تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796967670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپل، جدیدترین لپ تاپ خود را معرفی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت دیجیاتو: این لپ تاپ حالا از ضخامت کمتری نسبت به نسل قبلی خود بهره می برد و تا اندازه ای هم سبک تر شده است. البته اجازه دهید همان ابتدای کار خیالتان را راحت کنیم: مک بوک پروی جدید در دو رنگ عرضه می شود و حالا می توانید جدا از رنگ نقره ای، مک بوک جدید خود را با رنگ خاکستری تیره بخرید.


مک بوک پرو همچنان در دو اندازه ۱۳.۳ و ۱۵ اینچی ارائه می شود و همانگونه که ذکر شد، در دو رنگ نقره ای و خاکستری قابل تهیه است. وقتی آن را باز می کنید، با ترکپدی بزرگ مواجه می شوید که خود اپل می گوید دو برابر بزرگتر از ترکپد نسخه قبلی از مک بوک پروی ۱۵ اینچی است.


اپل همچنین اشاره می کند که در کیبورد این محصول، از نسل دوم مکانیزم پروانه ای استفاده کرده که حس بهتری را به کاربر در زمان تایپ کردن می دهد.



مک بوک پرو 2016 معرفی شد



اما بارز ترین ویژگی مک بوک پروی جدید، تجهیز آن به یک نوار نمایشگر است که اپل آن را Touch Bar نامیده است. شرکت یاد شده خبر می دهد که این نمایشگر، رتینا بوده و از ویژگی مالتی-تاچ هم بهره می برد. همانگونه که قبلا هم ذکر شده بود، تاچ بار در هر اپلیکیشن وظیفه ای خاص را بر عهده می گیرد تا نوع استفاده تان از آن اپ را بهبود و همچنین سرعت دهد.



مک بوک پرو 2016 معرفی شد



اما ویژگی دیگری که برای اولین بار به یک کامپیوتر مک می آید، سنسور تاچ آیدی است که پیش از این مهمان دستگاه هایی مانند آیفون و آیپد بوده و اکنون راه خود را به مک هم باز می کند. اپل در واقع ماژول سنسور را در زیر تاچ بار قرار داده و به این شکل کاربران این مک بوک می توانند به سادگی و سرعت هر چه تمام تر، وارد محیط کاربری مک شوند.



مک بوک پرو 2016 معرفی شد



اپل همچنین خبر می دهد که ضخامت این لپ تاپ ۱.۴۹ میلیمتر است در حالی که نسل قبلی، ضخامتی ۱۸ میلیمتری داشت. از سوی دیگر اپل اشاره می کند وزن آن هم تنها به ۱.۳ کیلوگرم می رسد. البته در نسخه ۱۳.۳ اینچی.


فیل شیلر روی صحنه همچنین خبر می دهد که نمایشگر این مک بوک تا ۶۷ درصد روشنایی بیشتری از نسل قبلی دارد و تا ۲۵ درصد رنگ های بیشتری را هم نمایش می دهد.



مک بوک پرو 2016 معرفی شد




مک بوک پرو 2016 معرفی شد




مک بوک پرو 2016 معرفی شد




مک بوک پرو 2016 معرفی شد




مک بوک پرو 2016 معرفی شد



نسخه ۱۵ اینچی از این لپ تاپ با پردازنده ۴ هسته ای اینتل i7 همراه شده، دارای رم ۲.۱۳۳ مگاهرتزی است و از کارت گرفیک Radeon Pro (پولاریس) بهره می برد که دارای ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی است. نسخه ۱۳ اینچی اما مجهز به پردازنده دو هسته ای i5 یا i7 اینتل خواهد بود و از گرافیک Iris Pro شرکت اینتل استفاده خواهد کرد که البته اپل اشاره می کند از Iris Pro در نسخه قبلی، دو برابر سریع تر است.




مک بوک پرو 2016 معرفی شد



اما نکته جالب تر اینکه این کامپیوتر به ۴ عدد درگاه USB-C مجهز شده که همه آنها Thunderbolt 3 را هم در خود دارند (اینتل سال پیش تاندربولت ۳ را در قالب USB-C معرفی کرده بود). نکته قابل توجه اینجاست که شما می توانید شارژر دستگاه را به هر یک از این چهار پورت که دل تان می خواهد متصل کنید تا کامپیوترتان عملیات شارژ باتری را آغاز کند.


در کنار این چهار درگاه، خوشبختانه می توان درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون را مشاهده کرد. از طرف دیگر اما درگاه کارت SD، درگاه HDMI و البته درگاه های سنتی USB-A همه حذف شده اند. در نتیجه اگر این لپ تاپ را می خواهید، حتماً باید به فکر خرید یک اداپتور هم باشید.


اپل از طرف دیگر در هنگام معرفی این لپ تاپ، بیش از اندازه تلاش کرد تا نشان دهد که نوار OLED مک بوک پرو یک ویژگی تزیینی نیست و کاربران حرفه ای می توانند استفاده ای مناسب از آن داشته باشند. برای مثال، می توانید با استفاده از آن در اپ Final Cut Pro، در تایم لاین پروژه ای که در دست ساختش هستید را مشاهده کرده و به سادگی در تایم لاین عقب یا جلو بروید.



مک بوک پرو 2016 معرفی شد



تا حدی تاچ بار مانند یک راه ارتباطی جدیدتر با مک بوک به حساب می آید. به همین دلیل، بی راه نیست اگر آن را مشابه با «سرفس دایال» بدانیم که شب گذشته مایکروسافت آن را برای کامپیوترهای سرفس معرفی کرد. هر دوی این وسیله ها به شما اجازه می دهند تا با اپلیکیشن هایی که مخصوص تولید محتوای بصری هستند، به شکلی ساده تر ارتباط برقرار کنید.




۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن