تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797026694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوشی سورفیس فون 2017 با قابلیت‌های بی‌نظیر تبلت سورفیس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: حال که گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ از صحنه رقابت خارج شده است،‌ مایکروسافت از این موقعیت بهره مند است تا یک گوشی جدید با قابلیت به‌کار بردن قلم استایلوس (stylus) را به بازار بفرستد.



به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اوی جل (OIGEL) ،این روزها دائما اخبار و شایعات بیشتری را در مورد تلفن‌همراه هوشمند سورفیس فون (Surface Phone 2017) می‌شنویم. شایعاتی که مربوط به تاریخ به بازار آمدن آن در سال آینده میلادی با زمان پا به میدان نبرد گذاشتن یکی دیگر از شاهکارهای شرکت مایکروسافت یعنی «سورفیس پروو پنج» (Surface Pro 5) همزمان شده است.

بنا بر ادعای سایت خبری دکتر ویندوز شرکت هولت پکارد (HP) با همکاری مایکروسافت قصد دارد جدید‌ترین شگفت آفرینی سیستم عمل ویندوز 10 را در تلفن همراه هوشمند (اسمارت فون) مشترکی که با هم می‌سازند، خلق کند. بر اساس گزارشات رسیده گوشی سورفیس فون 2017 در حقیقت نگارش دوباره برند گذاری شده همان اسمارت فون‌های لومیا (Lumia) خواهد بود که در آینده نزدیک به بازار عرضه می‌شود.

البته کاربران منتظر بروزرسانی تازه‌ای از گوشی‌های لومیا در سال 2016 بودند اما در این رابطه هیچ خبری از مایکروسافت دریافت نشد. این عدم بروزرسانی جدید در خط تولید گوشی‌های لومیا باعث شد که شایعه تغییر برند محصولات لومیا به برند موفق‌تر سورفیس بین کاربران هر چه بیشتر قوت بگیرد. انتظار چه مشخصات و قابلیت‌هایی را باید از سورفیس فون 2017داشته باشیم؟

شایعاتی سر زبان‌ها است که گوشی جدید سورفیس فون 2017 مشخصات و قابلیت‌هایی مشابه تبلت‌های ویندوزی هیبرید قابل تبدیل به لپ‌تاپ (کانورتیبل) میکروسافت سورفیس پرو 4 و سورفیس بوک باید داشته باشد. اولین قابلیت ضروری که کاربران از گوشی سورفیس انتظار دارند، قابلیت کارکرد آن با قلم سورفیس پن (Surface Pen) مایکروسافت است. این قلم سورفیس پن یکی از قابلیت‌های موفق سورفیس پرو 4 است. این قلم دیجیتال از دقت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و دنیایی از کارهای غیرممکن را برای کاربران اسمارت‌فون‌های اندرویدی ممکن می‌سازد.

حال که گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ از صحنه رقابت خارج شده است،‌ مایکروسافت از این موقعیت بهره مند است تا یک گوشی جدید با قابلیت به‌کار بردن قلم استایلوس (stylus) را به بازار بفرستد. قلم اس پن (S Pen) گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 یکی ازبی‌نظیرترین قابلیت هایی است که بعید است در عالم تلفن‌های همراه هوشمند به فراموشی سپرده شود. منتقدین فناوری معتقدند که مایکروسافت این موقعیت عالی را نادیده نخواهد گرفت تا به کاربران اجازه دهد از لذت استفاه از قلم استایلوس بر روی یک اسمارت‌فون جدید بهره‌مند شوند.

شایعات حکایت از این دارد که موبایل سورفیس فون 2017 از یک صفحه نمایش AMOLED با اندازه 5.5 اینچی جهت رقابت با گوشی‌های آیفون 7 پلاس و پیکسل ایکس ال گوگل که هر 2 اندازه صفحه ‌نمایش‌های مشابهی دارند، مهیا باشد. جهت نبرد با قابلیت دستیار صوتی سیری (Siri) و دستیار گوگل (Google Assistant) گوشی پیکسل، گوشی جدید سورفیس فون 2017 باید از قابلیت دستیار صوتی کورتونا (Cortona) به صورت تعبیه شده بهره ببرد. از دیگر قابلیت‌های سورفیس فون 2017 می‌توان اتصال‌پذیری یو اس بی نوع سی (USB type C) و پردازنده موبایل اینتل 64 بیتی و همچنین دوربین رو به صورت دوبل را که رقبای این گوشی از امتیاز یک چنین دوربینی برخوردارند را می توان برشمرد. مترجم: جواد ودودزاده – جام‌جم آنلاین




پنج شنبه 11 آذر 1395 ساعت 11:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن