تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796877085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی: آمریکا زودتر از 2035 سقوط می‌کند/ مطالبی که پیرامون انتخابات نسبت به بسیج می‌گویند جنبه تهمت‌زنی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سردار نقدی: آمریکا زودتر از 2035 سقوط می‌کند/ مطالبی که پیرامون انتخابات نسبت به بسیج می‌گویند جنبه تهمت‌زنی دارد
آمریکای‌ها در شرق کشور ما و در آن سوی مرزها پایگاه‌های بزرگی برای تربیت تروریست‌ها دارد و مرتبا افراد را با بمب و جلیقه انتحاری می‌فرستند، ولی همه آنها با سد بزرگ بسیج و سپاه برخورد می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظامی که در پشت پرده، آمریکا را اداره می‌کند، معتقد است آمریکا سال 2035 سقوط می‌کند. این تحلیل خوش‌بینانه است و این اتفاق خیلی زودتر می‌افتد.

به گزارش فارس، سردار نقدی طی گفتگویی به موضوعاتی چون اولویت‌های بسیج، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی ترامپ، وضعیت حکومت آمریکا، آمادگی دفاعی و نظامی بسیج، نحوه تعامل دولت با مردم و ... اشاره کرد.

گزیده گفتگوی فارس با سردار نقدی در زیر می آید:

وی با بیان اینکه نتیجه دیوان سالاری غربی و مدل حکومت غربی همین است که امروز در آمریکا می‌بینیم، گفت: اگر به ما بگویند شما چرا موفق نبودید دلایل زیادی داریم، ما صد مزاحم داشتیم از تروریست و گروهک‌های مخالف گرفته تا هزاران ماهواره و شبکه اجتماعی و مواد مخدر و تحریم و خریدن نخبگان علمی و ... اما آمریکایی‌ها که مزاحم نداشتند.

نقدی افزود: آمریکایی‌ها دستشان صددرصد باز بوده که الگوی مورد نظر خودشان را پیاده کنند اما نتیجه آن، این شد آدمی که دختران جوان از آن به دلیل تجاوز شاکی هستند رئیس‌جمهور شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حدود 50 میلیون آمریکایی‌ باید با کمک دولت زندگی کنند و حدود 7 میلیون نفر سرپناه ندارند و ناامنی فوق‌‌العاده بالاست.

نقدی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در ژانویه گفت که از 11 سپتامبر تا کنون، 450 هزار نفر از مردم آمریکا به ضرب گلوله کشته شده‌اند، این رقم بسیار بالایی است، اینها افرادی هستند که تروریست‌ها و داعش آنها را نکشته بلکه خودشان، خودشان را کشته‌اند و این نشان از ناامنی و آشفتگی است.

وی در ادامه تصریح کرد: اقتصاد آمریکا 20 هزار میلیارد دلار به دنیا بدهکار است. اخلاق دیگر در مسائل آنها معنا ندارد و فحاشی‌ و اهانت را در سخنرانی‌های 2 نامزد انتخابات ریاست جمهوری‌شان دیدیم. اینها نماد اخلاق آمریکا و نتیجه پیاده کردن الگوی غربی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: رژیم و نظامی که پشت پرده آمریکا را اداره می‌کند تحلیل کرده که آمریکا سال 2035 سقوط می‌کند، به نظر من این تحلیلی خوش‌بینانه است و این اتفاق خیلی زودتر می‌افتد.

نقدی افزود: مطالعاتی که بنده به عنوان تحقیقات دانشگاهی در حدود 15 سال پیش پیرامون آمریکا داشتم که مبتنی بر عدد و رقم و اطلاعات خود آمریکایی‌هاست، بیانگر این موضوع بود.

وی ادامه داد: پوسته‌ای که امروز سرباز کرده و آن آقا در کالیفرنیا می‌آید و شعار می‌دهد ما یک ملت هستیم نه یک ایالت، مواردی است که قابل پیش‌بینی بود و من قبلا آن را می‌گفتم و رسانه‌های شیفته غرب مسخره می‌کردند، اما امروز شاهد وقوع آن هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اگر رسانه‌های ما در مسائل آمریکا ریز شوند، موضوعات بسیار مهمی قابل مشاهده است اما متاسفانه کل رسانه‌های ما اطلاعات خود درخصوص آمریکا را از رسانه‌های بزرگ صهیونیستی آمریکایی می‌گیرند و به لایه‌های رسانه‌های ایالاتی وارد نمی‌شوند.

نقدی اظهار داشت: وضعیت آمریکا بسیار بحرانی است و از لحاظ پیوستگی اجتماعی گسل‌های این پیوندها کاملا فعال شده و در برخی مناطق مردم اصلا حاضر نیستند به زبان انگلیسی حرف بزنند و یک نوع جدایی فرهنگی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: یک بحث دیگر تناقض‌های بزرگ در آمریکا مثل ادعای مبارزه با تروریست‌ها در کنار حمایت از داعش و یا دفاع از دموکراسی در کنار حمایت از آل‌سعود است و این تناقضات ایدئولوژی‌های آن‌ها را منهدم کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا به عنوان مدعی دموکراسی، جلوی دموکراسی در منطقه ایستاده و هر جا رای مردم مطرح می‌شود با آن مخالفت می‌کند.

نقدی ادامه داد: امروز خود آمریکایی‌ها برخلاف تمام اصول اساسی خود قیام کرده‌اند. الان داخل آمریکا چه خبر است؟ خب مردم رای دادند دیگر چرا آشوب شده است؟ اینها نشان دهنده تناقضات است و این رژیم با این تناقضات به این عظمت، قابل بقا نیست.

وی گفت: در سطر اول تمام اسناد استراتژیک آمریکایی‌ها که ظرف 2 دهه گذشته منتشر کرده‌اند خود را رهبر همه جهان اعلام کرده‌اند. اما رهبری جهان با این همه تناقضات آشکار و رسوایی در اندیشه که غیرقابل امکان است. آمریکایی‌ها یک روند سقوط سریع را طی می‌کنند.

نقدی با اشاره به انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: این آقایی که سر کار آمده واقعیت خود آمریکاست. رئیس‌جمهور قبل، بزک کرده بود و چهره دیگری را مخفی کرده بودند اما این رئیس‌جمهورشان همان چهره واقعی آمریکا از لحاظ اخلاق، ادب، فرهنگ و ... است، لذا این تطبیق چهره می‌تواند روند فروپاشی آمریکا را شدت ببخشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به آمادگی نظامی بسیجیان گفت: امروز با آمادگی که بسیج دارد و استفاده خوبی که سپاه از بسیج انجام می‌دهد، جلوی بسیاری از ناامنی‌هایی که آمریکایی‌ها می‌خواهند در ایران انجام دهند، گرفته شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری آمریکا برای ایجاد نا امنی در ایران بیش از سرمایه‌گذاری آنها در عراق وسوریه است، اما جواب نمی‌دهد.

نقدی تاکید کرد: آمریکای‌ها در شرق کشور ما و در آن سوی مرزها پایگاه‌های بزرگی برای تربیت تروریست‌ها دارد و مرتبا افراد را با بمب و جلیقه انتحاری می‌فرستند، ولی همه آنها با سد بزرگ بسیج و سپاه برخورد می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها در غرب کشور هم در کشورهای همجوار اردوگاه‌های بزرگ آموزشی برای عملیات تروریستی در ایران دارند و امکانات زیادی هزینه می‌کند و از طرفی هم آل سعود کمک می‌کند اما همه تیم‌هایی که فرستادند در بدو ورود متلاشی شدند. این نشان دهنده آمادگی‌های نیروهای بسیج است.

وی آینده در ایران را از آن اسلام ناب دانست و به انتخابات آینده ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: تلاطم و افت و خیز داریم ولی روند کلی حتما رو به پیسرفت خواهد بود و مطالبی که پیرامون انتخابات نسبت به بسیج می‌گویند بیشتر جنبه تهمت‌زنی و فرافکنی دارد و همه دیدند از دل یک دولت، مخالفت آن دولت بیرون آمد. لذا انتخابات یک روند خیلی عادی خواهد داشت و نتیجه حتما به نفع ملت خواهد بود.


تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - 14 November 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن