تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 9 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793302901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرودۀ توهین‌آمیز مبلغ سعودی علیه ایران/ واکنش نجفی به اتفاقات صندوق ذخیره فرهنگیان/ تولد احمدی‌نژاد و هیلاری کلینتون در یک روز!/ علت اشک های آیت الله جوادی آملی؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. سرودۀ توهین‌آمیز مبلغ سعودی علیه ایران عائض القرنی یکی از مبلغان دربار آل‌سعود، ویدیویی مشتمل بر سروده خود درپی اختتامیه تمرین نظامی نیروهای ویژه عربستان در چین با عنوان «لبیک یا سلمان» بازنشر داد.روزنامه «جمهوری اسلامی» به نقل از سی‌ان‌ان نوشته است: در این سروده، القرنی ایران و مقامات این کشور را تهدید کرده است.او در بخشی از سروده خود گفته ما سعودی‌ها سر مجوس‌ها (ایرانی‌ها) را زیر پاهایمان له می‌کنیم و بینی آنها را به خاک می‌مالیم.القرنی که اخیراً از یک ترور نافرجام در جنوب فیلیپین نجات پیدا کرده، ایران را به دست داشتن در این ترور متهم کرده است.
واکنش عارف به خبر کناره‌گیری از ریاست شورای سیاست‌گذاری محمد‌رضا عارف رئیس موقت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر کناره‌گیری وی از ریاست موقت این شورا، گفت: این اخبار اساساً «بی‌‌ربط» است.محمد رضا عارف با اشاره به بحث‌های صورت گرفته در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان درباره انتخاب رئیس دائم این شورا، ادامه داد: تاکنون در شورا چنین بحثی صورت نگرفته است.«شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان» در آستانه انتخابات مجلس دهم با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی چهره‌های غیرحزبی عضو این جناح سیاسی تشکیل شد تا برای انتخابات مجلس و نحوه ورود اصلاح‌طلبان به این انتخابات برنامه‌ریزی کند.
واکنش نجفی به اتفاقات صندوق ذخیره فرهنگیان نجفی در رابطه با اتفاقات صندوق فرهنگیان مطرح کرد: 8 هزار میلیارد تومانی که مطرح می‌شود، عمدتا مربوط به وام‌هایی است که پرداخت شده و برای آن وثیقه‌های مطمئن اخذ نشده است و اینگونه نیست که این پول را آقای غندالی خورده باشد که باید در این رابطه شفاف‌سازی شود.وی افزود: طی روزهای اخیر که آقای آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شدند، برخی جریانات نادرستی را پیش بردند؛ تصور نکنید که می‌توان آموزش و پرورش را نجات داد اما سایر ارکان را توسعه نداد.وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر آموزش و پرورش سهم خود را از منابع ملی نگرفته است، گفت: هم‌اکنون فرهنگیان از وضع موجود راضی نیستند البته منکر تلاش‌های آقای فانی نمی‌شویم اما ارزیابی‌ها از اقدامات وی مثبت نبود و رئیس جمهور با تغییر فانی پاسخ مثبتی به مطالبات فرهنگیان داد.وی ادامه داد: تمام مشکلات مالی صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به این دولت نیست و بخش کمی مربوط به این دولت است، بنده اسامی افرادی را که وام‌های کلان دریافت کرده‌اند می‌دانم که باید اسامی آنها اعلام شود بنابراین هیئت مدیره فعلی صندول ذخیره باید اطلاعات روشنی را به فرهنگیان ارائه دهد.
علت اشک های آیت الله جوادی آملی؟ حضرت آیت‎الله جوادی آملی ادامه داد: پیش از انقلاب در راهپیمایی‎ها، روحانیان جلو بودند، مردم سه جا را آتش می‎زدند، یکی شراب‎فروشی‎ها، یکی بانک‎ها و سینماها را آتش می‎زدند، بعد از انقلاب شراب‎فروشی‎ها سه قسم شد، یک عده واقعا توبه کردند، یک عده فرار کردند و یک عده رفتند در زیرزمین، بعد از انقلاب سینماها سه قسم شدند، یک عده واقعا توبه کردند، یک عده هم فرار کردند و یک عده هم رفتند به دنبال کنسرت‎های زیرزمینی، بانک‎ها اما همچنان باقی ماندند و رباخواری دارند، ما واقعا حرف خدا را باور نکردیم. وی بیان کرد: این آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند، تعارف هم ندارد، با این‎که فرهنگ ما فرهنگ شهادت است اما تا آمریکا گزینه نظامی را مطرح می‎کند، برخی از وی حساب می‎برند، قرآن می‎فرماید گزینه نظامی روی میز قرآن من است، ما باور نکردیم. حضرت آیت الله جوادی در ادامه در حالی که بغض گلوی وی را گرفته بود و اشک در چشمانش حلقه زده بود، مراتب تاثر و ناراحتی خود را از وجود ربا در سیستم بانکی ابراز کرد. وی گفت: ما دلمان می‎خواهیم اقتصاد مقاومتی درست بکنیم، این فقط با سفارش و توصیه که حل نمی‎شود؛ این(ربا) جنگ با خداوند است، الان این پولی که شما می‎گذارید می‎گویند چه تحریم باشد، چه نباشد، چه تورم باشد و چه تورم نباشد، می‎گویند سود دارد و سود علی‎الحساب دارد.
تولد احمدی‌نژاد و هیلاری کلینتون در یک روز! محمود احمدی نژاد و هیلاری کلینتون در یک روز به دنیا آمدند بر اساس تصویر شناسنامه محمود احمدی نژاد(رئیس جمهور دوره های نهم و دهم جمهوری اسلامی ایران)، تولد وی در روز ششم آبان ماه 1335 شمسی است . همچنین هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات‌های آمریکا برای انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور بیست و ششم اکتبر 1947 میلادی به دنیا آمده است. بدین ترتیب با توجه به پوشش زمانی 12 ساعته بین ایران و آمریکا می‌توان گفت امروز همزمان است با تاریخ تولد احمدی نژاد و هیلاری کلینتون. احمدی نژاد امروز 60 ساله می‎‌شود و هیلاری کلینتون 69 ساله. آخیرن خبر این خبر را منتشر کرد.
نجومی‌ها را ماستمالی کردند مهدی زریباف در گفت و گویی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی پروژه‌های زمین‌خواری هم داریم حداقل در بحث زمین‌خواری و مالکیت زمین رجوع کنیم به قانون انگلیس. ما که اغلب از غرب الگو می‌گیریم حداقل از کار خوب آنها الگو بگیریم، چرا فقط بخش‌های خراب‌شان لذت‌بخش و زیباست؟ پدیده فرهنگی عجیبی است واقعا چرا قانون زمین را از انگلیس یاد نمی‌گیریم، چرا زمانی که بحث ترافیک می‌شود قانون آنها را نمی‌آوریم همه‌اش قوانین آمریکایی آن هم معلوم نیست از چه نوعی؛ از نوع مصرفی رفاه‌زده بی‌هویت آن. هیچ‌کس نمی‌رود زیرساخت قوانین ما را بحث کند اصلا نظام حقوقی داریم در چه چارچوب حقوقی‌ای مجلس ما قانون وضع می‌کند. چه جریانی را هدف‌گیری کرده چه ساختار اجتماعی‌ای را قوانین ما دارد هدف‌گیری می‌کند. هویتش کجاست اینکه بگوییم شورای نگهبان عدم مغایرت این به منزله اینکه مطابقت با دین است چه سازوکاری برای تغییر آن فکر کردیم مجمع تشخیص مصلحت آن هم با همچین افرادی اینها بحث‌های جدی است واقعا باید عمیق‌تر فکر کنیم حتی صحبت‌های خوب آقا در عمل مستحیل و تبدیل به یک چیز دیگری می‌شود بحث اصولگرا اصلاح‌طلب هم نیست. ماجرا این است که تفکر عمیق دینی در سازوکارها و نهاد‌های ما وجود ندارد در یک کلمه غرب‌زده‌ایم و شده‌ایم. حرام‌خواری هم لذت‌بخش شد دیگر بقیه‌اش توجیه است. حالا این دست آن را رو می‌کند آن دست این را رو می‌کند. رهبر انقلاب هم گفتند این مساله فیش‌های نجومی مردم را بی‌اعتماد می‌کند حالا شما ببینید دولت با مهم‌ترین مساله‌ای که ذهن جامعه را درگیر کرده چه می‌کند؟ ماستمالی و حالا هم می‌گوید طرف جزو ذخایر نظام بوده است. این تفکر یعنی گسترش تفکر پول‌پرستی، حداقل بگویید ما پول‌پرستیم! تسنیم این خبر را منتشر کرد.
دولت ترمیم کابینه را ادامه دهد بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص نظر فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی سوی دولت اظهار داشت: فراکسیون امید از شروع مجلس دهم منتظر تغییرات گسترده در دولت بود و سیاست اصلی فراکسیون حمایت از سیاست‌های دولت است. سخنگوی فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم تغییر وزرایی که جزء بدنه اقتصادی دولت محسوب می‌شوند و در اقتصاد کشور تاثیرگذار هستند عنوان کرد: انتظار فراکسیون امید و مردم ایجاد تغییرات در دولت است، چون دولت کابینه‌اش را بر اساس چینش مجلس نهم انتخاب کرده است با تغییر 80 درصدی که در ترکیب مجلس دهم رخ داد، دست دولت برای ایجاد تغییرات باز شده است. پارسایی ادامه داد: همین اقدام دولت هم در راستای مطالبات زیر مجموعه‌های مربوط به این وزارت خانه‌ها یک گام مثبتی است ولی انتظارات جامعه و فراکسیون برای تقویت دولت، اهداف و وعده‌هایی که به مردم داده است این است که ترمیم کابینه را کامل کند. راه دانا این خبر را منتشر کرد.
انتقاد مطهری از «کوتاه امدن» دولت علی مطهری در دیدار با مدیران نشریات دانشجویی سراسر کشور با انتقاد از عملکرد دولت گفت: من معتقدم دولت از فرصت‌هاي به وجود آمده، بهتر مي‌توانست استفاده كند و كارهاي زيادي انجام دهد اما متاسفانه اين كار را نكرد و كوتاه آمد و اين انتقاد به دولت كاملا وارد است. روزنامه اعتماد این خبر را منتشر کرد.
تلاش برای دادن نشان لیاقت به اسطوره آبی‌ها رییس سابق سازمان تربیت‌بدنی می‌گوید تلاش می‌کند تا نشان لیاقت کشوری را برای منصور پورحیدری مهیا کند. حسن غفوری‌فرد در حاشیه مراسم بزرگداشت منصور پورحیدری گفت: برنامه خوبی را شاهد بودیم و امیدواریم بتوانیم از خدمات آقای پورحیدری تشکر کنیم و نشان لیاقت را برای ایشان بگیریم.ایسنا این خبر را منتشر کرد.
چرا رئیس‌جمهور اجازه نداد فانی به نمایندگان پاسخ دهد فرشیدی، اولین وزیر آموزش و پرورش دولت محمود احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه هنوز ماجرای حقوق‌های نجومی در افکار عمومی التیام پیدا نکرده است، افزود: فرهنگیان که از نظر معیشتی مشکلات خاص دارند، قضیه‌ حقوق‌های نجومی برایشان خیلی تلخ بود و انتظار داشتند که دولت و رئیس‌جمهور هر چه زودتر این مسئله را باز کند و برخورد قاطعی داشته باشد و در این حال و هوا، ناباورانه دیدند که در صندوقی که متعلق به خودشان است و قطره قطره پول‌هایی را جمع‌ کردند، رقم‌های نجومی سوء استفاده شده است و قوه قضائیه و دستگاه‌های مسئول دارند این خبرها را می‌دهند که برای فرهنگیان بسیار ناگوار بود. وی افزود: اکنون واقعیات تلخی روی داده است و افرادی دستگیر شدند که قبلاً منکر هر نوع ماجرایی بودند و اینک اعتبارزدایی صورت گرفته نسبت به صندوق ذخیره که متعلق به فرهنگیان است باید حل شود؛ به خصوص که وزیر آموزش و پرورش در این زمینه اصرار داشتند که به سؤالات نمایندگان مجلس پاسخ دهند و تحقیق و تفحص و استیضاح انجام شود. دبیرکل کانون تربیت اسلامی ادامه داد: مسلماً یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که در در استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح می‌شد بحث صندوق ذخیره فرهنگیان بود اما به رغم اصرار وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی، رئیس جمهور، وی را برکنار کرد و این موضوع این سؤال را مطرح می‌کند که چرا رئیس‌جمهور اجازه نداد آقای فانی به نمایندگان مجلس پاسخ دهد و قضایا شفاف شود.فارس این خبر را منتشر کرد.
پیش‌بینی رسایی از رای اعتماد مجلس به وزرا حمید رسایی گفت: آقای روحانی یقین دارد در ماه‌های باقیمانده دولت یازدهم با تغییر وزرای اقتصادی تحولی در اقتصاد ایجاد نمی‌شود، متذکر شد: دولت می‌داند با تغییر وزاری اقتصادی در چند ماه باقی مانده فرجی در اقتصاد کشور به وجود نمی‌آید بنابراین به دنبال بهره برداری از تغییر وزرای فرهنگی و دوقطبی سازی کاذب است. این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: معرفی سه وزیری که در مجلس قبل به دلیل حضور در فتنه و مواضع دوپهلو رأی نیاوردند، ارسال پیام مثبت به اصلاح‌طلبان است. رسایی تاکید کرد: رأی آوری این سه گرینه بستگی به تلاش لاریجانی دارد. اما به نظرم و احتمال زیاد دو گزینه پیشنهادی رای لازم را کسب نمی‌کنند.
کی‌روش و پیروانی در انتظار عابدینی پس از اینکه امیر عابدینی دیروز و امروز در دو گفت‌وگوی جداگانه صحبت‌های تندی را علیه کارلوس کی‌روش و تیم ملی مطرح کرد، سرمربی تیم ملی بعدازظهر امروز به همراه افشین پیروانی در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا درباره دو موضوع به گفت‌وگو بپردازد.آنها در فدراسیون فوتبال حضور دارند تا امیر عابدینی را ببینند. این دو قصد دارند درباره صحبتهای عابدینی و به ویژه بخشی که او آن را به آینده و به بعد از بازی با سوریه موکول کرده صحبت کنند؛ عابدینی در مصاحبه‌های اخیرش اعلام کرده که کی‌روش باید تکلیف ماندن یا رفتنش را بعد از بازی با سوریه مشخص کند اما کی‌روش و پیروانی امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شده‌اند تا تکلیف این موضوع را امروز روشن کنند.همچنین از دیگر مواردی که قرار است امروز از سوی کی‌روش و پیروانی مطرح شود، بخش دیگری از صحبت‌های عابدینی است که مدعی شده حقوق کادر فنی، مربیان و بازیکنان تیم ملی پرداخت شده؛ موضوعی که با توجه به صحبت‌های دیشب کی‌روش صحت نداشته و کادر تیم ملی چند ماهی می‌شود که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند
‌اتاق فکر بسیج 120 هزار نفر عضو دارد سردار محمدرضا نقدی پیش از امروز در ستاد راهبری مدیریت اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه راه عبور از گردنه‌های پیش روی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: با توجه به مشکلات پیش روی کشور نمی‌توانیم امیدوار باشیم که مسیر دیگری در این زمینه وجود داشته باشد و باید استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی به عنوان یک ظرفیت استثنایی در کشور مورد توجه و حمایت قرار گیرد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قرار گرفتن در دوران تحریم‌ها گفت: اتاق فکر بسیج با 120 هزار نفر از متخصصان و کارشناسان کشور به منظور تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور تشکیل شده که این بخش اقدامات خوبی را تاکنون در این زمینه ثبت کرده است.
ضرب و شتم معلم و سرایدار مدرسه‌ای در یاسوج معلم و سرایدار مدرسه‌ای در یاسوج مورد ضرب و شتم قرار گرفتند؛‌ به طوری که سرایدار به اورژانس منتقل شد.به گزارش ایسنا ، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأیید خبر ضرب و شتم معلم و سرایدار مدرسه‌ متوسطه اول شهید قدوسی منطقه «بلهزار» از توابع یاسوج، گفت: این اتفاق هنگامی رخ داد که یکی از معلمان مدرسه، دانش‌آموزی را به دفتر مدرسه ارجاع می‌دهد.وی افزود: این دانش‌آموز نیز با مراجعه به خانه عده‌ای از نزدیکان خود را برای ضرب و شتم و کتک زدن معلم به مدرسه می‌فرستد که این افراد هم علاوه بر ضرب و شتم شدید سرایدار مدرسه که قصد جلوگیری از ورود آنها به مدرسه را داشت، آن معلم را کتک می‌زنند.زارع‌پور بیان کرد: سرایدار مدرسه که از جانبازان جنگ تحمیلی است، به علت شدت ضرب و شتم با سلاح سرد به اورژانس منتقل شد.مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری قاطع آموزش و پرورش در این خصوص خبر داد و اضافه کرد: برای جلوگیری از چنین کارهایی و همچنین حفظ شأن فرهنگیان، به دستگاه قضایی شکایت کرده و به صورت جدی پیگیر این اقدام زشت و زننده هستیم.
ارثیه بیل گیتس برای فرزندانش چقدر است؟ بیل گیتس 60 ساله، بنیانگذار شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته پس از مرگش قسمت عمده ثروتش را صرف امور خیریه کند. ثروتمندترین مرد جهان دارای سه فرزند به نامهای جنیفر، روری و فوب می‌باشد. وی می‌گوید فرزندانش به این تصمیمش افتخار می‌کنند. گیتس 75 میلیارد دلار ثروت دارد اما پس از مرگش سهم کمی از آن به فرزندانش خواهد رسید. بیل گیتس می‌گوید به جای به ارث گذاشتن چندین میلیارد پول برای فرزندانش به آنها یاد داده که چگونه برای خود شغل و کسب‌وکار ایجاد کنند. وی می‌گوید آنقدر ثروت برای فرزندانش به ارث می‌گذارد که طعم فقر را نچشند اما آنها باید از خلاقیت و توانایی خودشان استفاده کنند و زندگی آینده‌شان را بسازند.جنیفر دختر بزرگ بیل گیتس 20 سال دارد و در دانشگاه استنفورد کالیفرنیا درس می‌خواند. دو فرزند دیگر بیل گیتس دانش‌آموز هستند و به همراه پدر و مادرشان در سیاتل واشنگتن زندگی می‌کنند.
دولت منتقدان راعلیه خودمنسجم می‌کند محسن کوهکن عضو فراکسیون ولایت مجلس در گفتگو با مهر اظهار کرد: کشور در بخش‌های اقتصادی دارای مشکلات زیادی است که اگر برداشت ذهنی مردم و نمایندگان مجلس این باشد که دولت بدنبال حل مشکلات است با دولت همراهی خواهند کرد.نماینده مردم لنجان در مجلس ادامه داد: یک رئیس جمهور باید مدیر و مدبر باشد. مدبر بودن بدین معناست که کشور را کم هزینه اداره کند. دولت قبل کشور را پرهزینه اداره می کرد. عضو فراکسیون ولایت مجلس با بیان اینکه اقدام دولت در معرفی وزیران پیشنهادی که یک بار از مجلس رای اعتماد نگرفتند اشتباه است، گفت: دولت با این کارها منتقدان را علیه خود منسجم می‌کند.
مساله آموزش و پرورش از برجام مهمتر است! فخرالدین احمدی دانش آشتیانی (وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش) در همایش همدلی شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان، اظهار داشت: دغدغه من درباره آموزش و پرورش از سالهای پیش بوده و مطالعات به همراه اجرا مدنظرم بوده است. دانش آشتیانی اضافه کرد: آموزش و پرورش باید اولویت اول کشور باشد زیرا مساله آموزش و پرورش از برجام اهمیت بیشتری دارد.





۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن