تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796915538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرجام پرونده مرگ دختر جوان و مرد رمال


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تیم کارشناسی پس ازبررسی‌های لازم، مقصران مرگ دختر جوان و مرد رمال را معرفی کردند. براساس نظریه شرکت گاز، صاحب خانه و مرد رمال در این ماجرا مقصر شناخته شدند.
 
به گزارش ایران، روز 13 دی سال 93 مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از مرگ مستأجرش ودخترجوانی درخانه خبر داد. به دنبال اعلام این خبر تیم تحقیق راهی محل حادثه شده و با جسد دختر جوان و مرد میانسال روبه‌رو شدند.
 

 صاحب خانه به تیم جنایی گفت: ساعتی قبل خواهر زاده حجت- مرد میانسال- به سراغم آمد و گفت هر چه زنگ خانه دایی‌اش را می‌زند کسی در را باز نمی‌کند. حجت مستأجر جدیدم بود و چهار روز قبل به خانه‌ام اسباب کشی کرده بود. البته قرار بود او بعد از تعمیرات اسباب کشی کند ولی نمی‌دانم چرا زودتر اسباب‌هایش را آورده بود.همان موقع درحالی که نگران شده بودم به همراه برادرزاده حجت به خانه آمده و با کلید یدکی وارد خانه شدیم.اما به محض ورود با جسد او و دختر جوان غریبه روبه‌رو شدیم.ازسوی دیگر مأموران در بررسی‌ها متوجه شدند دودکش خانه به صورت غیر استاندارد در کوچه نصب شده و راه خروج هوا نیز مسدود است. از طرفی حجت از شیلنگ 4 متری برای اتصال استفاده کرده و از یک لوله گاز سه انشعاب گرفته بود.
 
پس ازتحقیقات مقدماتی، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی‌ها برای شناسایی هویت دختر جوان ادامه یافت. در ادامه مشخص شد المیرا چندی قبل برای فالگیری به خانه مرد رمال آمده که قربانی نشت گازشده بود.
 

با توجه به اعلام نظر کارشناسی درخصوص مرگ ، به دستور بازپرس جنایی هیأت کارشناسی برای شناسایی مقصریا عاملان حادثه تشکیل شد.پس ازبررسی‌های صورت گرفته مشخص شد صاحب خانه به خاطر اجاره دادن زیرزمین که محل مناسبی برای سکونت نبوده، نصب دودکش غیر استاندارد در کوچه به جای پشت بام و رعایت نکردن مقررات امینی 40 درصد، شرکت ملی گاز استان تهران به خاطرضعف نظارت 30 درصد و مرد رمال به خاطر تخطی و تخلف از مقررات دولتی و نصب غیرمجازدو دستگاه اجاق گاز علاوه بر آب گرمکن دیواری، 30 درصد مقصر شناخته شدند.
 

به دنبال اعلام نظریه کارشناسی مرد صاحب خانه به شعبه پنجم بازپرسی مراجعه کرد و با همراه داشتن دو شاهد به نسرین مرادی- دادیار شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران- مدعی شد که خانه‌اش مشکلی نداشته و قبل از این نیز افرادی در آن خانه ساکن بوده و هیچ مشکلی برایشان پیش نیامده است.
 

بنابراین دادیار جنایی ازهیأت کارشناسی خواست برای بررسی موضوع دوباره وارد عمل شوند. اما به خاطر اینکه خانه مورد نظر تغییر کاربری داده شده وبه مغازه مکانیکی تبدیل شده بود نظریه نهایی منوط به نظریه کارشناس آتش‌نشانی اعلام شد. طبق نظریه کارشناسان آتش‌نشانی هم علت حادثه نصب غیر استاندارد آبگرمکن زیر پلکان منتهی به زیر زمین و انتشار گاز مونوکسید کربن بود.

۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن