تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796882614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلمسازان غایبِ جشنواره فجر 35 را بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: حبرگزاری ایسنا: سینمای ایران در حالی به استقبال برگزاری سی‌وپنجمین دوره‌ی جشنواره فیلم فجر می‌رود که بسیاری از فیلمسازان سال قبل هیچ اثری در این دوره ندارند.

 سعید روستایی که در جشنواره‌ی فجر سال گذشته در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین کارگردان شد، امسال شاید تنها به عنوان فیلمنامه‌نویس در جشنواره حضور داشته باشد و آن طور که در خبرها آمده، قصد دارد تا پایان سال فیلم جدید خود را بسازد.
 

فیلمسازان غایبِ فجر سی‌وپنجم را بشناسید



در بخش بهترین کارگردانی سودای سیمرغ جشنواره‌ی سی‌وچهارم، کمال تبریزی، فرزاد موتمن، محمد حسین مهدویان و سید رضا میرکریمی هم با سعید روستایی رقابت می‌کردند که در بین آن‌ها میرکریمی بیشتر وقت خود را صرف اکران فیلم «دختر» و حضور آن در جشنواره‌های خارجی کرده و موفقیت‌های زیادی را هم بدست آورده است.

همچنین محمدحسین مهدویان پس از موفقیتی که در جشنواره‌ی سال قبل با فیلم «ایستاده در غبار» داشت، اوایل آذر ماه دومین فیلم خود را با نام «ماجرای نیمروز» کلید زد.
 

فیلمسازان غایبِ فجر سی‌وپنجم را بشناسید



در این فیلم که از نظر فضاسازی و قصه‌گویی با فیلم اول این کارگردان تفاوت دارد، جواد عزتی، احمد مهرانفر، مهرداد صدیقیان، لیندا کیانی، هادی حجازی‌فر، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، احمد قزوینی، محیا دهقانی، سپیده مظاهری، اکبر مددی‌مهر و مهدی پاکدل بازی می‌کنند.

کمال تبریزی هم به عنوان فیلمساز دیگری که سال گذشته «امکان مینا» را در جشنواره داشت، با وجود اینکه گفته بود قصد دارد یک فیلم جدید بسازد، ولی در ماه‌های گذشته بیشتر مشغول ادامه‌ی‌ ساخت سریال «سرزمین کهن» بوده است.
 

فیلمسازان غایبِ فجر سی‌وپنجم را بشناسید



در بخش نگاه نو جشنواره‌ی سی‌وچهارم هم، که سعید روستایی جایزه‌ی بهترین کارگردان را گرفت و جایزه‌ی ویژه‌ی این بخش هم به مهدویان اهدا شد مجید توکلی، احسان بیگلری و سیدجمال سیدحاتمی نامزدهای دیگر این بخش بودند که توکلی و سید حاتمی این روزها فیلم «متولد 65» و «لاک قرمز» را پس از نزدیک به یک سال بر پرده‌ی سینماها دارند و «برادرم خسرو» نیز هنوز به نمایش عمومی درنیامده و گفته می‌شود که پس از جشنواره‌ی امسال به پرده می‌رود.

جدا از فیلمسازانی که در دوره‌ی قبل برگزیده یا نامزد شدند، به طور کلی 44 فیلم در جشنواره به نمایش درآمده بود که شاید از بین سازندگان‌ آن‌ها حضور هاتف علیمردانی کارگردان «هفت ماهگی» را که «آباجان» را ساخته، بتوان در میان کارگردان‌های امسال جدی‌تر دانست.
 

فیلمسازان غایبِ فجر سی‌وپنجم را بشناسید



البته بهروز شعیبی هم که «سیانور» را بر پرده دارد، در تدارک ساخت فیلم جدیدی با نام «دارکوب» بوده و محمدعلی سجادی هم که سال گذشته فیلم «تمرینی برای اجرا» را در جشنواره داشت، فیلم «پرونده باز است» را به عنوان اثر جدید خود می‌سازد.
 

فیلمسازان غایبِ فجر سی‌وپنجم را بشناسید



با این حال با وجود آنکه امسال آمار فیلمسازانی که اولین تجربه‌ کارگردانی خود را پشت سر گذاشته‌اند بالا است، احتمالا در دوره‌ی سی‌وپنجم جشنواره شاهد حضور فیلمسازان اسم و رسم‌داری هم خواهیم بود که در دو سه سال گذشته فیلمی نساخته‌اند.

پوران درخشنده، احمدرضا معتمدی، مازیار میری، حمید نعمت‌الله، سامان مقدم، سعید سهیلی، مهدی صباغ‌زاده و رامبد جوان از جمله این کارگردان‌ها هستند که البته در میان فیلم‌ اولی‌ها به چهره‌هایی همچون پیمان قاسمخانی‌ هم می‌توان اشاره کرد.




۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن