تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797588219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متلاشی شدن باند بین‌المللی سرقت در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: متلاشی شدن باند بین‌المللی سرقت در سمنان
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : اعضای یک باند بین المللی سرقت و کشف محموله ترانزیتی 22 تن مغزگردو از سوی ماموران پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش ایرنا؛ سردار روح‌الامین قاسمی گفت: چندی پیش پرونده یک فقره سرقت به عنف محموله ترانزیتی، مربوط به یک شرکت حمل و نقل بین المللی از دادسرای استان قم به دادسرای سمنان ارجاع و پلیس آگاهی استان ماموریت یافت تا برای شناسایی و دستگیری سارقان اقدام لازم را در دستور کار خود قرار دهد.


وی اظهار داشت: برابر گزارش دریافتی در یکی از روزهای آخر آبان ماه 95، سرنشینان 2 دستگاه خودروی سواری در پوشش مامور انتظامی حوالی شهرستان سرخه با ضرب و شتم راننده ترکیه ای یک دستگاه تریلی ترانزیتی،اقدام به سرقت محموله 22 و نیم تن مغزگردو که از کشور قرقیزستان بارگیری شده بود، کردند.


قاسمی اضافه کرد: سارقان در ادامه راننده ترک را در جاده قدیم قم-تهران رها و پس از به آتش کشیدن خودرو وی در حوالی ورامین، متواری شدند که با مراجعه راننده خودرو به یکی از پاسگاه های انتظامی استان قم، پرونده برای رسیدگی به این موضوع تشکیل و پس از صدور قرار به شایستگی سمنان به فرماندهی انتظامی سمنان ارسال شد.


وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان جنایی آغاز و ادامه یافت که در ابتدا، تحقیقات جامعی از راننده تریلی که مترجمی نیز همراه وی بود، انجام و جوانب مختلف موضوع بررسی و تحلیل شد.


سردار قاسمی با اشاره به هویت مترجم شاکی و ظن ماموران پلیس به وی، تصریح کرد: مترجم راننده، مسئول یکی از پارکینگ های پایتخت است که به طور معمول راننده های ترانزیتی ترکیه، وسایل نقلیه خود را آنجا نگهداری می کنند و با وی در ارتباط هستند و در همین پرونده نیز با تماس پسرعموی راننده، مترجم ایرانی برای پیگیری پرونده مالباخته به وی ملحق می شود. 


به گفته این مسئول انتظامی، بازجویی های تخصصی از مظنون (فرد مترجم) آغاز و ارائه اسناد و مدارک غیرقابل انکار پلیس ادامه یافت تا وی در تحقیقات تکمیلی چاره ای جز اعتراف نداشت.


قاسمی به اعترافات مترجم در این پرونده و شناسایی اعضای یک باند حرفه ای و بین المللی سرقت اشاره کرد و گفت: وی به همراه سه نفر ایرانی ساکن تهران و سه تبعه ترکیه ای که راننده و 2 تن از بستگانش هستند، دست به این اقدام مجرمانه زده است.


رئیس قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان سمنان با بیان این که طراحی این سرقت از ماه ها قبل انجام شده، خاطرنشان کرد: به جز پسرعموی راننده تریلی که در ترکیه حضور دارد، اعضای دیگر این باند سرقت در عملیات جداگانه ای در حوالی ورامین و پاکدشت دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.


سردار قاسمی به کشف محموله سرقتی مغزگردو در قرچک ورامین و انتقال آن به سمنان اشاره و اضافه کرد : ارزش ریالی این محموله بالغ بر 25 میلیارد ریال بوده است.


وی با بیان اینکه محموله مغزگردو از قرقیزستان بارگیری شده و قرار بود پس از عبور از ایران وارد کشور ترکیه شود، تصریح کرد: سارقان ضمن دستبرد به این محموله گران قیمت، به دنبال دریافت غرامت از دفاتر بیمه، شرکت حمل و نقل بین المللی و کشورهای مرتبط بودند.


فرمانده انتظامی استان از احتمال ورود پلیس بین الملل و پیگیری وقوع سرقت های احتمالی دیگر از سوی اعضای داخلی و خارجی این باند در ایران و سایر کشورهای منطقه خبر داد و گفت: متهمان با قرار 15 میلیارد ریالی روانه زندان شدند و تحقیقات از آنان همچنان ادامه دارد.


تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - 04 December 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن