زیبایی شکم مردان، معمولا حدود شش ساعت طول می کشد و بیمار بعد از انجام عمل جراحی باید دست کم هفت تا 10 روز درخانه استراحت کند. اگر مشکل دیگری پیش یاید، معمولا حدود سه تا چهار هفته بعد از جراحی، بدن عضلانی قلابی، خودش را نشان می دهد. اگر کسی بخواهد این عمل جراحی خاص را انجام بدهد، باید حدود هفت تا 20 هزار دلار (حدود 22 تا 70 میلیون تومان) فقط دستمزد جراح پرداخت کند. هرچقدر بیشتر پول بدهید، جراح معروف تری عمل تان می کند. نکته مشترک تمام این جرح ها آن است که هیچ کدامشان به شما نمی گویند، این جراحی کاملا تقلبی و غیرواقعی است.





۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن