تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796998170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط و نشان تيم كرش براي سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خط و نشان تيم كرش براي سوريه
تيم ملي ايران با كسب پيروزي پرگل برابر پاپوآگينه‌نو، خود را مهياي ديدار روز سه‌شنبه25 آبان برابر سوريه در دور رفت مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 كرد.
نویسنده : دنيا حيدري 


بارش شديد باران اگر چه مي‌رفت تا بازي را لغو كند، اما تيم ملي ايران كه در انتظار بارش باران بود تا شرايط آب و هوايي مالزي را براي بازي مقابل سوريه بيشتر تجربه كند، به برگزاري بازي رضايت داد و دست آخر هم شاگردان كرش با نتيجه هشت بر يك، برابر صدها تماشاگر ايراني كه خود را براي ديدن اين بازي به ورزشگاه شاه عالم مركز ايالت سلانگور رسانده بودند، به پايان رسيد. گلزنان ايران در اين بازي دوستانه دژاگه، طارمي، ‌رضاييان، ‌انصاري فرد(2گل) و قوچان نژاد (3 گل) بودند. درحالي كه تك گل حريف، دقيقه 2 نيمه دوم به ثمر رسيد. بارش باران از دقيقه 70 تا پايان بازي چنان سيل‌آسا بود كه گردش توپ در زمين با مشكل مواجه شده بود! در پايان اين بازي، ديويد موتا، كاپيتان تيم ملي پاپوآ گينه‌نو در رابطه با بازي برابر ايران گفت: «مي‌دانستيم بازي با ايران آزموني بزرگ براي ما خواهد بود، اما پذيرفتيم به مصاف تيمي برويم كه صدرنشين رنكينگ قاره آسيا در رده‌بندي فيفاست.» تيم پاپوآ گينه‌نو اگرچه حريف شناخته شده‌اي براي ايران نبود، اما پيروزي پرگل برابر اين تيم، روحيه شاگردان كرش را به شدت تقويت كرد. گينه‌نو در رتبه 159 فيفا از 205 كشور قرار دارد و در بين اعضاي كنفدراسيون فوتبال اقيانوسيه پس از تيم نيوزيلند كه در رتبه 116 جهاني است، در جايگاه دوم قرار دارد.
 
تركيبي متفاوت
كرش باتوجه به حضور نفرات جديد در تيم ملي، ‌در اين بازي دوستانه ‌از تركيبي متفاوت استفاده كرده بود. نيمه اول اين بازي سوشا مكاني، ‌دروازه‌بان پرسپوليس كه به دليل محروميت سر از ليگ نروژ در آورده (نه سطح اول فوتبال نروژ) درون چهارچوب دروازه قرار گرفت. گلري كه به دليل عملكرد ضعيف در نروژ، انتقادهاي زيادي از دعوت او به تيم ملي شد. نيمه دوم اما محمد رضا اخباري سنگربان ايران بود. بعد از اين بازي حرف و حديث زيادي در خصوص گلر يك تيم ملي سرزبان‌ها افتاده است. بعد خط خوردن حقيقي و مصدوميت بيرانوند، ‌گفته مي‌شود سوشا كه در حال حاضر در ليگ دسته دوم نروژ و تيم ميوندالن است، گزينه اول كرش براي بازي با سوريه است. مسئله‌اي كه البته هنوز تأييد نشده اما اگر صحت داشته باشد، با توجه به عملكرد ضعيف اين دروازه‌بان در نروژ، سيل انتقادات زيادي را روانه سرمربي تيم ملي مي‌كند.
 
ادامه سياست‌هاي پنهان‌كاري كرش
سرمربي تيم ملي همچون قبل، علاقه‌اي به درز اخبار تيمش به بيرون ندارد. به همين دليل هم اين بازي دوستانه ضبط و پخش تلويزيوني نداشت و عكاس‌ها نيز موفق به عكسبرداري از آن نشدند. سايت فدراسيون هم درست مثل قبل از بازي با قطر، ‌گزارش بازي را هم منتشر نكرد. مسئله‌اي كه باعث شد اولين هت‌تريك گوچي براي تيم ملي ايران، خيلي به چشم نيايد. درحالي كه اين نخستين‌بار بود كه قوچان‌نژاد موفق شده بود براي تيم ملي هت‌تريك كند و آن را در صفحه اجتماعي خود نيز نوشته است. اما تأكيد كرش به امنيتي بودن تيم ملي به حدي بود كه قصد نداشت، اجازه دهد بازي با گينه‌نو در حضور تماشاگران برگزار شود. اما بعد از آنكه صد و پنجاه ايراني خود را به ورزشگاه رساندند، در گفت‌وگوي مستقيم با مأموران امنيتي ورزشگاه تأكيد كرد كه تنها نفراتي را به داخل ورزشگاه راه بدهند كه پاسپورت يا كارت شناسايي دارند كه ثابت مي‌كند آنها ايراني هستند! اين حساسيت كرش از آن جهت بود كه هيچ شخص سوري موفق به تماشاي بازي ايران نشود.
 
تجربه‌اي خوب از شرايطي سخت
گينه‌نو اگر چه حريف قدرتمندي براي تيم ملي نبود، ‌اما به‌زعم ملي‌پوشان برگزاري اين ديدار دوستانه به دليل لغو ديدارهاي تداركاتي، بسيار حائز اهميت بوده، خصوصاً كه شرايط بازي به گونه‌اي پيش رفته كه يك بازي سخت را براي تيم ملي رقم زده است. مسئله‌اي كه پژمان منتظري در خصوص آن مي‌گويد: «در نگاه اول بازي با گينه‌نو آن بازي نبود كه مي‌خواستيم و شايد كمي نا اميد كننده بود اما اين اولين باري بود كه بازي در شرايط سخت را تجربه مي‌كرديم. تمام بازيكنان ديدند كه ممكن است در بازي مقابل سوريه چه اتفاقاتي بيفتد. حريف ما در اين بازي زمين، باران و هواي شرجي بود. ما به عنوان يك تمرين خوب به بازي نگاه كرديم و اين بارندگي تجربه خوبي براي بازي با سوريه بود.» اوسيانو، مربي تيم ملي نيز معتقد است كه بازيكنان به دليل شرايط جوي حاكم بر مالزي بعد از بازي مقابل گينه‌نو تجربه خوبي براي بازي با سوريه كسب كردند: «تيم ما به كسب تجربه‌اي كه بعد از اين بازي به دست آورد، ‌نياز داشت. اين بازي جهت كسب تجربه براي بازيكناني مثل ماهيني و كريمي مهم بود. همچنين به بقيه بازيكنان كمك كرد تا به برنامه روتين‌كاري برگردند. ما تساوي سوريه مقابل كره‌جنوبي را از نزديك مشاهده كرديم. همچنين بازي‌هاي اين تيم مقابل قطر، ازبكستان و چين را بررسي كرده‌ايم، اما ما هم تيم اول آسيا هستيم و اميدواريم با كسب سه امتياز به ايران برگرديم و دور اول را با رتبه خوب به اتمام برسانيم.» اميد ابراهيمي، ديگر ملي پوش ايران نيز معتقد است بازي مقابل گينه‌نو فارغ از نتيجه، تجربه خوبي را رقم زد: «مطمئناً تيم ملي مقابل سوريه هم، چنين جوي را تجربه خواهد كرد. باران شديد بود و توپ هم به سختي به گردش در مي‌آمد. گينه‌نو نيز سفت بازي كرد اما توانايي ما بيشتر بود. چراكه براي پيروزي مقابل سوريه آماده مي‌شويم. بازي سختي برابر سوريه داريم، آنها تيم جنگنده‌اي هستند و بايد تلاش زيادي كنيم تا به هدف و نتيجه دلخواه برسيم اما از هيچ كوششي دريغ نمي‌كنيم.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن