تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796987081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید 5 ساله برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان/ حضور 400 مهمان داخلی و خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تمدید 5 ساله برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان/ حضور 400 مهمان داخلی و خارجی
برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان به مدت 5 سال تمدید شد.


به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: نمایش های جشنواره در 18 سالن، شامل 10 سالن در شهر همدان و هشت سالن در شهرستان‌ها به روی صحنه خواهند رفت.

فاضل عبادی در جلسه ستاد استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در راستای تحقق عدالت فرهنگی دولت برگزار می‌شود، اظهار کرد: آمفی تئاتر و پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی، آمفی تئاتر و پلاتو مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا، تالار فجر، کانون مهدیه، سینما فلسطین، سینما کانون، سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آمفی تئاتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای برنامه‌های جشنواره در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: افتتاحیه این جشنواره 22 آذرماه، همزمان با آغاز هفته وحدت در سالن ابن سینا نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک یک جشن عمومی است، خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره نیز همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) در مجتمع بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

عبادی از برگزاری نکوداشت رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت تئاتر کشور در جشنواره بیست و سوم خبر داد و افزود: 6 عنوان کتاب تخصصی نیز در این جشنواره رونمایی خواهد شد.

عبادی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را بزرگترین رویداد فرهنگی هنری کشور در حوزه کودک و نوجوان دانست و تصریح کرد: سال قبل 250 هزار نفر از بخش‌های مختلف جشنواره دیدن کردند و هدف این است که نشاط و شادابی و برنامه‌های تخصصی در سطح استان داشته باشیم.

++++++++++++++

مدیر اجرایی جشنواره خبر داد:
حضور 400 مهمان داخلی و خارجی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان
مجید فروتن در جلسه ستاد استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، با بیان اینکه از امتیازات بارز جشنواره امسال محتوابخشی به مضامین این حوزه است، اظهار کرد: امیدواریم برآیند این جشنواره برای حوزه تئاتر کودک و نوجوان خیر و برکت داشته باشد.

وی با بیان اینکه در جشنواره امسال 400 مهمان در همدان حضور می‌یابند، گفت: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و برنامه‌های جانبی آن برای مهمانان حاضر در جشنواره باشیم.

وی اظهار کرد: مهمانان خارجی جشنواره از کشورهای کره جنوبی، چک، روسیه، استرالیا، سوئد، ایتالیا، ترکیه، لهستان، آلمان، فرانسه و آفریقای جنوبی به همدان می‌آیند.

مدیر اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، جشنواره تئاتر را حوزه‌ ارتباط فرهنگی دانست و افزود: تئاتر ابزاری برای آموزش غیرمستقیم مفاهیم به کودکان و نوجوانان است و هنرمندان می‌توانند از این فرصت فرهنگی و هنری فراهم شده، برای تبادل دانسته‌های خود استفاده کنند.

فروتن با تأکید بر آمادگی کامل همدان برای برگزاری جشنواره‌ای مطلوب و شایسته، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان با هم‌افزایی و تعامل، برای برگزاری جشنواره و میزبانی از مهمانان در تلاش و تکاپو هستند.

 
++++++++++++++

 
معاون استاندار همدان خبر داد
تمدید 5 ساله برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان 
محمدابراهیم الهی‌تبار در جلسه ستاد استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یکی از دستاوردهای تئاتر را تقویت بنیان‌ها دانست و اظهار کرد: کارشناسان حوزه نمایش دانشگاه‌ها و هنرمندان با حضور در سالن‌های نمایشی و ارزیابی این هنر می‌توانند اثرگذار باشند.

وی ادامه داد: معرفی گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به طور ویژه لحاظ شود و با هماهنگی میراث فرهنگی، مهمانان از نقاط و اماکن دیدنی همدان بازدید داشته باشند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در سایر کشورها و حتی در برخی استان‌های کشور جشنواره از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد، شهرداری‌ها و بخش خصوصی برگزار می‌شود، افزود: در همدان به لحاظ مشکلاتی که وجود دارد، شهرداری و بخش خصوصی نمی‌توانند این کار را انجام دهند بنابراین استان، مجموعه فرهنگی را همراهی می‌کند تا این رخداد فرهنگی در استان رقم بخورد.

وی با تأکید بر اینکه اعتقاد مسئولان استان بر این است که بتوانند اوقات فراغت غنی را برای مردم فراهم کنند، بیان کرد: جشنواره می‌تواند فضای فرهنگی خوبی را در استان ایجاد کند که این مهم با همراهی مسؤولان و مردم امکان‌پذیر خواهد شد.

الهی‎تبار ضمن درخواست از شهرداری برای در اختیار گذاشتن امکانات لازم و اتوبوس‌های شهری برای ایام جشنواره اظهار کرد: شهرداری از فرصتی که جشنواره تئاتر کودک فراهم کرده، می‌تواند برای بهره‌مندی شهروندان از آموز‌ش‌های شهروندی استفاده کند.

وی از دفتر خانواده و بانوان استانداری نیز برای استفاده از ظرفیت جشنواره دعوت کرد و گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری می‌تواند از این فرصت برای اهداف و برنامه‌های خود در بخش کودک و خانواده بهره‌مند شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در ادامه با تأکید بر اینکه جشنواره بیست و سوم را با همراهی همه دستگاه‌ها و مردم برگزار خواهیم کرد، گفت: این رخداد فرهنگی طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارشاد به مدت پنج سال دیگر در همدان برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه توافق پنج ساله‌ای که همدان برای برگزاری جشنواره تئاتر داشت، امسال به پایان می‌رسد، افزود: بر این اساس و طبق توافق‌نامه صورت گرفته تا پنج سال دیگر برگزاری جشنواره تئاتر در استان تمدید شد.

الهی‌تبار با بیان اینکه سال گذشته در حوزه فیلم و تئاتر دستگاه‌های اجرایی همکاری زیادی داشتند، بیان کرد: نقطه نظراتی که از سوی کارشناسان اهل فن در خصوص جشنواره عنوان می‌شود، باید امسال مد نظر قرار گیرد.







۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن