تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796891910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رابرت دنيرو: دوست دارم با لئو و مارتی همكاري كنم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه اعتماد - بهار سرلک: «از جهاتي متفاوت هستم» اين حرف را رابرت دنيرو درباره تفاوت بازيگري كه امروز هست و بازيگري كه در دهه ١٩٧٠ براي نخستين‌بار جايگاه خود را در تاريخ سينماي محكم مي‌كرد، گفته است. زماني كه اسكات فينبرگ، خبرنگار هاليوود ريپورتر با اين بازيگر براي ضبط پادكست‌هاي «گپ‌هاي جوايز» مجله خبري سينمايي به مصاحبه نشست، دنيرو گفت: «وقتي جوان بودم زمان زيادي را صرف مسائلي كه دلمشغولي‌شان را داشتم نمي‌كردم چون احساس نمي‌كردم لازم است اينقدر زمان و تلاش براي آنها صرف كنم.»
 

رابرت دنيرو: دوست دارم با اسكورسيزي و دي‌كاپريو همكاري كنم
 



برخي معتقدند فعاليت‌هاي سينمايي اخير اين بازيگر ٧٣ ساله، حداقل در مقايسه با نخستين كارهاي او در كلاسيك‌هاي محبوب «خيابان‌هاي پايين‌شهر»، «پدرخوانده ٢»، «راننده تاكسي»، «شكارچي گوزن»، «گاو خشمگين»، «رفقاي خوب» و «كازينو» فقدان توجه و انگيزه او را منعكس مي‌كند. دنيرو مي‌گويد: «اگر كسي اين حرف را بزند، مي‌گويم خب، ببين، خوشحالم كه در «گاو خشمگين» بازي كردم. اگر تو فكر مي‌كني چيزي قابل مقايسه با آن نيست، اشكالي ندارد. حداقل يكي دو كار خوب دارم.»

اما بهترين راه‌حل دنيرو براي ساكت كردن اين بدبين‌ها اين است كه روي پرده نقره‌اي، جادوي بازيگري خود را به نمايش بگذارد. فيلم كمدي درام «كمدين» به كارگرداني تيلور هكفورد كه يازدهم نوامبر در جشنواره AFI به نمايش درآمد، دوم دسامبر اكران محدود و سپس سيزدهم ژانويه اكران گسترده خود را رقم خواهد زد. داستان فيلم طعنه‌اي به زندگي حرفه‌اي خود دنيرو دارد؛ دنيرو شخصيت فردي را بازي مي‌كند كه از سايه فعاليت‌هاي گذشته‌اش فراري است و مي‌كوشد از اين گذشته فاصله بگيرد و كارهاي تازه‌تري انجام دهد.

دنيرو كه در دهه ٧٠ با بازي در كلاسيك‌هاي محبوبي همچون «خيابان‌هاي پايين‌شهر»، «پدرخوانده٢»، «رفقاي خوب» و... مكررا چهره‌هاي جنايي را بازي ‌كرد از ايفاي اين شخصيت‌ها لذت مي‌برد يا پيشنهادها اين كارنامه را براي او رقم زدند؟ او مي‌گويد: «تركيبي از اين دو دليل است. » او به اين موضوع نيز اشاره مي‌كند كه از بازي در فيلم‌هاي درام و كمدي لذت مي‌برد مخصوصا اگر «درامي باشد كه مايه‌هايي از كمدي در آن است. »
 
مانند همكاري در آخرين سه‌گانه ديويداوراسل كه فيلم‌هاي «دفترچه اميدبخش»، «حقه‌بازي امريكايي» و «خوشي» بودند. فيلم «كمدين» نيز تركيبي از درام و كمدي است. اما دنيرو پس از اين چه كارهايي خواهد كرد؟ او كارگرداني نسخه بازسازي شده فيلم‌هاي «داستاني از برانكس» (١٩٩٣) و «چوپان خوب» (٢٠٠٦) را بر عهده گرفته است بنابراين ممكن است او پس از ساخت اين فيلم‌ها باز هم پشت دوربين قرار بگيرد؟ مي‌گويد: «مي‌خواهم دنباله‌اي براي «چوپان خوب» بسازم و منتظر فيلمنامه‌اي از اريك راث هستم.
 
خيلي دوست دارم اين كار را بكنم اما ساختش يك مبارزه نفسگير است. » در حال حاضر او و جري زاكس كارگرداني اقتباس موزيكال «داستاني از برانكس» را كه پيش‌نمايش‌هاي خود را سپري مي‌كند، در دست دارند. با افسوس مي‌گويد: «من نمي‌توانم در اين نمايش بازي كنم، نمي‌توانم آواز بخوانم كاش مي‌توانستم.»

قرار است او با آل پاچينو كه در «مخمصه» همبازي بودند و با اسكورسيزي و همچنين با جو پچي در فيلم «مرد ايرلندي» همكاري كند. او درباره حضور پچي مطمئن نيست و مي‌گويد: «سعي مي‌كنم پچي هم در اين فيلم باشد. اميدوارم بتوانم كاري كنم اما نمي‌دانم چه مي‌شود. » او مي‌گويد همكاري‌هاي اخير اسكورسيزي با دي‌كاپريو او را خوشحال مي‌كند: «همانطور كه من عاشق مارتي هستم، لئو هم عاشق اوست. خيلي خوب است. خيلي دوست دارم ما سه نفر در فيلمي با هم همكاري كنيم.»




۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن