تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796405333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه زائران اربعین باید ویزا بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
همه زائران اربعین باید ویزا بگیرند
همه زائران اربعین باید ویزا بگیرند معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه باید به مقررات ایران و عراق در ایام اربعین احترام بگذاریم، گفت: همه زائران اربعین باید ویزا دریافت کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز، حسین ذوالفقاری قبل از ظهر پنج‌شنبه در همایش یاوران رسانه‌ای اربعین که در اردوگاه یاوران مهدی(عج) در جمکران برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: امسال تلاش کردیم تا مجموعه زیرساخت‌ها برای اعزام زائران به اربعین حسینی(ع) را تقویت کنیم تا بتوانیم نسبت به گذشته خدمات بهتری را داشته باشیم.
 
وی افزود: نرم افزاری برای نصب روی موبایل طراحی خواهد شد که بتوان از طریق آن رادیو اربعین را دریافت کرد و زائران از این طریق بتوانند به کلیه اطلاعات لازم در ایام اربعین حسینی درسترسی داشته باشند.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین عنوان کرد: شبکه اینترنتی در نجف و کربلا نیز تکمیل شده است و امیدواریم امسال نسبت به سال‌های گذشته در این زمینه خدمات بهتری ارائه کنیم.
 
تقویت دوستی بین ملت‌های ایران و عراق
 
وی ابراز داشت: از همه خبرنگاران و فعالان در این عرصه ‌می‌خواهیم که به گونه‌ای فعالیت نداشته باشند تا افتخار میزبانی عراقی‌ها از زائران اباعبدالله الحسین(ع) دچار تغییر و تحول شود و راهبرد اصلی ما توجه به میزبانی عراقی‌ها و همچنین تقویت دوستی بین ملت‌های ایران و عراق است.
 
ذوالفقاری بیان داشت: خدماتی که ایران در ایام اربعین حسینی(ع) در عراق ارائه می‌کند اندکی از بار عراقی‌ها را کاسته است و خدماتی که ما در عراق ارائه می‌دهیم ۳ برابر خدماتی است که زائران در مرز ایران دریافت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه ما به دنبال تقویت سامانه سما به منظور ثبت نام زائران قبل از دریافت روادید هستیم، گفت: از همه علاقمندان برای شرکت در این راهپیمایی تقاضا داریم که تا دیر نشده نسبت به دریافت ویزا اقدام کنند.
 
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه امسال توجیهی برای برداشتن روادید نداریم، افزود: زائران کشورها و اتباع خارجی نیز در صورت داشتن مجوز می‌توانند ویزا بگیرند و ما باید فرهنگ رایگان رفتن به کربلا را از بین ببریم و نباید این فرهنگ گسترش یابد.
 
وی با بیان اینکه برخی از مواقع اسراف‌هایی در موکب‌ها صورت می‌گیرد، افزود: باید در این زمینه فرهنگ سازی کنیم و زائران هم باید به این موضوع توجه داشته باشند.
 
ذوالفقاری با بیان اینکه همه باید به مقررات دو کشور در ایام اربعین احترام بگذاریم، گفت: مراجع عظام تقلید نیز در این زمینه استفتاء‌هایی داشتند و کشور عراق نیز اعلام کرده است که اگر امسال زائران به صورت غیرمجاز وارد عراق شوند دیگر نباید انتظار بخشش داشته باشند و زندانی‌های طولانی مدت در انتظار آن‌ها است.
 
عبور ۶۰ درصد زائران از مرز جنوب و ۴۰ درصد از مرز مهران
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده است که زائران ۴ استان کشور از مرزهای جنوب به عراق اعزام شوند، افزود: اگر این اتفاق بیافتد ۶۰ درصد زائران از مرز جنوب و ۴۰ درصد از آنان نیز از مرز مهران عبور خواهند کرد که در این صورت مشکلات تردد کم خواهد شد.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین،‌ گفت: اطلاع رسانی‌ها نباید تنها برای زائران ایرانی باشد، افزود: عراقی‌ها دائما اخبار مربوط به اربعین را رصد می‌کنند و ممکن است برخی از خبرها حساسیت‌هایی برای آن‌ها به دنبال داشته باشد.
 
وی ادامه داد: قرار دادن حج و اربعین در مقابل هم و همچنین تقابل شیعه و سنی در حرکت عظیم اربعین حسینی(ع) از نقشه‌های دشمنان است و زائران می‌بایست به شدت از این موضوعات پرهیز کنند.
 
ساخت زائرسرای ۱۵ هزار نفری در مرز مهران
 
ذوالفقاری ابراز داشت: در سال گذشته ۱۵۰ مشکل در برنامه‌های ایام اربعین احصا شده است اما نباید امسال انتظار داشت همه این نقاط ضعف برطرف شود و ما امیدواریم ۳۰ درصد مشکلات حل شود.
 
وی از ساخت زائرسرای ۱۵ هزار نفری در مرز مهران خبر داد و گفت: چشم انداز ما ایجاد زائرسراهای بزرگ در کشور عراق است تا در سال‌های آینده زائران نیاز به موکب نداشته باشند.
 
معاون وزیر کشور تأکید کرد: تا پایان سال چشم اندازی برای لغو روادید بین کشور ایران و عراق نداریم و همه افراد باید ویزا دریافت کنند.


منبع: مهر


95/8/6 - 12:11 - 2016-10-27 12:11:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن