تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796333657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه شاکیان «سعید طوسی» به رئیس قوه قضاییه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: شاکیان پرونده «سعید طوسی» با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ضمن اعلام برائت و انزجار از اقدامات اخیر شبکه‌های معاند خواستار پیگیری مجدانه این پرونده شده‌اند.
 

در این نامه خطاب به آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه آمده است: «ضمن اعلام برائت از اقدامات اخیر شبکه‌های معاند خصوصا بوق فرسوده صدای شیطان بزرگ که در عداوت بالذات آنها با قرآن تردیدی نیست؛ و نیز ضمن محکومیت هرگونه تحاکم الی الطاغوت و دادخواهی از اجانب که مع الاسف از سوی چند تن از شاکیان (که احتمالا بعلت اطاله صورت گرفته در روند رسیدگی قضایی ) سر زده است، ذکر چند نکته را لازم می‌دانیم."

مشروح نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون)

حضرت آیت الله آملی لاریجانی
 

رئیس محترم قوه قضائیه

سلام علیکم
 

باسلام و درود به پیشگاه قدسی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و باسلام حضور حضرتعالی؛
 

با احترام نظر به وقایع تأسف بار و لطمات وارده بر بدنه جامعه قرآنی کشور و در خصوص پرونده فردی با شناسه قاری بین‌المللی قرآن کریم که قلوب بسیاری از عاشقان قرآن علی‌الخصوص قلب رئوف رهبرمان را نیز متألم نموده است، ذکر چند نکته را به اختصار لازم دانسته عاجزانه از حضرتعالی درخواست رسیدگی به این پرونده را داریم.
 

ما (خانواده یکی از 3 شاکیان اصلی پرونده در کنار دیگر شاکیان موجود در پرونده) ضمن اعلام برائت از اقدامات اخیر شبکه‌های معاند خصوصا بوق فرسوده صدای شیطان بزرگ که در عداوت بالذات آنها با قرآن تردیدی نیست؛ و نیز ضمن محکومیت هرگونه تحاکم الی الطاغوت و دادخواهی از اجانب که مع الاسف از سوی چند تن از شاکیان (که احتمالا بعلت اطاله صورت گرفته در روند رسیدگی قضایی ) سر زده است، ذکر چند نکته را لازم می‌دانیم.
 

اولاً قبل از هر کلامی اعلام می‌داریم که باتمام وجود معتقد به «حفظ» نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و آن را به فرموده حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه از اوجب واجبات می‌دانیم.
 

در این راه دشمنی مان با دشمنان اسلام و انقلاب، دشمنی دیرینه‌ای است، چه آن زمان که در بزنگاه جنگ و دفاع مقدس جانمان، این کمترین هدیه به مقام ولایت را سپر کردیم که مبادا به اسلام و انقلاب خدشه‌ای وارد شود و چه امروز که هر زمان نیاز باشد تاپای جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین از کیان منور قائدنا البصیر، مولا و مقتدایمان، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای حفاظت و حراست خواهیم کرد.
 

ثانیاً ممانعت از ورود عناصر ناصالح و فاسد را به ساحت مقدس فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در حکومت اسلامی، از مهمترین منویات مقام معظم رهبری دانسته و قویا در این خصوص معتقدیم:
 

یکی از اولین و نزدیکترین مصادیق «حفظ» این نظام مقدس و آرمان‌های والای آن، مقابله بلکه مبارزه با افراد زیاده خواه و متعدی به حدود الهی می‌باشد. همانانی که بی‌شرمانه در جهت مزید بلکه احیاء مقبولیتشان نزد دیگران از انتساب خود به مسئولان ارشد نظام هیچگونه ابایی ندارند.
 

ثالثاً غائله اخیر را به نوعی نتیجه تعلل و کم لطفی چندین ساله مسئولان مرتبط با این پرونده در صدور حکم قطعی می‌دانیم، پرونده‌ای که از سال 90، همچنان مفتوح است.
 

در انتها مجددا از آن ریاست محترم خواستار رسیدگی دقیق و سریع به پرونده که موضوعش ربطی به عنوان منتشره توسط معاندین نظام و رسانه های بیگانه نداشته هستیم و به حکم صادره تمکین کامل خود را نیز اعلام می داریم.

ربنا علیک توکلنا و الیک انبنا و الیک المصیر



۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن